ריקודים שטובים מאוד לגזרה שלכן


ריקודים שטובים מאוד לגזרה שלכן

כמה טיפים שימושיים על איך לשפר את הגזרה שלכן עם תחביב נחמד – ריקוד

ריקוד – זו דרך מצוינת להתעודד ולבטא רגשות. אבל ריקוד הוא גם שימושי לגוף שלכן – הוא עוזר להשיג גמישות, כוח וגוף יפה. לפניכם כמה ריקודים שיעזרו להשיג את המטרה הזו.


ריקוד בטן

ריקודי בטן לא רק עוזרים להוריד משקל עודף, אלא גם מהווים אימון מצוין עבור שרירי הבטן, הישבן והגב. עם זה – "שטיחות" בריקודי בטן – זה חיסרון ולא יתרון. צורה מעוגלת מעט של הבטן והירכיים נותנת קסם נוסף לריקוד. במקרה זה, בגלל האינטנסיביות והמורכבות של התנועות - העור והשרירים יהפכו לחזקים וגמישים יותר. בנוסף, ריקודי בטן בריאים גם עבור אברי האגן.

אבל לפני שאתן מתחילות, אתן צריכות לברר אם אין לכן מגבלות בריאותיות: בפרט, ריקודי בטן אסורים לנשים הסובלות ממחלות של מערכת השלד והשרירים ( עקמת, דלקת פרקים, בקע חולייתי וכדומה), כי העומס על עמוד השדרה במקרה זה הוא גדול מאוד.


פלמנקו

פלמנקו – הוא ריקוד גם מהיר וגם איטי באותו הזמן: הידיים במהלך הריקוד נעות בצורה עדינה, והרגליים נעות בקצב מהיר. לכן ריקוד זה דורש מהרקדן שליטה מושלמת בגופו. שרירי הרגליים במהלך הריקוד עובדים באינטנסיביות רבה, ויש עליהם את העומס המרבי. כתוצאה מכך, הרגליים מתחזקות, הירכיים מתהדקות ואתן יכולות לשכוח ממשקל עודף וצלוליטיס.

עבור הידיים - פלמנקו גם מהווה פעילות לא פחות טובה. במהלך הריקוד, אתן צריכות לבצע תנועה גורפת רחבה של הכתפיים והידיים, בזמן שהאצבעות ידיים שלכן פועלות באינטנסיביות. במהלך אימונים סדירים, מתפתח חוש קצב, שעוזר ללמוד איך לנשום כמו שצריך וליישר את היציבה שלכן, וכמובן זה גם תורם לירידה במשקל.


מודרני

מחול מודרני או עכשווי -הוא ריקוד בסגנון חופשי, שעטוף בסוג של רומנטיקה. תנועות ריקוד - חופשיות, דינמיות ומהירות. הפילוסופיה של הריקוד היא שאתן לא צריכות ללמוד קבוצות מוגדרות של תנועות, אלא יכולות לרקוד כפי שאתן רוצות: אתן צריכות לבטא בריקוד את הרגשות הסוערות (או אחרות) אשר פורצות מכן.

בריקוד המודרני – כל הגוף פועל: ידיים, רגליים, שרירי הבטן, הגב והצוואר... התנועות יכולות להיות שונות – החל מפשוטות ועד למסובכות - הטווח שלהן מוגבל רק על ידי היכולות הפיזיות שלכן. כאשר תתאמנו באופן סדיר, תוכלו לאבד עד 1,000 קלוריות בשעה, כי ריקוד מודרני דורש פעילות של כל קבוצות השרירים, ובהתחלה זה בולט במיוחד.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ריקודים שטובים מאוד לגזרה שלכן