עובדות מעניינות על החזה הנשי


עובדות מעניינות על החזה הנשי

דברים שלא ידעתם על החזה הנשי

1. כל קילו משקל שאישה מעלה – מעלה את משקל השד בעשרים גרם.

2. שדיים מלאכותיות הומצאו באמצע המאה התשע עשרה על ידי הצרפתים. נשים שלא היו מרוצות מגודל החזה שלהן, עשו ניתוח שבמהלכו היו מבצעים חתך בשד, ומכניסים פנימה שומן מן החי, שעווה או פרפין. לעתים קרובות מאוד היפהפיות היו מתות.

3. אצל -80% מנשים, שד אחד (בדרך כלל שמאלי) גדול יותר מהשני.

4. ביפן, במשך מאות שנים היה נהוג להאמין שהיעדר של חזה באישה – זה סימן לנשיות ויופי. על מנת להסתיר את שדיהן, הנשים היו עוטפות את החזה בבד.

5. החזה הנשי גודל קצת כשבוע לפני הווסת.

6. אישה יכולה להגיע לאורגזמה בעזרת גירוי שדיה בלבד. פיזיולוגים הוכיחו שגירוי של הרקמה שנמצאת מתחת לפטמות, יכול לגרום להתכווצויות של הרחם ובכך להביא את האישה לאורגזמה. זה עובד אצל כ -8 % מהנשים.

7. השדיים של נשים אינן מכילות רקמת שריר. בכלל.

8. לפי הסטטיסטיקה, 58% מהנשים לובשות חזיות בגודל הלא נכון. הסיבה לכך היא שהן מנסות לבחור את החזיות "לפי העין" מבלי לדעת את המידות המדויקות.

9. 70% מהנשים חולמות להגדיל את השדיים, או לשנות את צורתן. הרעיון נוצר כתוצאה מרגישות מוגברת למסרים הלא מודעים לעתים קרובות, המועברים על ידי הסביבה הגברית. עם זאת, שינוי הצורה של השד לא יכול לענות על הצורך הכללי יותר - להיות נאהבת.

10. מנתחים אמריקאים במרפאת מאיו ברוצ'סטר, מינסוטה, עושים 600  ניתוחים להקטנת חזה בשנה. כ- 97% מהמטופלות מאמינות שחזה גדול מזיק לבריאות שלהן, 78% סובלות מכאבי גב , 79% לא יכולות לרוץ, ו -77% לא יכולות להתאמן בכלל.

11. בשימוש בשתלים קונבנציונליים, ב- 28% מהמקרים מופיע בשד פיברוזיס – צמיחת יתר של רקמת חיבור. כתוצאה מכך, השד במישוש מתחיל להזכיר משהו כמו כדור טניס.

12. נשים ללא שדיים - זה לא מיתוס. אמזון נפטרו מהשד הימני שלהן – חתכו או צרבו אותו עוד בילדות. לפי גרסה אחת, הן עשו זאת כדי לקבל שליטה טובה יותר בקשת, או כדי להפחיד את האויבים.
באוגוסט שנת 1985, בחורה ספרדית צעירה בשם מיוריאל חתכה את שתי שדייה כדי לקחת חלק במלחמת השוורים. היא עשתה זאת מרצונה, ובכך סייע לה מנתח אמריקאי. כך היא הפכה ללוחם שוורים מפורסם ריברו אל פרימרו.

13. במאה השמונה עשר, כאשר היה באפנה מחשוף עמוק במיוחד, הבליטו את הפטמות בעזרת צבע.

14. בשנת 1886 הופיעה החזייה הראשונה. הממציאים הבריטיים קראו לזה "מתקן לשיפור הצורה של השד הנשי", והיא נראתה כמו שתי מסננות תה מולבשות על החזה, ומחוברות בעזרת פס בד.

15. באפריקה ובהודו, שדיים שופעות עם פטמות גדולות – הן פופולריות יותר, בגלל פולחן האימהות. אבל האירופים, על פי הסטטיסטיקה – מעדיפים שדיים עם פטמות קטנות.

16. לפני הלידה, החזה הנשי מעלה כ- 700 גרם משקל.

17. האבוריג'ינים האוסטרליים האמינו שנשים בעלות שדיים קטנות - נחותות. הן היו מנסות להגדיל את החזה בעזרת כל מני משחות, ואם זה לא עזר – חבשו תחבושות שהיו לוחצות על החזה מלמעלה.

18. כמה עמים בצפון הרחוק מאמינים, שההפריה מתרחשת בשד, ורק אחר כך העובר יורד לבטן.

19. ההיקף הממוצע של החזה שח הנשים היום הוא 91.4 ס"מ.

20. מנקודת מבט פיזיולוגית ,השד הוא בלוטת זיעה אשר השתנתה בצורתה.

21. החזה של הנשים האירופיות הוא בצורת חצי כדור, של אסייתיות - קונוסי, ושל אפריקאיות – בצורת אגס.

22. שם של הר Ninchurt, שנמצא במרכזו של חצי האי קולה ליד אגם סיד, מתורגם כמו "שדיים של אישה".

23. תחת השפעת הקור, השד הנשי "מתהדק" והופך לאטרקטיבי יותר. זו הסיבה לכך שקיים אדם מיוחד בקברט הצרפתי "לידו", שמעביר חתיכת קרח על חזה של הרקדניות לפני עלייתן לבמה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> עובדות מעניינות על החזה הנשי