על כוחה הקסום של אהבה אימהית


על כוחה הקסום של אהבה אימהית

חוץ מטיפול רפואי מקצועי וטכנולוגיה רפואית באיכות גבוהה, רק דבר אחד יכול להציל ולעזור לתינוק חלש אשר נולד הרבה לפני הזמן להישאר בחיים – זו אהבה חסרת הגבולות של אמו. אהבה יכולה לחולל נסים:
רק אמא לא אדישה, אשר מכל הלב מדברת עם הילד שלה, מוכנה להילחם יחד איתו ובטוחה שהכל יהיה בסדר – יכולה להיות הגשר היחיד שיעזרו לתינוקה לצאת ממצב כמעט חסר תקווה. את הסיפור הזה על האהבה של אמא לילד שלה סיפר הצלם בנימין סקוט מילר.


וורד מיילס סקוט הקטן נולד מוקדם מאוד, הרבה לפני התאריך בו היה אמור להיוולד.
"המכשולים שהוא היה צריך להתגבר עליהם - היו באמת ענקיים, אבל לא יותר גדולים מרצונו של ה'".


לינדזי סקוט מילר, מחזיקה בפעם הראשונה את תינוקה הקטן, אשר נשאר בחיים בעזרת מספר רב של חוטים המחוברים למכונת הנשמה ומכשירים רבים אחרים. זה קרה ביום ההולדת ה- 31 שלה.


מסיבה כלשהי לא ידועה, הייתה לידה מוקדמת. וסיפור זה – רק מראה עד כמה הרמה של הטכנולוגיות המודרניות בטיפול בילדים שנולדו מוקדם מדי – היא גבוהה. הודות להתקדמות חדשנית, מתאפשר לא רק להחזיר את התינוק לחיים, אלא גם לשמור על כך שהוא יהיה בריא.


ביום ההולדת הראשון, התינוק וורד כבר למד לשבת באופן עצמאי ולחייך לאמא ואבא שלו!


בתמונות שצילם הצלם, אפשר לראות איך התינוק גודל ומתפתח עם כל חודש שעובר.


את התמונות המשפחתיות שלו, בנימין פרסם לראשונה בתחילת החודש, וכתב:
"אני רוצה להודות לכל הרופאים, האחיות ואנשי הצוות ברחבי העולם, על כך שהם נושאים את משימתם בהצלת חייהם של ילדים ועוזרים לשמור על בריאותם! בזכותכם הבן שלי קיבל את ההזדמנות להיות בבית עכשיו איתנו!".

"אתמול היה תאריך של שנה, מאז שהבאנו את וורד הביתה, והיום הוא יום הולדת ה-32 של אמו. הווידאו הזה נעשה לכבוד שני הימים המיוחדים האלה, כהפתעה לאמא שלו - לינדזי. אני רוצה שאנשים יראו איזו דרך קשה עבר האיש הקטן הזה. זה נס, וכל יום אנחנו מודים לאלוהים על מה כך שהילד הזה נמצא איפה שהוא אמור להיות!".

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> על כוחה הקסום של אהבה אימהית