מקרים מעניינים של חוסר מזל


מקרים מעניינים של חוסר מזל

אם אתם חושבים שעובר עליכם יום רע - פשוט תקראו כתבה זו על אנשים חסרי מזל – ומיד תרגישו יותר טוב. הכישלונות של רוב האנשים האלה כל כך נדירים, שהסיכוי שהמצב הזה היה קורה – הוא כמו סיכוי שנשר יזרוק צב על ראשכם... פעמיים!


1. כל הכפר זכה בלוטו, ורק אדם אחד לא

בכל חג המולד בספרד, עושים הגרלת ענק.
ולכפר הקטן סודטו (Sodeto) הייתה סיבה לחגיגה – כי כל 70 המשפחות, למעט אחת - קנו כרטיסי הגרלה. ומספרי המזל של התושבים המקומיים (58268) זכו בפרס הגדול של 950 מיליון דולרים – כמובן, כל משפחה קיבלה את חלקה מהסכום. רק תחשבו על זה! התושבים שלרובם חקלאים, עובדי בניין ומובטלים – מצאו את עצמם עם מיליונים ביד.

כולם, חוץ מבחור אחד חסר מזל – קוסטיס מוטסוטקיס. קוסטיס המסכן. האנשים הטובים מאגודת עקרות הבית שחילקו את הכרטיסים - החליטו משום מה לא לדפוק בדלתו.


2. אדם שמושך ברקים

אומרים, שברק לא פוגע באותו המקום פעמיים. אבל הוא פגע ברוי סאליבן שבע פעמים. כן, כן, שמעתם נכון - שבע פעמים. רוי היה פקח בפרק הלאומי שננדואה בווירג'יניה. הוא רשום בספר השיאים של גינס כאדם שהוכה הכי הרבה פעמים על ידי הברק.

תחשבו על זה לרגע – הסיכוי שברק יפגע בכם פעם אחת בחיים הוא בסביבות 1 ל- 3000. הסיכוי שברק יכה בכם 7 פעמים – הוא סיכוי של 1 ל- 22000000000000000000000000.

ניתן להניח שהאדם הממוצע לאחר הפעם השישית היה נשאר בבית... אבל לא רוי! הפעם האחרונה שהכה בו ברק, על פי השמועות - הייתה המרשימה ביותר.

לאחר שברק פגע ברוי בזמן שהוא היה דג, דוב החליט להוסיף לפציעה שכבר הייתה רצינית - הוא החליט לגנוב את הדגים שלו. כשרוי ראה את זה, הוא אסף את כל כוח הרצון שלו, והכה את הדוב בענף עץ. בחור קשוח!


3. כדור רפאים

אם כבר מדברים על אנשים חסרי מזל - יהיה קשה למצוא אדם כל כך חסר מזל כמו הנרי זיגלנד – אדם שחשב שהצליח לרמות את הגורל. כנראה, שמה שקרה לו היה סוג של צדק פואטי.

הכל התחיל בשנת 1883, כשהוא ניתק את יחסיו עם בחורה, שמאוחר יותר התאבדה מהייאוש. אחיה הנסער נשבע שהוא יהרוג את זיגלנד לא משנה מה. הוא איתר אותו וירה בו. כשהוא חשב שזיגלנד מת - הוא כיוון את האקדח לראשו ונטל את חייו של עצמו.

עם זאת, זיגלנד אפילו לא חשב למות. הכדור רק שפשף את פניו ונתקע עמוק בעץ ענק, שהיה מאחוריו. באותו הזמן, הוא היה מאושר מאוד.

אך הסיפור הזה לא נגמר שם. לאחר שנים רבות, החליט לגזום זיגלנד את העץ בו פגע הכדור. המשימה לא הייתה קלה, ולכן, כדי להקל על העבודה שלו, הוא החליט לפוצץ את העץ בעזרת כמה מקלות דינמיט.

מפיצוץ - הכדור עף, פגע בראשו של זיגלנד והרג אותו במקום.


4. האישה המסכנה ביותר באמריקה

לאחר האובדן של ארבעת הבתים שלה בגלל ארבעה הוריקנים, מלאני מרטינז יכולה בגאווה לקבל את התואר של האישה חסרות המזל של אמריקה.
בשנת 1965 זה היה בטסי, בשנת 1985 - חואן, בשנת 1998 - ג'ורג' ובשנת 2005 – קתרינה. זה היה יוקר המחיה ליד הנהר בלואיזיאנה.

אבל אז, המזל חייך אל נהגת האוטובוס של בית הספר. תכנית ריאליטי בחרה בה לעשות מהפך בביתה הישן ברייתווייט, מדרום לניו אורלינס. הצוות בילה שבוע והשקיע 20,000 דולר כדי לשפץ את ביתה. עשו לה מטבח חדש, ארונות חדשים ונתנו לה מכשירי חשמל חדשים - כולל טלוויזיית 50 אינץ.
-  "יצא להם ממש טוב! אני מאוד אוהבת את זה!" - אמרה מרטינז.

אבל ביום רביעי, ב- 29 באוגוסט, שבע שנים לאחר קתרינה, הוריקן יצחק שיצא ממעמקי הים - שוב הרס את ביתה.

מרטינז, בני משפחתה, 5 גורי החתולים ושלושה כלבים חולצו על ידי סירה. הם אבדו הכל.
-  "עכשיו אני כבר איבדתי חמישה בתים בחמישה הוריקנים. בכל פעם, הבית שלי נמחק מעל פני האדמה."

מלאני, אולי כדאי שתבני את הבית שלך במקום אחר? 


5. האדם הכי חסר המזל בבריטניה

ג'ון לין, המכונה "האסון" נקרא לעתים קרובות האדם הכי חסר מזל בבריטניה - הוא היה מעורב ב- 16 תאונות גדולות בחייו, כולל פגיעת ברק, נפילה מגובה רב ו- 3 תאונות דרכים. היה גם מקרה, בו אבן שהושלכה על ידי מעוט – פגעה בפיו ושברה לו שמונה שיניים.

סדרת הכישלונותיו של מר לין מכסה את כל חייו. כשהוא נולד – הוא היה אחד מחמישה ילדים במשפחת איכרים - לא היה בטוח שהוא ישרוד. היו לו ריאות לא מפותחות, והוא נזקק לטיפול מיוחד בסטרואידים. אבל, כפי שעשה במשך כל חייו – הוא שרד!

הסקרנות הייתה האויב הגדול ביותר שלו. בגיל 18 חודשים, הוא זחל לחדר האמבטיה ולקח לגימה הגונה מבקבוק פלסטיק. למרבה הצער, בבקבוק היה חומר חיטוי, ולכן הוא נלקח במהרה לבית החולים כדי לשטוף את מערכת העיכול שלו.

כנראה התאונה המפורסמת ביותר שלו הייתה כאשר הוא היה בגיל ההתבגרות. אחרי שהוא שבר את זרועו בנפילה מהעץ, הוא נסע לבית החולים לקבל טיפול. בדרך לבית החולים, האוטובוס שבו נסע עשה תאונה, והוא שבר את אותה היד אך במקום אחר. וכן, כל זה קרה ביום שישי ה -13.


6. הישרדות פעמיים בהפצצה גרעינית

צוטומו ימגוצ'י היה הניצול היחיד שהוכר רשמית בתקיפה גרעינית על הירושימה ונגסאקי בסוף מלחמת העולם השנייה.
ב- 6 באוגוסט שנת 1945, ימגוצ'י בתור מהנדס צעיר נסע לירושימה. כמה שניות לאחר שיצא מהחשמלית בשעת 8:15, הוא הבחין בהבזק אדיר של אור ונפל לקרקע מפיצוץ של פצצה, שהתרחש 600 מטר מעל העיר.

כ- 140000 מתוך 350000 תושבי הירושימה נהרגו במקום.
למרות העובדה, שהוא היה במרחק של פחות מ 3 ק"מ מנקודת הפיצוץ, ימגוצ'י יצא מזה עם כוויות בפלג הגוף העליון וקרע בעור התוף בלבד. הוא בילה את הלילה במקלט, בין אנשים גוססים שצעקו מכאב. למחרת, ימגוצ'י עשה את דרכו בין ערמות של אנשים שרופים וגוססים, ולקח את הרכבת חזרה לעיר נגסאקי, שהייתה ממוקמת במרחק של 290 ק"מ, וכמו הירושימה הייתה בסיס תעשייתי וצבאי חשוב.

בשעת 11:02 בבוקר, ימגוצ'י שוב פעם ראה הבזק מוכר של אור. הפעם, ימגוצ'י הוטח לרצפה מפיצוץ של פצצת הפלוטוניום של 25-קילוטון שהתפוצצה מעל נגסאקי.

מלבד העובדה שהוא הפך להיות חירש לגמרי באוזן אחת, הוא היה צריך לחבוש את פצעיו במשך 12 שנים הבאות, ואשתו הורעלה בנשורת רדיואקטיבית.

היא מתה בשנת 2008, בגיל 88 מסרטן הכליות והכבד. הבן שלהם שנחשף לקרינה בנגסקי בגיל 6 חודשים – מת בשנת 2005 - בגיל 59.

לפני שהוא מת מסרטן הקיבה, ימגוצ'י הפך לשותף פעיל בקמפיין נגד נשק גרעיני - אבל אף פעם בחייו, הוא לא הביע כל רעיון אנטי אמריקאי.


7. כלב מחזיר את הדינמיט

תארו לעצמכם חורף עמוק בצפון הרחוק. הארי ג'נקינס ושניים מחבריו יצאו לדוג בקרח באגם הנקרא "עשרה מייל", הממוקם בעיר אייקלי, מינסוטה. האגם היה כולו מכוסה בשכבה עבה של קרח.

על מנת לא להסתבך עם עשיית חור לדיג, מר ג'נקינס הדליק והשליך על הקרח מקל דינמיט לא חוקי.

לחרדתו, הוא ראה שכלבו האהוב - לברדור רטריבר ג'רי – רץ על הכרח במטרה לתפוס ולהחזיר את מקל הדינמיט, כי חשב שבעלים משחק איתו. זה לא יכול להיגמר טוב, נכון?

הכלב הרים את הדינמיט - ולמרות צעקות האיש התחיל לרוץ לכיוון הגברים, מכשכש בזנבו. שלושתם מבינים שהם נמצאים בסיכון גדול יותר ממה שהם חשבו, ומתחילים לברוח בכיוון ההפוך, כאשר הכלב רודף אחריהם.

הגברים בקושי נצלו ממוות, אך הפיצוץ לא רק הרג את הכלב, אלא עשה גם סדק בקרח, ממש ליד המשאית – שכמובן שקעה לקרקעית האגם.

בנוסף, חברת הביטוח סרבה לשלם ביטוח על המשאית ששקעה.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מקרים מעניינים של חוסר מזל