הטיפולים הנוראיים ביותר בעור הפנים


הטיפולים המוזרים ביותר בעור הפנים

7 טיפולים מוזרים בעור הפנים

1. עיסוי פנים בוקאל (Buccal Facial)

למי שאינם בקיאים בנושא (וזה כנראה רבים מאיתנו) - זהו עיסוי פנים אינטנסיבי אשר נעשה מהחלק הפנימי של הפה. כן, שמעתם נכון, מחלק הפנימי של הפה. מומחה מיומן מכניס את ידיו לתוך הפה שלכם ומעסה את שרירי הפנים שלכם שיש בהם מתח – וזה כדי לשפר את זרימת הדם ואת זרימת החמצן בעור. ככל הנראה, הטכניקה המוזרה ללא ספק הזו, תתרום למראה חלק וגמיש של העור ותעזור עם בעיות לסת - מבעית חריקת השיניים ועד להרגעת מפרק הלסת.
בוקאל, אשר פופולרי בבריטניה, עדיין לא התפשט לעולם כולו, אבל הוא יכול לעשות את זה כעבור זמן מה. יש שמועות שידוענים כמו אנג'לינה ג'ולי, סקרלט ג'והנסון וקייט מוס כבר פתחו את פיהן כדי לנסות את העיסוי הזה.


2. החזרת נעורים בעזרת האש

מה הייתם עושים אם הובטחו לכם פחות קמטים על הפנים, עור צעיר למראה, ואפילו ירכיים יותר דקות ... האם הייתם מוכנים להצית את הגוף שלכם? למרות שזה נשמע מסוכן מאוד, "Huo Liao" או "שיקוי לוהט" צובר פופולריות בסין, שם הוקם הספא הראשון. הרעיון הוא לשים מגבת ספוגה באלכוהול ובחומר מיוחד על הפנים, הרגליים או חלקים אחרים של הגוף, ולאחר מכן להצית אותה באש לכמה שניות. ככל הנראה, הליך זה ממריץ את העור, משפר את צבעו, מחליק את הקמטים ומעלה את העור הנפול.


3. עיסוי סטירות

חסידה של רפואה טבעית מתאילנד אומרת שהיא  מסוגלת להחזיר לכם את הנעורים בכך שתיתן לכם סטירות בפנים. לדבריה, הטכניקה המסורתית הזו מסירה קמטים, סוגרת את הנקבוביות וגורמת לעור להיות גמיש יותר. וכל זה ללא ניתוח, אלא על ידי סטירות ואגרופים באזורים הרצויים. טאטא שהוכשרה בתאילנד, אומרת שהיא המומחית הראשונה בעיסוי סתירות במערב, והיא לוקחת 350 דולר על 15 דקות של מכות בסן פרנסיסקו.


4. טיפול ערפדי

במהלך שנים רבות, אנו שמענו על "טיפול ערפדי" להתחדשות – טיפול המבוצע על עור פניו של המטופל, שכולל לקיחת דם מהמטופל והזרקתו מתחת לעור של הפנים – דבר שכנראה מאפשר להשיג מראה בריא, זוהר וצעיר של העור. הליך קוסמטי זה של סרטי האימה צובר פופולריות בארצות הברית, כי, לדברי ד"ר סם לאם, שהוא מנתח פלסטי מוסמך בדאלאס, טקסס – טיפול זה זו "אלטרנטיבה אורגנית לכל הטיפולים בהם נעשה שימוש בהזרקת חומר כימי".

אנשים רבים עדיין מפחדים לנסות את טיפול הדמים הזה כדי להשיג את היופי הרצוי, אך יש כאלה שמוכנים לנסות!


5. מסכה מלשלשת ציפורים

כן, שמעתם נכון. זו מסכה, בה לשלשת ציפורים משמשת כמרכיב עיקרי.

לשלשת הזמיר, שנאספה באי היפני קיושו – זה מוצר האנטי אייג'ינג האופנתי ביותר נכון להיום. המרכיב הייחודי מחזיר לעור את הברק הטבעי.

לשלשת המיובשת תחת אור UV מערבבים עם סובין אורז ומים ושמים על הפנים כמסכה.


6. קרם מארס דבורה

הקרם החדש נגד קמטים הפך לסנסציה בעולם של מוצרי קוסמטיקה - כיוון שהוא עשוי מהארס של דבורים. יצרן של מוצרי קוסמטיקה "Rodial" שחרר קו חדש של מוצרי טיפוח עור הנקרא "ארס דבורה" - מוכח קלינית שהקרמים האלה יכולים להשעות השפעות מזיקות של גיל המעבר על העור.

ארס הדבורה באופן זמני מגביר את זרימת הדם לעור הפנים ומעניק לו צבע ורוד בריא.


7. קרם מזהב

למה לא להוסיף קצת יוקרה לביקור שלכם בסלון היופי? עכשיו אתן יכולות לעשות את זה - אם תגיעו לפלורידה ותוכלו להרשות לעצמכן קרם מזהב 24 קראט. סלון יופי מפאלם ביץ' מציע ללקוחותיו את ההזדמנות לכסות את גופם בזהב. הם משוכנעים שזהב יכול לעזור להיפטר מצלוליטיס ולמנוע הזדקנות.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הטיפולים הנוראיים ביותר בעור הפנים