האם אפשר להרים משקולות בהריון?


האם אפשר להרים משקולות בהריון?

אצל רוב האנשים, התמונות הללו גורמות לתגובה שלילית, ויש גם כאלה שלא יכולים להסתכל עליהן בכלל. האם אנו יכולים לקרוא לאישה שמרימה משקולות כאלה בזמן שהיא נמצאת בהריון מתקדם – אישה חסרת אחריות?

לפני זמן קצר, לאה-אן אליסון בת ה- 35 מלוס אנג'לס, זכתה לתהילה גדולה לאחר שפרסמה מפייסבוק את סדרת הצילומים שלה מחדר הכושר. למעשה, תמונות אלה לא היו שונות בהרבה מתמונות אחרות בהן האישה הרימה משקולות, אם לא משהו בולט לעין – העובדה שהיא הייתה אמורה ללדת בעוד כשבועיים.

התמונות של "האם לעתיד" גרמו לתגובות חריפות ועשרות אלפי תגובות בפייסבוק. רק חלק זעיר ממשתמשי האינטרנט תמך בהחלטתה של האישה להמשיך ולא להפסיק כמעט עד ללידה. בין אלה שלא מצאו בכך שום דבר רע, היו כאלה שקראו לעצמם רופאים. אבל הרוב המכריע של משתמשים מאמין שלאה-אן מסכנת מאוד לא רק את בריאותה, אלא גם את בריאות תינוקה שנמצא ברחמה.

"אני חשתי בחילה למראה התמונות הללו" - אמרה אמנדה סינק מארס - "אני מאוד מקווה שנשים בהריון מכל רחבי העולם לא ייקחו ממנה דוגמא. אני בעצמי מעריצה גדולה של קרוספיט, אבל הרופאים תמיד ממליצים בחום לא להרים משקל כבד בשלבים מתקדמים של הריון, כי יכול להיגרם נזק לשליה וזה בתורו יוכל לגרום לפציעה חמורה לתינוק ולגרום ללידה מוקדמת והפלה. פרסום של תמונות כאלה משכנע אנשים שאין דבר רע בנעשה - אבל זה כך!".

לאה-אן הודתה לכל אלה שכתבו תגובות חיוביות. "ולאלה ששונאים אותי, אני רוצה לומר שהחיים שלי הם  לא עניינם" – השיבה האישה - " יש לי שני ילדים - בן שהוא בן 8, ובת שהיא בת 12, אני תמיד אהבתי אתלטיקה וכושר!".

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> האם אפשר להרים משקולות בהריון?