חמישה כללים של בקשה ישירה


חמישה כללים של בקשה ישירה 

איך צריך לבקש מגברים?

כמה כבר אפשר לחזור על זה! נשים, במיוחד עבורכן! תזכרו את זה אחת ולתמיד!
איך צריך לבקש מגבר, כדי שיהיה לו נחמד למלא את בקשתך ולשמח אותך:

הכלל הראשון – חכי!

חכי כדי לבחור את הרגע הנכון! אל תתקשרי אליו באמצע פגישה חשובה, ואל תבקשי בזמן שהוא עייף או רעב. אלו זמנים לא טובים כדי להפריע לו, כי הרי את יודעת שגבר עצבני ורעב לא אוהב לשמח את האנשים המעצבנים אותם.


הכלל השני – ישר ולעניין!

בלי שום "האם היית יכול..." או "מזמן לא יצאנו לשום מקום" או "האם הזבל יעמוד לא זרוק עוד הרבה זמן?"... פשוט תגידי "יקירי, תוציא את הזבל בבקשה" או "פנק אותי, בבקשה!" ו- "תזמין אותי לסרט". וזה יקרה!
בנוסף, הבקשה חייבת להיות ריאלית וניתנת לביצוע – את לא יכולה לבקש שיבנה לך עד מחר ארמון. אך יחד עם זה את צריכה להאמין בגבר שלך, ולהאמין שהוא יצליח לעשות כל שתבקשי.


הכלל השלישי – דברי ברור!

לא צריך רמזים – פשוט תאמרי מה את רוצה ומתי! כתובת, גודל, צבע, כמות, תאריך, שעה וכו'. את כל הפרטים! גם אל תצפי שהוא יזכור את התאריך בו היכרתם או יזכור מהפעם הראשונה מתי יש לך יום הולדת. תזכירי לו – הרי הוא לא עושה זאת מתוך רוע לב. 


הכלל הרביעי – תשמחי!

מכל הלב, מבלי להסתיר – תראי לו את הרגשות הכנים מהלב! תקפצי, תמחאי כפיים, תצעקי מרוב שמחה ותיהני ממה שקיבלת. תראי לו עד כמה זה משמח אותך!


הכלל החמישי – תסלחי!

תסלחי לו ישר אם הוא שכח, התעלם או לא מילא את בקשתך הראשונה. את עשית את כל שנדרש ממך! אז תעזבי, ותרשי לו לא לשמוע אותך מהפעם הראשונה. תאפשרי לו לא להצליח!


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> חמישה כללים של בקשה ישירה