אתם יותר מדי צופים בפורנו, אם...


אתם יותר מדי צופים בפורנו, אם...

6 סימנים לכך שאתם צופים ביותר מדי פורנו

מה זה פורנו - בילוי תמים או סם אמיתי?
לפי הסטטיסטיקה, 30% מכל תעבורת האינטרנט – זו תעבורת של אתרי פורנו. אתר הפורנו הפופולרי ביותר מכיל 4.4 מליארד צפיות בחודש, שם אנשים רווקים וזוגות מבלים הרבה זמן בצפייה בסרטים למבוגרים. נוסיף לכך, שזמן הצפייה הממוצע באתר האינטרנט של חדשות – הוא בין 3 – 6  דקות, וזמן צפייה ממוצע בביקור באתר פורנו – 15 - 20 דקות.

לא משנה כמה זמן האנשים מבלים בצפייה בפורנו, גם רווקים וגם אנשים שנמצאים במערכת יחסים נותנים את אותן הסיבות לשימוש בו.
סיבות חיוביות: אוננות, גיוון בחיי המין, רצון לחלוק רגע של אינטימיות ולהיפטר מלחץ.
סיבות לצפייה בפורנו, שלא נראות כל כך בלתי מזיקות הן כאלה: חוסר סקס במערכת יחסים והתמכרות לפורנו בגלל חוסר היכולת להיכנס למגע אינטימי עם אנשים אחרים.

יותר ויותר אנשים פונים למומחים בגלל בעיות הקשורות לפורנו. אתם לא תאמינו, אך עוד בשנת 2002, מחצית מגירושין הייתה נגרמת בגלל אותם הסרטים למבוגרים. כלומר, מכך אפשר להבין שיש סיבה לדאגה. אנשי מקצוע ואנשים רגילים רוצים לדעת אם קיים דבר כזה כמו "יותר מדי פורנו". אם כך, איך תבינו שנסחפתם מדי? הנה כמה סימנים לכך שמשהו השתבש:


1. אתם הופכים להיות אנטי חברתיים

אתם מעדיפים להישאר בבית לבד עם הפורנו מאשר לעזוב את הדירה ולבלות זמן עם אנשים אחרים. אתם נמנעים מפעילות חברתית, ובכל מסיבה אנשים שמים לב לכך שאתם חסרים משום מה. אם אתם אכן מוצאים זמן כדי להיפגש עם החברים – הדבר הראשון שאתם עושים כאשר חוזרים הביתה – זה צפייה בפורנו. במהלך מפגשים משפחתיים אתם כל הזמן עסוקים בהמצאת תירוצים כדי לעזוב כמה שיותר מוקדם.


2. אתם לא מסוגלים להגיע למגע קרוב עם אנשים אחרים

אתם מתחילים להיות יותר מודעים לעובדה, שהתשוקה המינית שלכם שייכת כולה לפורנו, ואתם לא יכולים להעביר אותה על בני אדם. אתם מבלים יותר זמן עם פורנו מאשר באינטראקציה עם אנשים אחרים. בסופו של דבר, אתם חושבים על פורנו בעבודה ובמנוחה עם המשפחה, ומבינים שהוא דורש יותר ויותר זמן.


3. אתם משקרים לבני זוגכם

פעם יכולת לדבר איתה בגלוי על כל דבר, ועכשיו אתה עושה כל מאמץ להסתיר ממנה את ההתעניינות שלך בפורנו. כן, 70 % מהאנשים נוטים לשמור את זה בסוד, אבל אם אתם נמצאים במערכת יחסים עם מישהי, השקר הזה יגדל כמו כדור שלג. אתם מוכנים לכל שקר כדי לשמור על התשוקה שלכם בסוד.


4. רק כוכבות פורנו מדליקות אתכם

כשאתם צופים הרבה זמן בפורנו, בשלב מסוים קיים סיכון לגלות שקשה לכם להרגיש משיכה מינית כלפי אנשים רגילים, שלא לדבר על הסקרנות של "מעניין איך היא נראית בעירום" או " אם היא אוהבת תנוחה כזו או כזו". כאשר התשוקה לפורנו מגיעה רחוק מדי, החברה שלכם מתחילה להיראות פחות אטרקטיבית בשבילכם – לפחות מבחינה מינית.

אתם מתחילים לחשוב שמשהו לא בסדר איתה, כי היא לא נראית כמו כוכבת פורנו או יודעת פחות טריקים. מה יוצא מזה? אתם נמנעים מלשכב איתה או עושים את זה בלי רצון והתרגשות.


5. אתם הופכים להיות יותר מדי ביקורתיים לעצמכם

אתם נעשים מקובעים על השוואה של עצמכם עם כוכבי פורנו. יש לכם כלי קטן יותר? אתם לא יכולים לקיים יחסי מין זמן רב כל כך? אתם לא כל כך מושכים? אתם מתחילים להסתכל על עצמכם לא כעל אדם חי שיש לו עבודה, חברים ויחסים, אלא כעל אובייקט. כמכשיר לקיום יחסי מין. כל כך חשובים לכם הגודל, הפעילות והמראה החיצוני – שכאשר אתם מבינים שאתם רחוקים מלהיות כוכבי פורנו אתם מתחילים להיות אומללים ולהרגיש חוסר ביטחון במהלך קיום יחסי מין.


6. אתם לא רואים שום דבר מעניין אם זה לא קשור לפורנו

אתם לא יכולים "להפעיל" את התשוקה המינית שלכם, אם לא תצפו בפורנו. אתם לא יכולים להגיע לאורגזמה בלי זה, או אפילו לזקפה. כאשר אתם מקיימים יחסי מין – אתם הופכים להיות גסים יותר ותובעניים יותר, משתמשים במילים יותר קשות ומלוכלכות יותר מבעבר.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> אתם יותר מדי צופים בפורנו, אם...