מיילי סיירוס הערומה הסעירה את האינטרנט


מיילי סיירוס הערומה הסעירה את האינטרנט

מיילי סיירוס הסעירה את האינטרנט עם סרטון הווידאו של השיר Wrecking Ball

מיילי סיירוס העירומה על "הכדור" הסעירה את האינטרנט בקליפ החדש שלה Wrecking Ball, שאסף ביום כמעט 40 מיליון צפיות והפך לאחד הקליפים המדוברים ביותר.

הזמרת והשחקנית השערורייתי מיילי סיירוס הציגה את הקליפ החדש שלה שנקרא Wrecking Ball (כדור הריסה), שם היא הצטלמה בעירום. זה עזר לה להגיע תוך פחות מיממה לכמעט 40 מיליון צפיות ב- YouTube.

השיר שעדיין לא יצא לאור באופן רשמי, הפציץ את האינטרנט. היפהפיה השערורייתית הצטלמה בעירום על כדור הרס ענק, והחדשות האלה הפכו לנושא המדובר ביותר בעולם האינטרנט הרחב, והסיר את תשומת לב האנשים מהחדשות, כמו למשל חדשות על סוריה.

מוקדם יותר דיווחו שמיילי סיירוס הצעירה כבר עשתה הרבה רעש. ב -25 באוגוסט היא הייתה בטקס הענקת פרסי MTV Video Music של שנת 2013, הם הייתה מעורבת בשערוריית מין ענקית.
כוכבת בת ה- 20 של סדרת בני הנוער "האנה מונטנה", קודם כל רקדה סטריפטיז, ולאחר מכן עברה לריקוד מיני, בו היא עשתה הדמיה של קיום יחסי מין עם אצבע מפלסטיק ולאחר מכן עם שותף - הזמר רובין טיק בן ה- 36, שבנוסף לכל נשוי.

החלק האחרון הכעיס במיוחד את הכוכבים "הצנועים" של עסק השעשועים האמריקאי, שחסמו את הבריונית הצעירה. רק ג'סטין טימברלייק הגן על הזמרת, ואמר שהיא פשוט צעירה מדי, ולכן מרשה לעצמה להפר את כללי ההגינות.
 
ועכשיו, לאחר השערורייה ההיא מופיע הקליפ החדש של הזמרת, שמצביע על כך שהיא אכן לא מלאך...




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מיילי סיירוס הערומה הסעירה את האינטרנט