לקחת את מכונית היוקרה לעולם הבא


לקחת את מכונית היוקרה לעולם הבא

סיפור על כוונתו של איש העסקים הברזילאי לקבור את הבנטלי שלו קיבל סוף בלתי צפוי

איש עסקים ברזילאי בן ה- 62 בשם צ'יקוויניו סקרפה סיפר בדף הפייסבוק שלו על כוונתו לקבור את מכונית ה- Bentley Continental Flying Spur שלו - מה שגרם להרבה תגובות שליליות.

איש עסקים ברזילאי עשיר סיפר, שהוא הולך לקבור את מכוניתו בשווי מעל 350,000 יוריו, כדי להיות מסוגל לנסוע בה בעולם הבא, לאחר מותו. לדברי סקרפה, החלטה זו הגיעה בהשראת הפרעונים המצריים, שנקברו יחד עם החפצים האישיים יקרי הערך שלהם.

לקבור את המכונית שלו, איש העסקים הבטיח בסוף השבוע שעבר. הוא אפילו פרסם כמה תמונות, בהן הוא נמצא בחצר של האחוזה שלו בסאו פאולו, חופר חור באדמה.
הרוב המכריע של תגובות היה תגובות שליליות, שהסתכמו בעובדה שהברזילאי התמהוני - משוגע בכל מובן של מילה, כי הוא מעדיף לקבור את האוטו שלו מאשר לתרום אותו לצדקה, למשל.

לסיפור היה המשך בלתי צפוי ביום שישי ב- 20 בספטמבר: בדף הפייסבוק שלו, איש העסקים פרסם תמונה ממסיבת העיתונאים, שהוקדשה לשבוע תרומת האיברים שעבר באותו השבוע בברזיל. בתמונה הייתה כתובת: "זה טיפשי לקבור משהו שהוא הרבה יותר יקר מאשר בנטלי - האיברים שלכם" – ובתמונה עצמה סקרפה מחזיק שלט בידיו, עם הטקסט "אני – תורם איברים. ואתם?".

כפי שהתברר, כל זה היה קמפיין פרסומי, שאורגן לתמוך בתרומת איברים. מתחת לתמונתו של איש עסקים נכתב : "לא קברתי את הבנטלי של, אבל כולם חשבו שזה יהיה מגוחך וטיפשי כאשר הודעתי על כוונתי לעשות זאת. על כך, אני יכול להגיד את הדבר הבא: לקבור את גופך, שיכול להציל חיים של אדם אחר – זה עוד יותר טיפשי. כי לא קיים דבר יקר יותר מחיים. תהפכו לתורמי איברים!".

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לקחת את מכונית היוקרה לעולם הבא