מה הקפה יכול לספר עלינו?


מה הקפה יכול לספר עלינו?

האם האופי שלכם משתקף בקפה אותו אתם שותים?

מישהו אוהב לשתות תה, ומישהו - קפה. האם אי פעם תהיתם למה החברה שלכם תמיד מזמינה קפוצ'ינו, אבא שותה רק אספרסו והחבר הכי טוב שלכם מעדיף לאטה? מתברר שקיימת מערכת יחסים אמיתית בין האדם לבין המשקה האהוב עליו, אותו מכינים על בסיס אספרסו.

אספרסו

אספרסו - קפה שחור חזק, שמכינים במכונת קפה. אפשר לכנות אותו "מלך המעבדה" – כי עליו מתבססים משקאות קפה רבים אחרים.
אספרסו הוא פופולרי בקרב הריאליסטים, אנשים שמרניים ואנשים מאוד ישרים. הם קשים לשכנוע, ובקבלת החלטות הם מודרכים על ידי העקרונות האישיים שלהם. ויחד עם זה, אפשר לסמוך עליהם בכל דבר. אוהדי סוג זה של קפה לרוב מעדיפים גם מכוניות יוקרה, סגנון לבוש קפדני ומוסיקה קלסית.


לאטה


לאטה – זה קוקטייל קפה שכבתי, המורכב מאספרסו, חלב וכמות קטנה של קצף חלב.
את לאטה מעדיפים אנשים שאוהבים פרסום. יש להם חוש הומור מפותח. לרוב, הם "הנשמה" של החברה והם מאוד פופולריים אצל בני המין השני. בסופי שבוע, סביר להניח שאנשים כאלה מבלים איפשהו ולא יושבים בבית. הם אוהבים מוזיקה עם קצב ריקוד, מסיבות רועשות ומזון של מסעדות.


קפוצ'ינו


קפוצ'ינו – זו תערובת של אספרסו וחלב מוקצף. להכנה משתמשים ביחס של אחד לאחד של אספרסו, חלב וקצף חלב. זהו משקה הקפה השני הכי הפופולרי בעולם.
רומנטיקנים אוהבים לשתות קפוצ'ינו, וגם אנשים שאוהבים לחלום, ונוטים להקשיב יותר לרגשות שלהם ולא לשכל הישר. לרוב זה אנשים בעלי לב טוב וראש פתוח, שמעריכים את הכנות באחרים. אוהדים של משקה מאוזן זה מעדיפים לגור ליד הים ולהאזין למוזיקת פופ באיכות גבוהה. והם אוהבים מתוק.


אמריקנו


אמריקנו – זה אספרסו מדולל במים חמים או אספרסו שיצא ממכונת קפה עם פילטר.
אוהדים של קפה זה הם רציונלים ומעדיפים לקחת מהחיים את הכל. תמיד יש להם זמן לחפש את הדרך הקצרה ביותר כדי להשיג את מטרותיהם, והם בדרך כלל מצליחים. הם אוהבים את סגנון החיים הבוהמיים, מכוניות ספורט ומוזיקת מועדונים. אישיות כזו לעתים קרובות בוחרת לגור הרחק ממרכז העיר כי הם לא אוהבים את הלחץ.


הוגן לציין, שקיימים הרבה יותר מארבע מתכונים של קפה. אז מה אם האדם הזמין משהו אחר? חברו את ההיגיון והאנלוגיה. לדוגמה, את הקפה השחור אפשר לייחס לקבוצה של אספרסו. קפה וינאי - לקפוצ'ינו. ומקיאטו - לקפה לאטה.

כלומר, הקפה יכול לא רק לגרום להנאה של טעם, אלא גם יכול לשפר את כישוריכם הפסיכולוגיים. הדבר שימושי במיוחד למנהלים בכל הדרגות.

ואיזה סוג של קפה אתם אוהבים?

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מה הקפה יכול לספר עלינו?