מוצרים מופרעים מאסיה


מוצרים מופרעים מאסיה

9 מוצרים מופרעים חדשים מאסיה

אסייתים לא מפסיקים להפתיע עם הדמיון שלהם. בהמשך תוכלו להכיר מוצרים חדשים מצחיקים או מוזרים שהם מוכרים:

 

1. נרתיק אכיל עבור iPhone

היישר מיפן, לפניכם הנרתיק האכיל הראשון (ומקווים שאחרון) בעולם עבור ה-iPhone. נרתיק שעלותו 85 דולר עשוי מעוגיית אורז, דבר ההופך אותו לאכיל. בנוסף, הוא גם מאוד שביר. כמובן, אם חלק מהנרתיק יישבר – תוכלו לאכול את החתיכה הזו. רק נסו לא לחשוב על זה שכרגע אכלתם חתיכה של עוגיית אורז בשווי 85 דולר, שמכוסה בכל "הזבל" שיש לכם בכיסים.


2. אגסים בצורה של ילדים

אגסים בצורה של ילדים ניתן לקנות בסופרמרקט בבייג'ין שבסין, והם בהחלט טעימים. רק תשתדלו לאכול אותם במהירות האפשרית, לפני שהם יקומו לתחייה בלילה ויטרפו את משפחת הקונה. כי הם בהחלט נראים כמו חלק מסרט אימה.


3. רובוט, שמנקה את מסך האייפון

האם זה כל כך קשה לקחת פיסת בד ולנגב את המסך שלכם? אולי עבור חלק מהאנשים זה כן קשה - ובשביל זה צריך לבנות רובוט מיוחד. הכירו את "Auto Mee S" של טקארה טומי. זהו רובוט מנקה המסכים. זה מכשיר קטן דומה לשואב אבק Roomba, אשר נע על מסך הטלפון החכם שלכם או על מסך הטאבלט שלכם. הרובוט מסוגל לזהות קצה, כך שהוא לא יתקדם מחוץ למסך.


4. Monocycle

עוברי אורח סיניים מופתעים מהמצאתו של לי יונגלי – מאופנוע חד גלגלי הנוסע ברחובות בייג'ינג. לי נסע באב טיפוס שלו ברחובות העיר כדי למשוך משקיעים אל האופנוע שהוא כינה "המכוניות הטובה ביותר בעולם."


5. תיק שהופך להלבשה תחתונה

הנה עוד המצאה מטורפת: שקית אקולוגית לשימוש חוזר. תיק זה ניתן להפוך לסט של לבוש תחתון, המכיל חזייה ותחתונים. שכחתן את התיק שלכן בבית? זה לא בעיה, אם אתן בחורה שלובשת אותו על גופכן!


6. משקפי "תעירו אותי בתחנה שלי"

בחור מיפן המציא את גאדג'ט העל החדש, שמאפשר לו להודיע לנוסעים אחרים ברכבת התחתית על התחנה בה הוא צריך לרדת. הודות לגאדג'ט הזה, הוא יכול לישון במהלך הנסיעה מבלי לדאוג להתעורר בזמן - למעשה אנשים שנוסעים איתו יעירו אותו כשהוא יגיע ליעדו...


7. מחמם רגליים USB

אם גרביים חמות לא מחממות את הרגליים שלכם מספיק טוב, תמיד תוכלו ללבוש גרביים עם חימום באמצעות USB. חברת Thanko היפנית מייצרת גרביים מתחממות באמצעות כבל USB, ורבים מאיתנו חושבים ברגע זה "זה רעיון בכלל לא רע..."


8. טלפון הבגידות

אוהבים לבגוד? תזרקו את האייפון שלכם לפח, ותקנו את הטלפון החדש שנוצר במיוחד עבור הבוגדים: טלפון צדפה מסדרת «F» של פוג'יטסו. כמובן, אתם יכולים לעשות סיסמה בטלפון החכם שלכם, ולהתקין אפליקציות שמוחקות SMS וכדומה, אך הייחודיות של המכשיר הזה לא בכך – הגאונות של הטלפון צדפה הזה הוא בכך שהינו יודע להסתיר שיחות נכנסות ו-SMS.

"מצב הסודיות" זה שכבת אבטחה נוספת שמסתירה את השיחות שלא נענו, את הודעות דוא"ל ו-SMS מאנשי קשר שתויגו כסודיים. אם כל אחד מהחברים האלה מנסים ליצור איתכם קשר - הסימן היחיד לכך יהיה שינוי קטן בצבע או בצורה של איך מוצגת מלאות הבטרייה שלכם. אם לא תענו לשיחה – השיחה לא תופיע ב- "שיחות נכנסות".

כאשר "מצב הסודיות" מנותק על ידי הקשה משולבת - ההודעות והשיחות הנסתרות יתגלו.


9. מזלג בכפית

כפית מזלג הזו נוצרה במיוחד כדי לשמור על היחס הנכון של אטריות ומרק בפה שלכם. מאוד חכם!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מוצרים מופרעים מאסיה