פרויקט ה- "תושב" – עבורכם ועבור נוחיותכם


פרויקט ה- "תושב" – עבורכם ועבור נוחיותכם

אתר שיעזור לכם למצוא את שעות הפעילות ואת המיקום של העסקים בישראל.

אנו רוצים להציג בפניכם פרויקט חדש, שיקל עליכם במציאת מידע על שעות הפעילות וקבלת הקהל של עסקים, וגם יציג את כתובתם ואת מיקומם על המפה.

השירות המהפכני, מרכז בתוכו מידע על עסקים רבים, ומעכשיו לא תצטרכו יותר לגלוש בין אתרים רבים ומפוקפקים ולחפש איפה נמצא המידע העכשווי והנכון לגבי סניף הדואר שאתם צריכים, למשל.

האתר הוא נוח וקל לשימוש, והעסקים בו מחולקים לקטגוריות רבות:
בנקים, דואר ישראל, קופת חולים, אטרקציות וטיולים, ממשלה ומוסדות ציבור, מוצרי חשמל וצילום, תחבורה ותעופה, מסעדות ומזון מהיר, עיריות ומועצות.

אם למשל אתם צריכים להגיע לבנק דיסקונט בעיר מגורכם – למשל בתל אביב, אתם צריכים לעשות רק כמה צעדים פשוטים. אתם נכנסים לאתר http://toshav.co.il1ולאחר שאתם נכנסים ל- "קטגוריות" אתם בוחרים את הקטגוריה הרצויה – במקרה הזה זה "בנקים וכרטיסי אשראי".

בעמוד הבא, אתם בוחרים את הבנק המבוקש – לדוגמה "בנק דיסקונט".

כמובן, אתם צריכים גם לבחור את העיר בה אתם מחפשים את העסק – נבחר ב- "תל אביב".

והנה – לפניכם רשימה של הבנקים הנמצאים בתל אביב. מתחת לשם הבנק, אתם גם יכולים לראות בזמן אמת אם הוא פתוח ברגע זה.

ואם תלחצו על הסניף בכתובת הרצויה, למשל נבחר "שעות פתיחת סניף בנק דיסקונט, אבן גבירול 164" – אתם תגיעו לעמוד עם כל המידע המרוכז.

בעמוד זה תוכלו לראות את שעות הפעילות, את הכתובת, את מספרי הטלפון של העסק, וגם לראות היכן הוא נמצא על גבי המפה. בנוסף, תוכלו לבדוק גם את הסניפים הקרובים ביותר – את העסק שאתם צריכים סגור בשעות הרצויות או ביום הרצוי.

כך, במקום אחד, אתם תקבלו את כל המידע הרצוי בדרך הקלה והנוחה ביותר - דבר שיחסוך מכם בזבוז מיותר של זמן1וגלישה באתרים מפוקפקים. תיהנו מהשירות החדש!

1

1



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> פרויקט ה- "תושב" – עבורכם ועבור נוחיותכם