חתונת מלאכים. הבקשה אחרונה...


חתונת מלאכים. הבקשה אחרונה...

לאהבה אין קשר לגיל, אך לא לכל סיפור יש סוף טוב מהאגדות כאשר שני האוהבים זוכים להזדקן יחד. אנו רוצים לספר לכם סיפור חתונה טרגי נוגע ללב, שלא ישאיר אף אחד אדיש.
 
ריס פלמינג, ילד בן שמונה, היה חולה בלוקמיה החל מגיל 4, אבל הוא נלחם באומץ במחלתו. כאשר הוא ראה את העיניים האדומות והרטובות מדמעות של צער של אמא שלו, הוא נסה לעודד אותה, צחק ואמר "אני מרגיש כל כך טוב כמו שמעולם לא הרגשתי!".

בחלומותיו הוא ראה שכאשר יבריא – הוא ייסע לים עם אמו, אביו החורג וחברתו אלינור. אבל יום אחד, הרופאים נתנו את הפרוגנוזה הנוראית – המחלה שלו התפתחה ונשארו לו רק כמה ימים, אם לא שעות – לחיות. הילד קיבל בשלווה את הבשורה הנוראית, חיבק את אמו וביקש ממנה את הבקשה יוצאת הדופן: הוא אמר לאמו שהוא רוצה להספיק להתחתן עם החברה הכי טובה שלו – אלינור פורסגלב.

שני הילדים, שהפכו להיות חברים כמעט מלידה, השתתפו בטכס מרגש בסלון ביתו של ריס, ובמהלכו "החתן" הצעירה מסר ורד אדום ל- "כלה" המאושרת. על פי העיתון דיילי מייל, חתונה זו הייתה האחרונה ברשימה של "דברים שאני נשבע לעשות לפני מותי" של הילד.

הרשימה כללה גם נסיעה ברכבים פורשה ופרארי, טיול יום לצד הכבאים ומסיבת פירטים לחברים.

-  "כאשר הרופאים אמרו לנו שיש לנו כמה שבועות בלבד, אנחנו ניסינו לקחת מהחיים את כל מה שאפשר", - אומרת אמו של ריס – לוריין. לדבריה, מחלה קטלנית פגעה בילד שלה ביולי שנת 2004 והמאמצים הטובים ביותר של רופאים, יחד עם טיפולים קשים בהקרנות וכימותרפיה לא הניבו תוצאות חיוביות.

-  "לפני כן, ריס דיבר הרבה על כך שהוא רוצה להתחתן עם אלינור" - אומרת לוריין - ."היא הייתה האדם, שלבו היה שייך לה". אמו של הילד טוענת שבין הילדים כל הזמן היה קשר חזק מאוד, והם היו חברים קרובים מאוד. הוא הציע לה נישואים מספר פעמים, ובסופו של דבר היא הסכימה.

בהתחלה, המאוהבים תכננו לתת נדרי אהבה ונאמנות בנוכחותו של הכומר, והכלה הייתה צריכה להגיע בלימוזינה. עם זאת, המחלה הכתיבה את הכללים שלה – מצבו של ריס הידרדר והחליטו לפשט את הטקס.

לדברי אמו, ריס כאילו הרגיש שלא נשאר לו הרבה, והוא היה נחוש בדעתו להביא את תכניתו עד הסוף.
-  "החתונה הזו הייתה באמת חשובה לו מאוד, הוא באמת רצה שזה יקרה". - אמרה לוריין.

החתן והכלה הצעירים אמרו את הנדרים והחליפו טבעות. את תפקיד הכומר מילאה אמו של ריס.

אחרי החתונה, ריס נראה מאושר ושלם, כאילו קרה משהו שהוא חיכה לו כל חייו. הוא אמר לאמו:
-  "עכשיו אני מוכן ללכת..."

למחרת, ריס הלך לעולמו...

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> חתונת מלאכים. הבקשה אחרונה...