היופי דורש קורבנות


היופי דורש קורבנות

האישה לובשת מחוך כל יום במשך שלוש שנים כדי להצר את המותניים

מישל קבקה בת ה- 25, רוצה לקבוע שיא חדש של המותנים הצרות ביותר בעולם. על מנת להשיג את מטרתה, היא לובשת מחוכים בכל יום ולילה במשך שלוש השנים האחרונות, ומסירה אותם רק בעת שמתקלחת. למרבה הצער, תחביב יוצא דופן זה משפיע לרעה על הבריאות שלה, כמסתבר.

מישל קבקה – היא מעריצה גדולה של אופנה למותני צרעה של המאה ה -19, כשנשים לבשו מחוכים הדוקים כדי להפחית את המותניים, בשביל שהגוף שלהן ייראה כמו גוף של צרעה. והיא נכנסה לזה בכל הרצינות, ואפשר להגיד בקיצוניות - החל מסוף שנת 2009, היא לובשת מחוך כל היום וכל הלילה, בתקווה שברגע שהיא תוכל לקבוע שיא חדש למותנים הצרות ביותר בעולם. במהלך שלוש השנים האחרונות, מישל הצליחה להפחית את מותניה מ- 64 ל- 54 ס"מ, דבר הנותן לה תקווה שמתישהו היא תוכל להביס את "האליל" שלה - קייטי יונג, שמותניה נחשבות למותניים הצרות ביותר - 34 ס"מ בלבד. למרות העובדה שהיא מכירה בכך שהקטנה ההדרגתית של המחוכים – זה משהו כמו ספורט קיצוני, שלא מאפשר לה לנשום ולאכול מנות רגילות של מזון, האישה הצעירה מברלין אומרת שהיא אוהבת את המותניים המעוותות שלה.

לבישת המחוכים במשך תקופה כה ארוכה של זמן, כל כך החלישה את שרירי הבטן של מישל, שהיא מתקשה לקום כאשר אין עליה מחוך. הקיבה שלה נמחצה מהמצב האופקי הנורמלי שלה, וכרגע היא כל כך דחוסה, שמישל לא יכולה לאכול ארוחות נורמליות, וחייבת לאכול 10 ארוחות קטנות ביום.
במהלך הצילומים עבור ערוץ טלוויזיה בארקרופט, מישל הלכה לביקור אצל ד"ר רודיגר לנגר, מומחה לרפואה פנימית, שאמר לה:
-  "עם הזמן, לא תוכלי לנוע בלי המחוך, אם בכלל תוכלי לנוע...".
התחזית הקודרת לגבי העתיד שלה, לא השפיעה על אהבתה למחוכים, כי כפי שהיא אמרה – היא ידעה מה מחכה לה כאשר היא התחילה בדרך זו.

למרות שלא כולם אוהבים את את מותניה המעוותות, יש למישל אלפי מעריצים, במיוחד ב-YouTube, בו היא מפרסמת סרטי וידאו המתעדים את הטרנספורמציה שלה. היא מתכוונת להמשיך וללבוש מחוכים לפחות לנקודה שבה היא תגיע למותניים של 38 סנטימטרים.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> היופי דורש קורבנות