מעשי ילדים מפונקים מאוד


מעשי ילדים מפונקים מאוד

 

להרבה ילדים יש בעיות התנהגות. כולנו בני אדם, ואף אחד מאתנו לא נולד מושלם. עם זאת, רוב ההורים אכן מצפים מילדים ומבני הנוער מרדנות אופיינית לגילם. אבל לפעמים הם נשארים המומים מכמה רחוק ילדיהם מוכנים ללכת. בעולם ישנם ילדים שהם כל כך מפונקים, שהם מוכנים לעשות את המעשים הטיפשיים ביותר כדי לקבל את מה שהם רוצים, או לקבל תשומת לב. לפניכם 10 דוגמאות כאלה:


10. ילד אוסטרלי פרץ לגן חיות והאכיל תנין בבעלי חיים

ילד בן שבע מאוסטרליה, פרץ לגן חיות באמצע הלילה. הוא הרג כמה חיות קטנות והאכיל בהן את התנין שחי בגן החיות. הילד הצליח להיכנס לגן החיות דרך גדר שבורה, ולאחר מכן במשך שעה שלמה הרג חיות קטנות בשביל הכיף.


9. נער שיקר על ירי בבית הספר

"הגיבור" העיקרי של הסיפור הזה הוא נער אמריקאי מפונק שהחליט לכתוב לאמו סמס, בו סיפר שיש ירי בבית הספר. אמו, כמובן, נבהלה והתקשרה למשטרה, שסגרה לחלוטין את בית הספר וחיפשה את היורה. כפי שהתברר, הנער פשוט התלוצץ, כי לדעתו אין שום דבר מצחיק יותר מלגרום לאמא שלו להאמין שאיזשהו פסיכופת יכול לירות בו בבית הספר.


8. ילד התקשר למשטרה, והאשים את אמו בעבודת כפייה

ילד קטן מגרמניה חי חיים קשים - אחרי שהוא שיחק במשך כל היום, אמא שלו ביקשה ממנו לסדר את הצעצועים. הילד לא יכל לסבול את החוצפה הזאת ואחרי זמן רב של ניסיונות לשכנע את אמו שהוא לא ראוי ליחס כזה - הוא החליט שזה יותר מדי. לכן הילד התקשר למשטרה ואמר להם שאמא שלו מכריחה אותו לעבוד - כן, הוא באמת התלונן במשטרה על אמא שלו בגלל שהיא ביקשה ממנו לסדר. במשטרה אמרו לילד שניקוי של הבית זו לא עבודות כפייה.

7. הנערה הזעיקה את המשטרה לאחר ששמעה שאמא שלה מקיימת יחסי מין

נערה מפלורידה שמעה את אמה מקיימת יחסי מין עם החבר שלה בחדר הסמוך. רוב האנשים במקרה כזה היו פשוט דופקים בדלת, צועקים משהו או אולי שולחים סמס... אך הבחורה הזו החליטה להתקשר למשטרה, בגלל שהיא חשבה שזה היה לא מכובד. בהתחלה היא רצתה ללכת למרכז ייעוץ נוצרי, אך לאחר מכן שינתה את דעתה, כי "כבר כמעט הגיע זמן ללכת לבית הספר".


6. נער פנה למשטרה לאחר שאביו לקח את ה-Xbox שלו

נער מאמריקה כל כך כעס על אביו שלקח את הקונסולה שלו, שהתקשר למשטרה כדי לברר - האם הוא הפר את זכויותיו. עם זאת, הוא התרגש וניתק את השיחה. המשטרה, עדיין שלחה ניידת לבית ממנו הגיעה השיחה, כדי לברר האם הכל בסדר שם. הם, כמובן צחקו מהנער, והודיעו לו שלאביו יש את הזכות המלאה לקחת את דבריו.


5. ילד הדביק את ידיו למיטה, כדי שלא לחזור לבית הספר אחרי החגים

נער ממקסיקו כל כך אהב להיות בחופש, שהוא החליט לא לחזור לבית הספר. לאחר שהוא חשב על התירוצים הרגילים – כמו לחלות או לקבל טראומה, הגיעה לראשו רעיון מטורף. הוא לקח דבק תעשייתי והדביק את ידו למיטה. לצערו, הוריו הספיקו לחלץ אותו בעזרת ממיס, ועשו זאת בזמן כדי שיוכל ללכת לבית הספר.


4. ילד בן שש לקח את המכונית של אמו, כדי לא לאחר לבית הספר

ילד בן שש מארצות הברית לא היה מסתדר היטב עם בני משפחתו, ואחרי שהוא החמיץ את האוטובוס, הוא החליט לקחת את המכונית של אמא שלו ממש מתחת לאף שלה. הילד לא רצה לפספס את ארוחת הבוקר או את שיעור חינוך גופני, לכן נסע במכונית אמו כ- 15 קילומטרים, עד שהתנגש. לאחר התאונה הוא ניסה ללכת את שאר הדרך לבית הספר ברגל. הילד לא נפגע קשה, אך הוריו הואשמו ברשלנות.


3. ילד התחבא במטוס, כדי לברוח מאמו לאחר מריבה קטנה

ליאם בן ה- 11 מבריטניה, פשוט רב עם אמא שלו בסופרמרקט, והחליט לברוח ממנה. קודם כל, הוא מצא על הרצפה כרטיסייה, בעזרתה עלה לאוטובוס והגיע לנמל התעופה הקרוב ביותר. לאחר מכן, הוא החל לחפש את השירותים, ומבלי להבין עבר את הביטחון ועלה למטוס שהיה בדרכו לרומא. המטוס כבר היה באוויר כאשר הצוות מצא את הנוסע הסמוי. לאחר שהמטוס הסתובב וחזר בחזרה, הילד התראיין ואמר שלעלות למטוס – היה קל יותר מלשחק במשחקי מחשב.


2. הילד ביים את חטיפתו, כדי למנוע מפגש בין ההורים והמורה

ילד בן 11 מספרד כל כך פחד מאספת ההורים המתקרבת, שהחליט לפתח תכנית מטורפת, שהייתה מונעת את המפגש של הוריו עם המורה. הילד התקשר לאבא שלו ואמר בלחש שהוא נחטף. אביו היה שוטר וגייס את המחוז כולו בחיפוש אחר בנו, אבל מהר מאוד גילה שהילד ביים את חטיפתו.


1. נערה המיסה כדורי שינה במשקאות של הוריה כדי לבלות יותר זמן באינטרנט

שתי בנות מצפון קליפורניה תופסות את המקום הראשון ברשימה שלנו. אחד מהוריהן החליט להגביל את זמן הגלישה שלהן באינטרנט. או יותר נכון – לא הרשה להן לשבת באינטרנט לאחר שעה 10 בלילה. בני נוער רבים היו מנסים לשחד את ההורים, לבכות או להתחנן כדי לקבל דקות נוספות, אבל לא הבנות הללו. הן קנו להורים מילקשייק, והמיסו בתוכו כדורי שינה. הורים לא שתו את זה עד הסוף כי היה למשקה טעם מוזר. הם עדיין נרדמו לכמה שעות, והתעוררו עם סימני הנגאובר.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מעשי ילדים מפונקים מאוד