החומריות של המחשבה


החומריות של המחשבה

בני אדם מסוגלים להרבה יותר מאשר נהוג לחשוב.

מחשבות מבקרות בראשינו כל הזמן, במשך כל חיינו אנחנו חושבים על מה שמקיף ומלווה אותנו. זו הסיבה לכך שהמחשבות תופסות את המקום המרכזי בעולמנו. כל מה שאתם רואים סביבכם - הוא התוצאה של החשיבה שלכם.
היכולת לשלוט במחשבות שלכם, יכולה להוביל אתכם אל מה שאתם רוצים, למה שאתם מחכים ואל מה שאתם חולמים.

בעזרת המחשבה, האדם יכול לשלוט בגופו הרבה מעבר למותר בעולמנו. זה יכול להיות ריפוי של מחלות שנחשבות לחשוכות מרפא, או שבירת הגבולות הפיסיים של יכולות אנושיות.

האם האירועים תלויים במחשבות שלנו?

למה אדם מרושל תמיד יישאר מרושל עד שיצטרך להתמודד עם אתגרי חיים, שיאלצו אותו לשנות ולבנות מחדש את דרך חשיבתו?
האדם יהיה בר מזל אם הוא יאמין בכך. אמונה – זו תכונה חשובה של המוח האנושי. בעזרתה של אמונה, האדם מסוגל לעשות דברים מדהימים. האפשרויות של המחשבות הן אינסופיות, צריך רק ללמוד לשלוט בהן.

כוח המחשבה כל כך חזק, שאם תקשרו אדם אל הכיסא, תכסו את עיניו, תעבירו על זרועו סכין (לא עם הצד החד) ולאחר מכן תשפכו על האזור מים חמימים – קיימת אפשרות שהאדם ימות "מאבדן דם", כי מוחו ישכנע את עצמו שהוא אכן נפצע ומדמם.

העתיד שלנו תלוי לחלוטין בצורת המחשבות שלנו. כאשר אנו חושבים על העתיד ומדמיינים אותו - אנחנו יוצרים מטרה, שלכיוונה נמשך תת המודע שלנו.

מחשבות – הן הדבר החשוב ביותר שיש לכם.
כל מחשבה שלכם באה לידי ביטוי במציאות שלכם באמצעות שפת גוף ודיבור. זכרו את זה ותשלטו על עצמכם.
ותת המודע - זה כמו "השד מהבקבוק" שלכם, אשר יעשה בשבילכם כל דבר, ויציע לכם דרך לצאת מכל מצב שהוא. מה שנשאר – זה רק לאפשר לו.

הכל משתנה מנושא המחשבות שלכם. הכל יהיה בדיוק איך שאתם רוצים שיהיה. נסו לחשוב כך, כאילו כל המחשבות שלכם כתובות בשמיים, וכל אחד יכול לקרוא אותן.

המחשבות הן חומריות. תזכרו זאת כאשר אתם מאחלים דברים רעים ליקיריכם בזמן סכסוך או עצבנות, או חושבים שהכל רע ויישאר רע. נסו לחשוב בדרך חיובית ותגלו שהאולם סביבכם הופך להיות הרבה יותר טוב.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> החומריות של המחשבה