בית קפה הינשוף


בית קפה הינשוף

קיים ביפן בית קפה, בו אתם יכולים לתקשר עם ינשופים בזמן שאתם אוכלים ארוחת ערב

אוהבי חתולים רבים שמעו, שביפן יש מקומות בהם מי שעוד לא החליטו לגדל חתול בבית (או תנאי הדיור אינם מאפשרים לו) יכולים לבלות קצת זמן איתם. לאחרונה, נפתח בית קפה דומה, אבל במקום לתקשר עם חתולים, המבקרים בו יכולים ליהנות מחברתם של ינשופים. בית קפה זה נקרא - "בית קפה הינשוף". המבקרים מוזמנים לסעוד ולהחזיק בידיהם את היצורים המדהימים האלו.


 

המסעדה ממוקמת במקום צפוף למדי, אבל היא לא מפרסמת את עצמה יותר מדי, כדי לא למשוך את תשומת לבם של ארגונים סביבתיים. למרות זאת, למצוא את "The Owl Cafe" עדיין די קל - בכניסה  תמיד עומד תור של אנשים שמשתוקקים לחלוק את הקפה שלהם עם הינשופים, כי הבעלים אינם מכניסים לאולם הרבה אנשים, כדי לא להפחיד את הציפורים. בפנים אסור לצלם עם פלאש, לצלם וידאו ולגעת בציפורים ללא היתר של עובדים.


 

המסעדה, כבר עם פתיחתה הפכה למושא לביקורת: אנשי איכות הסביבה טוענים שעופות בר לא יכולות להיות כלואות במשך זמן רב, במיוחד לשם בידור. היו מספר רב של בדיקות שהראו שכל הציפורים בריאות והבעלים טוענים שהם נותנים לכל אחד מהם לעוף 20 דקות ביום.
מצד שני, עד כמה זה בטוח להחזיק טורפים זריזים ומסוכנים באותו חדר עם האנשים, שביניהם יש הרבה ילדים? הממשלה היפנית עדיין לא שמה לב לקיום של בית קפה כזה, ולכן הוא עדיין פתוח.

סרטון וידאו בנושא:

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> בית קפה הינשוף