כיצד להחזיר לחיים טלפון נייד שנפל למים


כיצד להחזיר לחיים טלפון נייד שנפל למים

מה לעשות אם הפלתם את הטלפון הנייד שלכם למים?

זה יכול לקרות לכל אחד. ולחלקינו – זה קורה יותר מפעם אחת. אתם הולכים לשירותים ומפילים לאסלה או לכיור את המכשיר החדש שלכם (או לא חדש, אבל בכל זאת חבל). או שופכים עליו משהו... לא משנה איך הוא נרטב, העיקר - אנחנו יודעים איך להחזיר את המכשיר לחיים. הנה מה שצריך לעשות:


שלב 1: לכבות.

ברגע שאתם מוציאים את המכשיר מהמים, יש צורך קודם כל לכבות אותו. התקלה במקרה זה מתרחשת לא בגלל הפעולה של המים, אלא בגלל קצר שהם יוצרים במכשיר.
בשום מקרה אל תנערו אותו! כך המים יכולים לחדור עמוק יותר.
אם אפשרי להסיר את הסוללה מהמכשיר שלכם – עשו זאת כמה שיותר מהר. אם לא – פשוט נתקו אותו, תכבו באופן מיידי. אם הטלפון שלכם היה כבוי כאשר הפלתם אותו - אל תנסו להדליק אותו כדי לבדוק. תיקחו בחשבון שתצטרכו להסתדר בלעדיו לפחות כמה ימים.


שלב 2: לפרק

אם במכשיר שלכם יש חלקים הניתנים להסרה – הסירו אותם. הכיסוי האחורי, כרטיס ה- SIM, כרטיס הזיכרון... כל מה שתוכלו להוציא. אל תגזימו כמובן – כדי שלא תשברו כלום. אבל תזכרו שחברכם הרטוב זקוק לכמה שיותר פתחי כניסת אוויר כדי להתייבש.


שלב 3: "לשאוב" את המים

אם יש לכם שואב אבק עם פייה צרה – כדאי להשתמש בה. נסו להסיר בעזרת שואב האבק כמה שיותר לחות. עדיף לשאוב כל פתח לפחות חמש דקות. ניתן גם להשתמש במייבש שיער - אבל הזרם של האוויר חייב להיות קר. אוויר חם יכול להמיס חלקים מסוימים. אבל שואב אבק – יתאים יותר.


שלב 4: לייבש

בשלב זה, אתם יכולים לשים את הקורבן במכל של אורז - הוא סופג בצורה מצוינת את הלחות. והכי חשוב - להיות סבלני ולתת לו להיות שם במשך 48 שעות לפחות. אם לאחר מכן תראו מבחוץ סימנים של לחות (מסך מזיע, לדוגמה) – תחכו עוד יום או יומיים. אם הכל נראה בסדר – נסו להפעיל אותו.

אם תעשו הכל כמו שצריך – הסיכוי שהטלפון שלכם יחזור לעבוד כאילו כלום לא קרה – הוא די גבוה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> כיצד להחזיר לחיים טלפון נייד שנפל למים