איך להתגלח בצורה הנכונה


איך להתגלח בצורה הנכונה

כן, הגברים יכולים לומר שהם גם ככה יודעים הכל, אבל הניסיון העצוב מראה, שלאחר הגילוח תוכלו לגלות שנחתכתם, יישארו לכם נקודות אדומות על הצוואר והסנטר או פשוט תסבלו מגירוי בעור לשארית היום. במיוחד זה קורה כאשר לא התגלחתם מזמן.

ובכן, תזכרו - הזמן הנוח ביותר לגילוח הוא בוקר, כאשר העור שנח במשך הלילה מאוד גמיש לשם גילוח. חכו 10-15 דקות לאחר ההתעוררות, כדי שהנפיחות של הפנים המנומנמות תרד, ותשתפו אותם היטב במים חמימים.


שלב 1.

כדי להכין את העור למפגש עם הלהב ולרכך את הזיפים – תעשו פעולה פשוטה עם מגבת: תרטיבו אותה במים חמים, תסחטו ושימו על הפנים למשך 30 שניות.


שלב 2.

אחרי זה אתם יכולים ללחלח את העור לפי הצורך בקרם פנים מרגיע, או אם אתם מרגישים שהעור שלכם כבר מוכן – קחו לידיכם את קצף הגילוח ואת המברשת למריחה. מעכשיו המשימה העיקרית שלכם – זה למרוח את הקצף בצורה אחידה על הסנטר, הלחיים והצוואר. אותו הדבר עם ג'ל גילוח.


שלב 3.

עכשיו הגיע הזמן לקחת לידיים את סכין הגילוח ולפעול:
בהתחלה צריך להיפטר מזיפים שעל הלחיים – הגילוח צריך להיות בכיוון צמיחת השיער מלמעלה למטה, עד לקו הלסת. בתהליך, תוכלו להיעזר ביד החופשית שלכם, בעזרתה תוכלו למתוח את העור לגילוח טוב יותר וחלק יותר.

כדי לגלח את האזורים הקשים בסנטר (במיוחד אם אתם בעלי גומה בסנטר) - תנסו "לתקוף" את הזיפים בגילוח מזוויות שונות, או לעבור עם הלהב נגד כיוון צמיחת השיער - אבל אל תגזימו.
חוץ מזה, לא מומלץ ללחוץ בחוזקה על סכין הגילוח (או על מכונת גילוח) – תעשו תנועות קלות ויעילות בלבד.

לאחר מכן, תפנו את תשומת לבכם לצוואר – הסירו את הזיפים משם באותה הדרך – כוונו את סכין הגילוח מהגרון אל הסנטר. לפעמים תוכלו להיתקל בשערות חודרניות בצוואר, שאינן ניתנות לגילוח, ויכולות להיות מובסות בעזרת פינצטה למריטת גבות.

המניפולציה האחרונה – זה גילוח השפם. שם גודלים הזיפים הקשים ביותר, ולכן כדי להגיע לתוצאה מוצלחת, לא יזיק לשים שוב קצף גילוח או ג'ל לגילוח מסביב לפה – כדי שהחומר הזה ירכך יותר את הזיפים שבאזור.

בזמן גילוח של אזור השפם, חשוב להצמיד את השפה העליונה אל השיניים, ולכוון את סכין הגילוח בזווית קלה – זה יספק הסרה קלה של הזיפים ויוריד למינימום את גירוי העור.

חשוב לזכור שבמהלך הגילוח, כדאי לשטוף כמה פעמים את סכין הגילוח במים חמים כדי להיפטר מהקצף והשיער שנתקע שם.


שלב 4.

תשטפו מהפנים את שאריות הקצף ותבחנו מקרוב את התוצאות של עבודתכם: אם אתם מבחינים בפגמים פה ושם  - את השיערות שנשארו תוכלו לגלח ללא שימוש באמצעים - פשוט תרטיבו את הלהב תחת מים חמים, ועברו שוב על הפנים הרטובות.


שלב 5.

תשטפו את הפנים במים קרירים, תספגו את המים בעדינות בעזרת מגבת נקייה, ולבסוף שימו אפטר שייב בתנועות עיסוי, ולאחר מכן את הקרם שלאחר הגילוח.


אנו מאחלים לכם גילוח מושלם!!!

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> איך להתגלח בצורה הנכונה