מה לא לעשות במהלך סכסוך עם בני הזוג


מה לא לעשות במהלך סכסוך עם בני הזוג

דברים שאסור להגיד ולעשות בזמן ריב עם אדם יקר

1. אף פעם אל תזכירו את הוריהם.

העובדה היא שהריב שלכם צריך לערב רק אתכם ואת בני זוגכם, ולכן - אף פעם אל תזכירו את הוריהם בזמן סכסוך. טינה בגלל ההורים תתיישב כל כך עמוק, שלא תוכלו להיפטר ממנה שנים רבות.
גם אל תתנו להורים להיות מעורבים במריבות שלכם. אם זה עדיין קרה – הבעיה כבר נוגעת לא רק בבעל ואישה, אלא בשתי משפחות. סכסוך כזה יכול בקלות להפוך לטינה. וגם אם בעל ואישה ישלימו – בין המשפחות עדיין יישארו סתירות, שרק יסבכו את החיים.


2. תימנעו מכל אלימות.

בדרך כלל מריבות לא מוציאות את הטוב שבנו. לעתים קרובות, זוגות שעסוקים בריב קשה, לא מסתפקים רק במילים ועוברים להרמת ידיים. לא משנה כמה אתם כועסים - אף פעם אל תתנו לעצמכם להתנהג באלימות כלפי בני זוגכם. הכאב שהאדם האהוב גורם - יהרוס את האהבה ביניכם.


3. אף פעם אל תדברו על גירושין.

לא משנה אילו מילים אתם אומרים זה לזה - אף פעם אל תזכירו את הגירושים. זה המילים הפוגעות ביותר שיכולים להגיד בעל או אישה. גירושין בהכרח יבואו אם אחד מבני הזוג כל הזמן מזכיר אותם במהלך ויכוח. אנחנו בטוחים שאם אתם עדיין אוהבים אחד את השני – אתם תצטערו במשך כל חייכם על כך שבהתקף של זעם החלטתם להתגרש.


4. אף פעם אל תעזבו את הבית במהלך ויכוח.

בסרטים, לעתים קרובות מראים איך האישה או הבעל רצים מהבית אחרי החצי השני שלהם, כדי להשיג אותם ולהתנצל בצורה רומנטית. עם זאת, בעולם האמיתי, זה לא סביר שיקרה. אם תעזבו את הבית במהלך ויכוח – זו תהיה התנהגות פסולה ביותר. הדרך הטובה ביותר – זה להקשיב בשקט לצעקות של בני זוגכם, ואז לאחר שיירגעו לנסות ולפתור את הסכסוך.


5. אל תלכו לישון בנפרד.

אתם צריכים ללכת למיטה עם בני הזוג שלכם, כפי שעשיתם כל לילה לפני המריבה. זוהי הדרך הטובה ביותר לסיים את האווירה המתוחה. בתחילה, אתם יכולים להפנות את הגב זה לזה, אבל אחרי שאתם תירדמו – ההרגל היומיומי יתגבר על הטינה שלכם. כשאתם תתעוררו בבוקר, אתם עשויים לגלות שבני זוגכם מחייך אליכם. וזה יהיה סופו של הסכסוך.   

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מה לא לעשות במהלך סכסוך עם בני הזוג