הרגלי אכילה מוזרים


הרגלי אכילה מוזרים

גיאופגיה – זו אכילת חומרים כמו אדמה או אפר, שאין להם ערך תזונתי - וזו רק אחת מהסטיות שגורמות לאנשים לאכול דברים מוזרים ובלתי מתקבלים על דעת. חלקם עושים זאת כדי להירגע או כדרך להפחית את הלחץ, ואילו אחרים רכשו את ההרגל הרע הזה כתוצאה מאירועים מלחיצים בחייהם. תהא הסיבה אשר תהא, תמיד מעניין לקרוא על דברים חדשים.

10. מתכות כבדות

שאלה: מה משותף בין 18 זוגות אופניים, 15 עגלות קניות, שבעה מכשירי טלוויזיה, שש נברשות, שתי מיטות וארון?

תשובה: כולם נאכלו על ידי מישל לוטיטו בן ה- 57 מצרפת. לרשימה לעיל אתם יכולים גם להוסיף מטוס ססנה 150 .

לוטיטו סובל מגיאופגיה, והרופאים אומרים שיש לו קיבה ומעיים חזקים מאוד. האיש מנפץ את האובייקטים לחתיכות קטנות שניתן לאכול, ושותה הרבה מים – כדי לעזור לגוף לעכל את אותה המתכת. למרות הקיבה המדהימה שלו, מישל מתקשה לעכל מזון רגיל כמו בננות או ביצים קשות. פעם הוא אכל אפילו חתיכה קטנה של מגדל אייפל.


9 . בשר מהרחוב

הוראות הכנה: לקחת את גופת החתול מהכביש. לשים את הבשר המסריח מתחת לזרם מים למשך 4 ימים עד שהריח יתפוגג. לטגן היטב ולהגיש.

זוהי הנוסחה והפילוסופיה של ארתור בוייט מאנגליה, שמספר שהוא אוכל את הגופות של בעלי חיים שנדרסו למוות במשך 35 שנים אחרונות. הוא מפחלץ, שמעדיף לאכול את הגופות של הגיריות, החתולים וחיות אחרות, ולא לזרוק אותן אחרי שהוא עושה מהן בובות. הוא אף פעם לא הרגיש רע מהמזון שהוא אוכל. ארתור שומר במקרר במוסך שלו הרבה חמוסים מתים, ברבורים ואפילו זוחלים. אם להאמין לאיש בן ה- 72, המנה הטובה ביותר בחייו, הייתה עשויה מ.... כלב לברדור שנדרס.

"הם טעימים מאוד, משהו שמזכיר כבש" – הוא אומר.


8 . איש העלוקה

האם אתם נוהגים לשתות את דמו של אדם אחר? זה מגעיל! אוקיי, אנחנו צוחקים, אך האישה בת ה- 45 מפנסילבניה ששמה ג'ולי קפלס – לא צוחקת. כל חודש, האישה שותה 2 ליטרים של "כוח חיים", אותם היא מקבלת מתורמים אשר באים אליה הביתה ומאפשרים לה לשתות את דמם. היא אומרת שהדם נותן לה "כוח ובריאות", ולאחר ההליך, היא מרגישה כמות עצומה של אנרגיה. אנו תוהים, האם זה עדיין יהיה בריא אם היא תידבק במחלה שמועברת בדם.


7 . שותה הדלק

צ'אנג יון יגרום לכם לשמוח מהעובדה שמכסה מיכל הדלק של המכונית שלכם נסגר. גבר בן 71 מסין, בכל יום, שותה קצת בנזין - בחודש הוא צורך בערך 3.5 ליטרים של דלק. בשנת 1969, כאשר בית החזה שלו כאב והוא השתעל הרבה, זקני הכפר יעצו לו לשתות קצת נפט, אשר "יזין" את קרביו. למחרת, הוא הרגיש בסדר, אבל קיבל את ההרגל הרע הזה, שגרם לו במהלך 42 השנים האחרונות לשתות כ -1.5 טונות של דלק .

המשקה האהוב על צ'אנג הרס את משפחתו. לאחר שאשתו וילדיו ניסו לשכנע אותו לוותר על כך, הוא היה צריך לעבור בית ולחיות שם לבד - אבל עכשיו, הוא יכול לשתות כמה דלק שירצה. מומחים מאמינים שהגוף שלו פיתח עמידות לבנזין במשך שנים רבות שצ'אנג צרך אותו, ולכן הוא עדיין לא מת.


6 . חובב העקרבים

ברוב חלקי כדור הארץ, עקרבים נחשבים לטורפים מפחידים. במיוחד הקטנים - אלה שעדיין לא למדו כיצד לווסת את כמות הארס ועוקצים אנשים עד סוף "המלאי".

ככל הנראה, האהבה לארס היא זו שדחפה את לי ליקין לאכול 30 יצורים מפחידים אלה בבת אחת. גבר בן 58 מסין, אמר שלאחר שננשך על ידי עקרב פעם אחת, הוא היה כל כך נכעס שהרים אותו מהקרקע ונשך את ראשו.

"הטעם שלו היה מתוק ואגוזי, ומאז אני לא מפסיק. בשבילי, הם מאוד טעימים", - אמר.
הרופאים הסיניים מאמינים שהוא פיתחה חסינות ואפילו התמכר לארס העקרב.


5 . מסיבת הספוג

תחשבו היטב, לפני שאתם מזמינים את אדל אדוארדס לביתכם - או לפחות, תפקחו עין על הרהיטים שלכם. אישה בת 31 מפלורידה, בילתה את שני העשורים האחרונים של חייה בפתיחת כריות ואכילת ספוג שממלא אותן. השיטה האהובה עליה של הכנת ספוג היא - להוציא אותו מהספה, לגלגל בבוץ ולאכול. היא אומרת שזו הייתה דרכה להתמודד עם מצבי לחץ, כאשר בגיל עשר היא חוותה גירושין קשים של הוריה, ומאז זה הפך להיות כמו התמכרות לסם.

עכשיו, היא צורכת בשנה קרוב לשבע ספות ושלוש כריות – וכפי שהרופאים מאמינים - היא עלולה למות בקרוב בגלל הרגליה המוזרים. אחרי שהיא בילתה שבוע בבית החולים עקב חסימת מעיים, התגלה שיש לה חוסר ברזל רציני בגוף, ועכשיו היא משתמשת בויטמינים ומינרלים, בניסיון לצמצם את הנזק שנגרם על ידי ההרגל שלה.


4 . אוהבת אותך עד מוות

לאישה בת 26 בשם קייסי, שלאחרונה כיכבה בפרק של תכנית טלוויזיה "ההתמכרות המוזרה", יש כנראה את אחד מהרגלי האכילה המוזרים ביותר. לאחר שבעלה שון נפטר באופן פתאומי מאסטמה, קייסי לאורך כל הזמן נשאה איתה את האפר שלו. זה הוביל לכך שפעם אחת, קצת אפר נפל על ידה.

"אני לא רציתי לנגב את היד שלי - הרי זה בעלי, ואני לא רציתי למחוק אותו מהחיים שלי" - אמרה.- "אז אני פשוט ליקקתי את האצבע שלי". היא כבר אכלה בערך 4 ק"ג של אפר של שון, ואומרת שיש לזה טעם של "ביצים סרוחות וחול".


3 . סבון

זוכרים, שבילדות כאשר הילדים קיללו הרבה, ההורים שלהם איימו עליהם "נשטוף לך את הפה עם סבון"? השיטה המיושנת הזו של ענישה הייתה חמורה עוד יותר אם הייתם צריכים לבלוע חמישה סבונים בשבוע, כפי שעושה טמפסט הנדרסון.

נערה בת ה- 19 מפלורידה, יכולה בקלות לצרוך חמישה סבונים בשבוע, וגם אוהבת לאכול חומרי ניקוי. היא מאמינה שכל זה התחיל עם הלחץ שהיא חוותה כאשר החבר שלה ג'ייסון נסע לעיר אחרת כדי ללמוד, ואומרת שהיא מרגישה "נקיה" בעת אכילת סבון. טמפסט אובחנה כסובלת מגיאופגיה, וכרגע מקבלת טיפול קוגניטיבי ונמצאת בדרך להחלמה.


2 . שתן

אנו עוברים לדברים יותר קשים... הכירו את קארי - זו אישה בת 53, ששותה את השתן של עצמה. מגעיל! אולי היא עוד צריכה לצחצח איתה שיניים, לעשות אמבטיות ולשטוף פנים? למעשה, ניחשתם נכון - היא עושה את כל זה. קארי שותה ביום בערך 2 ליטרים של השתן שלה, ואף משתמשת בו כדי לעשות שטיפות אף. היא נאבקת בסרטן ומאמינה שהשתן שלה עוזר לה להילחם במחלה.


1 . חלב בת

טים בראון מלונדון, אוכל את דגני הבוקר שלו עם חלב אם של בתו, אבל לא בגלל שהוא סוטה. גבר בגיל 69 אובחן לאחרונה כחולה בסרטן המעי, והוא החל לשתות חלב אם של ג'ורג'יה, בתו, לאחר ששמע שגבר אחד עושה את אותו הדבר. לאחר שעבר כימותרפיה, טים לקח את הצד של המומחים שאומרים שהתרופה לסרטן עשויה להיות בחלב אם. הוא מתאר את הטעם כ: "לא רע, אבל קצת חזק".

 

 




( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הרגלי אכילה מוזרים