לרקוד למרות הכל


לרקוד למרות הכל

שום דבר לא יכול להפריע ללבבות שנועדו לרקוד

היא הייתה צעירה, יפה ובעלת כל הנתונים כדי להפוך לבלרינה מקצועית. בגיל 19, היא הייתה מעורבת בתאונה דרכים, שאחריה היא איבדה את זרועה. ואז היא החליטה שלא נשאר לה בשביל מה לחיות...
 
כולם עזבו אותה, מלבד הוריה. גם החבר שלה ברח לאחר ששמע על הקטיעה. 
ואז היא החליטה לשים קץ לחייה. והייתה מצליחה, אם הוריה לא היו חוזרים הביתה במקרה. 

הוא (טאו) לא עסק בספורט ולא רקד בלט. הצעיר עבד בתור פועל, עד שיום אחד רגלו נשאבה לתוך המכונה, והיו צריכים לקטוע אותה. ורק אחרי זה, האיש הצעיר החל לעסוק בספורט: קפיצות, צלילה ועוד פעילויות רבות אחרות.

 ואז הוא פגש את הרקדנית בשם לי...

מא לי ישר שמה לב לטאו, שהיה במצב פיזי מצוין. היא פנתה אליו ושאלה אותו אם הוא אוהב לרקוד. הבחור אמר שהוא לא יודע איך. ואז היא שאלה אותו שוב, האם הוא אוהב לרקוד, והוא ענה "כן", אם כי הוא לא הבין איך הוא יכול לעשות את זה בלי רגל.

אבל אחרי שראה אותה מופיעה, היא נתנה לו השראה. כך נוצר הצמד המדהים. בשנת 2005, זוג הצעירים הסיניים החל לעשות חזרות. הם התחילו להופיע רק בשנת 2007.

כדי ליצור מופע שנמשך כחמש דקות, לקח להם שנתיים של אימונים קשים, משמונה בבוקר עד אחת עשרה בלילה. אבל מה שיצא מכך – זה באמת מדהים. חוסר ידיים ורגליים אינו מפריע לריקוד להיות חלק  באופן מפתיע. הקב לא נראה כמשהו מוזר, הוא משתלב באופן אורגני במרקם של המופע. לי וטאו זכו במקום שני בתחרות הריקודים הלאומית, בה השתתפו שבעה אלף מועמדים, וזכו בפרס חביבי הקהל.

תיהנו מהמופע!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לרקוד למרות הכל