המקומות המוזרים ביותר בהם חיו אנשים


המקומות המוזרים ביותר בהם חיו אנשים


במשך שנים רבות, האנשים לרוב התפעלו מאלה שדרך חייהם הייתה מנוגדת לנורמות המקובלות. לא משנה מה הניע אותם לעשות כך - הרצון הבסיסי לשרוד או נסיבות כמו אסון טבע נוראי - יש אנשים שלא חיים ממש כמו רובנו.

10. במחסן של זרים

גבר בן 57 מפוקוקה שביפן, לא ידע מה לחשוב כאשר מזון התחיל להיעלם מהמטבח שלו. הוא מיקם מצלמת מעקב, אשר שלחה תמונות לטלפון הנייד שלו - תמונות של אישה לא מוכרת, מתהלכת בדירתו. כאשר המשטרה הגיעה למקום וביצעה חיפש בדירה, הם מצאו את טצוקו האריקווה בת ה- 58, שהסתתרה בתה העליון של חדר האחסון.

במחסן הייתה לה ספה, והיא אפילו התקלחה כאשר בעל הבית לא היה בבית. האישה אמרה שאין לה איפה לחיות, והיא נכנסה לדירתו של האיש לפני כשנה – כאשר פעם אחת הוא שכח לנעול את הדלת.


9. עם גווייה

אישה ממישיגן חיה עם גופתה של שותפתה המת במשך 18 חודשים, כי היא הייתה בודדה. צ'ארלס ציגלר  היה בן 67 שנים, והוא מת מאמפיזמה. במקום לדווח על מותו, לינדה צ'ייס בת 72, שהייתה חברתו של ציגלר, איתה הוא חי 10 שנים -  הושיבה אותו בכיסא מול טלוויזיה.

היא שמרה על גופתו נקיה, הלבישה אותו בבגדים נקיים ודיברה עם השרידים החנוטים שלו תוך כדי הצפייה ב- "NASCAR". צ'ייס נכנסה תחת חקירה על הונאה חברתית, כי היא המשיכה לקבל את הפנסיה שלו לאחר מותו. אך למעשה זה לא היה המניע האמיתי לאחסון של גופת חברה. כשנשאלה למה היא עשתה את זה, צ'ייס אמרה: "אני לא רציתי להיות לבד. הוא היה הבחור היחיד שאי פעם היה טוב אלי".


8. מרכז הקניות

בשנת 2003, מייקל טאונסנד וכמה מחבריו האמנים השתלטו על שטחים לא מנוצלים במרכז הקניות ברוד איילנד. הם הצליחו להבריח שתי טונות של חומרי בנייה למרכז המסחרי, ובנו שם דירת סטודיו מוסתרת מאחורי קיר של בלוקי פחם. החדר היה מואר ומרוהט, אך הם היו צריכים להשתמש בחדרי השירותים של הקניון. כך, הם הצליחו לחיות שם מבלי שיבחינו בהם במשך ארבע שנים.

אצל טאונסנד היו תוכניות לשיפור המרחב, אבל יום אחד כאשר הקבוצה הגיעה לדירה, הם פגשו את השומרים. טאונסנד אמר שהוא עשה זאת בהשראת כרזה חגיגית, שאמרה שזה יהיה נהדר לגור בקניון. הוא טען שהדירה הייתה פרויקט אמנותי, ומטרתו הייתה "להבין את הקניון ואת החיים כרוכש". הוא קיבל שישה חודשי מאסר על תנאי, כי הודה באשמה.


7. מערה

גבר בן 56, מניו מקסיקו, נמצא חי במערה בשטח שהיה שייך למשרד האנרגיה. המקלט הזמני של רוי מור היה מרוהט במיטה, דלת כניסה, תנור לשריפת עץ, פנלים סולאריים ורדיו לוויני. הוא חי במערה במשך ארבע שנים מבלי שימצאו אותו. העשן מהתנור סוף סוף תפס את תשומת לבם של השלטונות, שגם נמצאו צמחי מריחואנה בשטח "הכבוש". רוי מור עצמו וחפציו הוצאו מן השטח, והוא הואשם בשימוש בסמים.


6. בעליית הגג של חברתו לשעבר

כאשר אישה מדרום קרוליינה, שמעה את הרעשים שמגיעים מעליית הגג שלה והתקרה החלה להתפורר – היא התחילה לחשוד שמשהו "לא בסדר". כאשר הבנים שלה חיפשו בעליית הגג, הם מצאו את החבר לשעבר של האמא שלהם, שישן על כמה שכבות של מעילים.

שבועיים לפני כן הוא שוחרר מהכלא, וכל הזמן הזה הוא חי אצלה. לא רק שהיא לא ידעה שהוא חי בבית שלה, מערכת היחסים שלהם הסתיימה לפני 12 שנה. ועוד יותר גרוע – בכל עליית הגג היו פזורות כוסות פלסטיק ממזנוני מזון מהיר, שהיו מלאות ביציאות. האיש גם עשה חור בתקרה, כדי לקבל את ההזדמנות להתבונן במה שקורה בחדר השינה של חברתו לשעבר .


5. בג'ונגל

ילדה קמבודית בת שמונה שנים שנעלמה יחד עם אחותה, נמצאה בחיים בטבע לאחר 19 שנים. כפרי אחד ראה את Roshom Pngieng העירומה שיצאה מהג'ונגל וניסתה לגנוב את האורז שלו. הוא תיאר אותה בתור "חצי אדם חצי בעל חיים". לדברי המשטרה, היא לא הייתה מסוגלת לדבר בבהירות. אחד מתושבי הכפר וחבריו תפסו את האישה, ואביה זיהה אותה לפי הצלקות שעל ידה.

ניסיונות לשלב את האישה הצעירה מחדש בחברה לא הצליחו -  היא לא הייתה מסוגלת ללמוד את השפה, העדיפה לזחול במקום ללכת וסרבה ללבוש בגדים. מאוחר יותר, היא ברחה חזרה אל תוך היער. יש אנשים שהם ספקנים בנוגע לטענות שזו הייתה Roshom Pngieng. הם מאמינים שהילדה לא הייתה מסוגלת לשרוד באופן עצמאי בתנאים קשים ,ואביה סרב לבצע בדיקת דנ"א.


4. בדירה קטנטנה

גבר בן 50 מפריז, נמצא גר בחדר קטן עם תקרה משופעת, באזור המגורים שהיה רק 1.5 מטרים רבועים. בחדר היה בקושי מספיק מקום לעמוד, והאיש חי שם במשך 15 שנים. שכירות של שטח זה עלתה לו 442 דולר בחודש. כשנשאל על איך הוא התמודד עם הגודל הקטן של החדר, הוא אמר בתחנת רדיו צרפתית: "אני חוזר הביתה והולך לישון". בעל הבית פעל לא כראוי, כי על פי החוק הצרפתי, אזור המגורים של דירות בפריז לא צריך להיות פחות מתשעה מטרים רבועים, וצריך להיות מצויד במקלחת.


3. במנהרות תת קרקעיות

במהלך החקירה של גנבת נחושת במפעל, משטרת קנזס סיטי מצאה רשת מורכבת של מנהרות תת קרקעיות, שבהן חיו כמה אנשים חסרי בית ששהו בעיר במהלך היום. המנהרות נחפרו באזור מיוער, והאוויר בהם זרם דרך צינור PVC. הכניסות למנהרות היו מוסוות בצמחייה ופסולת שונה. עומק מנהרה אחת היה 7.5 מטרים. מנהרה זו הובילה לחדר עם מיטה ונרות. ערימת חיתולים הזרוקים סמוך, גרמה לחשד שבמנהרות חיו גם ילדים. המנהרות נוקו ונסגרו, בגלל שתנאי חיים כאלה היו מסכני חיים. התקרית הציתה דיון על מצבם של אנשים חסרי בית בעיר.


2. באוטובוס בית ספר

עובדת דואר בטקסס התחיל לחשוד כאשר בזמן הליכה לאורך המסלול שלה, היא שוב ושוב ראתה שני ילדים שנראים לא מסודרים. היא יצרה קשר עם המרכז של האפוטרופסות . ילדה וילד, בגיל 11 וחמש שנים, חיו לבד באוטובוס בית ספר נטוש שחנה באזור. ההורים שלהם היו בכלא על קשירת קשר לגניבת כסף מקורבנות הוריקן אייק.

דודה שלהם הייתה אמורה לשמור עליהם, אבל היא הייתה עובדת 12 שעות ביום והייתה עמוסה. כתוצאה מכך, הילדים נשארו ללא השגחה. הם לא הלכו לבית הספר, לא היה להם מספיק אוכל, והם היו מטונפים. הם נלקחו לבית ילדים. לאחר שחרורם מהכלא, הוריהם הצליחו להחזיר לעצמם את זכויות ההוריות שלהם, וכרגע שהם עובדים קשה כדי לשפר את תנאי החיים באוטובוס.


1. ללא תקשורת

בשנת 1978, קבוצה של גיאולוגים בסיביר נדהמה למצוא משפחה שכללה שישה אנשים, שחיו על מדרון הר במרחק של קילומטרים רבים מהציביליזציה הקרובה ביותר. משפחת לוקוב נמלטה מרדיפות דתיות בשנת 1936 וחיה בטבע במשך 40 השנים הבאות. שני חברים הצעירים של המשפחה לא ראו אנשים אחרים, פרט לבני משפחתם, אבל ידעו על קיומם. הם דיברו בשפה מעוותת בגלל הבידוד ואף פעם לא ראו לחם.

הם חיו בחדר אחד, ושרדו על דיאטה של תפוחי אדמה, שיפון וזרעי קנבוס. הם לא אכלו בשר עד שנות ה- 50, והתחילו לאכול אותו כאשר הילד הצעיר ביותר שלהם למד למקם מלכודות. הנעליים שלהם היו עשויה מקליפה, וחומרי הקריאה היחידים שלהם היו התנ"ך וספרי תפילה. בשנת 1961, הכפור הרס את היבולים החקלאיים של המשפחה, והם היו צריכים לאכול קליפת עצים ועור נעליים. באותה השנה, אמם מתה מרעב, כי דאגה שילדיה יאכלו היטב. ברגע שהם התגלו, המשפחה נשארה לחיות שם, ורק הסכימה לקבל כמה דברים במתנה.

לאחר שלוש שנים, שלושה ילדים מהמשפחה מתו בתוך ימים ספורים. אביהם מת בשנת 1988, והשאיר את אגפיה (בת היחידה שנותרה) לבדה בהרים, שם היא בחרה להישאר לעוד 25 שנים.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> המקומות המוזרים ביותר בהם חיו אנשים