מקרים אבסורדיים של הזעקת כוחות ההצלה


מקרים אבסורדיים של הזעקת כוחות ההצלה

האם אי פעם נתקלתם במצב מסובך, ורק מאוחר יותר גיליתם שלמעשה זה לא היה רציני בכלל? אולי זה היה כאשר הילד נחתך, ונכנסתם לפאניקה כי חשבתם שיש לו דימום מסיבי, כאשר למעשה זו הייתה רק שריטה...

ובכן, שירותי החירום בכל העולם מקבלים הרבה פניות דומות ... ולפחות בטלפון המצב נשמע די רציני! אנו רוצים להציג בפניכם מספר מקרים של פניות לשירותי החירום, שנעשו בגלל קצר בתקשורת או אי הבנה.


1. תאונת רכבת קטנה

שני אמבולנסים ומשטרה נשלחו למקום של התרסקות רכבת קטנה.

בדרך כלל כאשר מישהו מתאר תאונה בה מעורבת רכבת - זה נשמע מאוד רציני. גם אם אתם אנשים אופטימיים, עדיין תתארו לעצמכם מחזה דמים. תתארו, מה היה עובר לכם בראש, אם הייתם שומעים שאיפשהו רכבת ירדה מהפסים?

שירותי חירום "999" באסקס שבאנגליה, קיבלו דיווח על "התרסקות של רכבת צבאית", ונשלחו למקום היעד שני אמבולנסים ומכוניות משטרה. הם היו שולחים גם סיוע אווירי, אם תנאי מזג האוויר היו מאפשרים זאת.

כשכוחות ההצלה הגיעו למקום, הם מצאו בו כנס של חובבי רכבות מיניאטוריות, ואת האמבולנס הזעיקו בגלל ש- 3 אנשים נפגעו על ידי רכבת מיניאטורית. המוקדן הבין לא נכון את הנאמר לו, וכתוצאה מכך נשלחו למקום יותר מדי אנשים. אבל גם משתתפי הכנס היו מטומטמים, בגלל שהתקשרו לשירותי החירום בגלל רכבת מיניאטורית.


2. האישה, שראתה פומה שוכבת – איפשהו צדקה...

אישה הזעיקה את שירותי החירום בגלל צעצוע רך בצורה של פומה.

בדרך כלל, אם באזור מאוכלס צפוף מופיעה חיה כמו פומה - הרשויות המקומיות צריכות לפעול באופן מיידי. אם אתם רוצים לחיות בשקט ושלווה – בוודאי לא תרצו שפומות יחיו לידכם.

בוורלי ברדהם שמעה דיווחים אחרונים על כך שפומה או נציג אחר של החתולים הגדולים מחסל את החתולים המקומיים. לכן, כאשר בוקר אחד היא יצאה אל המרפסת וראתה את הפומה הישנה - היא נבהלה וקראה לשירותי החירום. "אני מחכה שהיא תתחיל לזוז", - אמרה בוורלי למוקדן.- "לא יכול להיות שזה זיוף שמישהו השאיר כאן!".

הרשויות הגיעו, ולאחר חקירה קצרה, (שכללה כנראה נגיעות עם מקל) הם מצאו, שבעל החיים למעשה מזויף.


3. נער שטייל במסכת גז בקניון – הפחיד מאוד את האישה...

נער, שהגיע להקרנת הבכורה של סרט - גרם לבהלה בקניון.

כיום יש הרבה אנשים שאוהבים להתלבש מוזר. אנו פוגשים אנשים עם "מנהרות" באוזניים ושיער מגוחך, או אנשים שלבשו את הבגדים המוזרים ביותר לפני שיצאו מהבית.

כך גם ברנדון ג'ורסין - תלמיד תיכון מניו ג'רזי – שהה בקניון בלבוש מוזר. מדובר על מסכת גז ושכפ"ץ. הוא היה נראה כל כך מפחיד, שלאחר שאישה אחת התקשרה למשטרה, השוטרים התחילו לסרוק את הקניון בחיפוש אחר איש העונה לתיאור.

המשטרה הייתה מוכנה לגרוע מכל, משום שאדם במסכת גז, שנמצא במרכז קניות מלא באנשים – בדרך כלל לא דבר שמבשר טוב. כאשר המשטרה מצאה אותו, הוא היה לבוש כמו ביין, כי הגיע להקרנת הבכורה של "האביר האפל". המשטרה בקשה מברנדון להחליף את בגדיו והוא הסכים. לפחות עד שהאישה יצאה ממרכז הקניות.


4. גבר שהותקף בבאפלו אסייתי מת

אדם התקשר לשירותי החירום כאשר נפל עליו באפלו מפוחלץ.

תקיפות של בעלי חיים - זה נושא שכיח בסיוטים - אבל באפלו אסייתי הוא לא האורח השכיח בסיוטים אלה. וכאשר החיה אינה בחיים – אתם חושבים שהיא לא יכולה להרע לכם.

כך, לפחות, חשב תושב פלורידה בשם ג'ים האריס. יום אחד, כשישב בכיסאו ולגם בשקט חלב בעודו צופה בחדשות, ללא כל סיבה באפלו מסמר אותו לכיסאו. לייתר דיוק, מחצו אותו 90 ק"ג של ראש מפוחלץ של באפלו. האריס לא הצליח לקום, אך הצליח להגיע לטלפון הנייד שלו והתחיל לקלל בשיחתו עם המפעיל של שירותי ההצלה. "אני חושב בופלו *** נפל עלי!" - הוא צעק.

אחרי שהצילו אותו, הוא הוציא מייד את כל החיות המפוחלצות מביתו.


5. שירותי חירום הוזעקו לטיפול בחזירים

עדר חזירים חסם את הכביש, וגרם לקריאות רבות לשירותי החירום.

אף אחד לא אוהב פקקי תנועה. אין דבר גרוע יותר מעמידה חסרת תועלת במקום. ולעתים קרובות, הפקקים נוצרים בגלל אנשים שעוצרים ומאטים כדי להסתכל על פעילות משטרתית וכדומה.

בוקר אחד, בשעות העומס, שירותי החירום התחילו לקבל פניות רבות מאנשים שונים המתלוננים על חזירים. חזירים משוטטים. הם נפלו ממשאית והתחילו לטייל על הכביש בשעות העומס. המשטרה אספה את החזירים במשך שעה, ואחר כך הם נשלחו למקלט לבעלי חיים.


6. משפחה הלכה לאיבוד במבוך תירס

המשטרה הייתה צריכה לעזור למשפחה, שהלכה לאיבוד בשדה תירס, בשבעה מטרים מהיציאה.

יום אחד, אישה עם בעלה ובנם בן השלושה שבועות החליטו ללכת לטייל בשדה תירס. בואו נעצור ונחשוב על זה. אישה זו יילדה תינוק לפני פחות מחודש, וכבר לקחה אותו החוצה למקום כזה, בו בנוסף לכל קל ללכת לאיבוד. מה יכול היה להשתבש? הם הלכו לאיבוד. האישה התקשרה לשירותי החירום, וניידת משטרה יצאה לחפש אותם.

למזלם, המשטרה הובילה אותם ממבוך התירס במהרה. התברר, שהם עמדו כ- 7 מטרים מהיציאה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מקרים אבסורדיים של הזעקת כוחות ההצלה