מסירות מוגזמת לעבודה


מסירות מוגזמת לעבודה

מסירות למשהו או מישהו – זו איכות שראויה להערכה, אבל באותו הזמן יש אנשים שכל כך מסורים למשהו שמסירותם גובלת באי שפיות. המסירות של אנשים אלו דומה יותר לאובססיה של "להיות הכי טוב במשהו שאנשים אוהבים".


10. בחורה, שהאריכה את לשונה כדי לדבר בקוריאנית:

לימוד שפה חדשה זה לא דבר קל, וכל הכבוד למי שמצליח לעשות זאת. הכרת שפה זרה, יכולה לעזור לכם להימנע ממצבים לא נעימים, בהם אתם יכולים להגיד שטות או אפילו להעליב, בגלל שלא אמרתם נכון את המילה.

כאשר ריאנה ברוקסבנק-ג'ונס למדה את השפה הקוריאנית, היא מצאה שלשונה קצרה מדי כדי להגות בצורה הנכונה כמה מילים בקוריאניות. חשוב להגיד, שהיא דיברה והבינה את השפה בצורה מעולה, ומה שהפריע לה זה שהיא הייתה מבטאת מספר מילים בצורה קצת מוזרה.

כשהתברר לה שהמבטא שלה משפיע על יכולת הדיבור בשפה הקוריאנית, היא עשתה את הדבר ההגיוני לדעתה - היא האריכה את הלשון שלה: מוזר, אך זה ניתוח די רגיל שהרופאים עושים. כתוצאה מכך, ריאנה יכולה לדבר קוריאנית עם מבטא טבעי, כאילו זו שפת האם שלה. הרי כאשר את נערה מתבגרת בעלת גוון עור בהיר בקוריאה, הדבר היחיד שמסגיר אותך זה אופן ביטוי של מספר מילים...


9. בחור שמסתתר בשיחים כל יום

דייויד ג'ונסון - היא אדם חסר בית, שלפי הדיווחים מרוויח 60,000 דולר בשנה. אבל איך, אתם שואלים? פשוט מאוד: ג'ונסון מסתתר מאחורי השיחים וקופץ משם כדי להפחיד אנשים. כל יום. המסירות שלו לכך הפכה אותו לאגדה מקומית בסן פרנסיסקו.

ג'ונסון עושה זאת כבר כל כך הרבה זמן, שאנשים עוצרים במיוחד כדי לראות איך הוא עושה את זה. יתר על כן, הוא עושה את זה לעתים קרובות כל כך, שאפילו נאלץ לשכור שומר ראש. תחשבו על זה: ישנו איש, שמרוויח יותר מרוב המשפחות בשנה, אשר פשוט מתחבא מאחורי השיחים וקופץ משם כדי להפחיד אנשים. האנשים עומדים ומסתכלים איך הוא עושה את זה, ואז נותנים לו כסף. האיש הזה, פשוטו כמשמעו, הוא ההתגלמות של החלום האמריקאי.


8. האיש שתמיד הופיע בחדשות

גרג פרקר הוא התגלמות "האיש שברחוב". מסיבות הידועות רק לו, פארקר במשך עשרות שנים מצוטט על ידי מאות מקורות של חדשות... בין הסוכנויות הידיעות שציטטו אותו היו גם "ניו יורק טיימס", "פוקס ניוז" ואפילו "CNN".

הוא גם תמיד השתדל להיות אחד הראשונים בתור לקניית מוצרים חדשים – דבר אשר הגביר את הסיכוי לכך שיראיינו אותו. זה הגיע עד כדי כך, שאנשים התחילו לקרוא לו "הבחור הטיפש שתמיד ראשון בתור". ובאמת מגיע לו שם כזה. הוא היה הראשון בתור כדי לקנות את ה-iPhone, ואף היה הראשון בתור לאייפד, אבל נזרק מהתור, כי לא הייתה לו הזמנה.


7. האיש ששכלל את Pac-Man

בילי מיטשל ידוע בעולם משחקי הווידאו, בתור האדם הראשון ששכלל את משחק ה- Pac-Man. לשם כך, בילי היה צריך לשחק במשחק הזה במשך 6 שעות רצופות, וזה מבלי לקחת בחשבון את מאות השעות שהוא בילה באימונים.

יחד עם התוצאה המושלמת ב- Pac-Man מיטשל גם קיבל תוצאות גבוהים מאוד בארבע משחקי ארקייד קלסיים אחרים. כדי להשיג את כל זה, שוב, לקח לו מאות שעות של תרגול. אז אם ההורים שלכם אומרים לכם ששום דבר טוב לא ייצא מכם אם כל הזמן תשחקו במחשב – תראו להם את בילי מיטשל, ותגידו שאם תשחקו במסירות מאות שעות – תוכלו גם להפוך לבעלים הגאים של עמוד בוויקיפדיה.


6. בחור שלבש פאה בכל צבעי הקשת לכל משחק ספורט שבו אי פעם היה

האם תהיתם אי פעם, מדוע אנשים מחזיקים לפעמים במשחקים את השלט "יוחנן 3:16"?

ובכן, הסיבה לכך שאנשים מחזיקים את השלט הזה – הוא רולן סטיוארט, שמצא נקודה של כבוד בלהפיץ את הבשורה של האלוהים. לכן הוא צייר את השלט, לקח פאת אפרו ענקית בכל צבעי הקשת והתחיל להופיע בכל אירוע ספורט אליו יכל להגיע. סטיוארט הפך להיות כל כך מעצבן, שפרשני הספורט ניסו לחתוך אותו מכל תמונה בה הוא הופיע, וזו הייתה משימה מאוד קשה, כי סטיוארט תמיד היה בתמונה! בעיקר זה היה בגלל שהוא בזבז את כל כספו כדי לשבת במקומות הטובים ביותר.

כפי שהתברר, עבור סטיוארט זה לא היה משהו שהוא עשה עבור הנאה, כי בשנת 1992 הוא השתגע לגמרי ולקח שלושה בני ערובה. ככל הנראה, האיש שהוציא את כל חסכונותיו על כרטיסים ועל פאה בכל צבעי הקשת – לא היה יציב מבחינה נפשית כפי שזה נראה. אבל עדיין, אנו חייבים לציין את מסירותו למה שהוא עשה. מאז, הוא סרב למאסר של 12 שנים לטובת מאסר עולם, כדי שיוכל להפיץ את דברי ה' בכלא.


5. איש שבנה מכונית ספורט, בהיותו עיוור

פיט גולסבי, חשב שהחיים שלו נגמרים כאשר הרופא התיישב מולו ונתן לו מכתב, בו היה כתוב באותיות גדולות שהוא מתעוור. פיט התיישב, חשב, ופתאום הבין שהוא לא יוכל לעשות את כל הדברים שהוא חלם לעשות בהיותו צעיר. כעבור כמה שניות, הוא הבין שאנשים עיוורים לא צריכים לעבוד, ושהוא יקבל פתאום הרבה זמן פנוי.

אז הוא החליט ש- "לעזאזל עם הכל, אני אבנה לי מכונית, למרות שאין לי ראיה". הרי אם אתה עיוור – זה לא אומר שלא תוכל לבנות מכונית. זה רק אומר שלא תוכל לנהוג בה... למרות שזה לא הפריע לפיט לשבת באוטו כדי להצטלם. פיט הסביר שהוא בנה את המכונית כדי שאשתו תוכל להסיע אותו במזג אוויר טוב.


4. בחור שחי במשרד במשך חודשים, למרות שלא עבד שם

אריק סימונס היה יזם צעיר שרצה לפתח חברה טכנית משלו מהאפס, אבל איך בחור צעיר ללא ציוד אבל עם רצון חזק יכול לעשות זאת?

התשובה היא ברורה - לעבור למטה של חברת "AOL" ופשוט לחיות ולעבוד שם, עד שאנשי הביטחון לא יזרקו אותך... חכו, זו התשובה לא הנכונה? כי זה מה שאריק עשה. אם אתם מתארים לעצמיכם איך הוא נכנס לבניין בלילות, גנב אוכל, ישן על הספות וכן הלאה – אתם צודקים – כך זה היה. הוא אפילו הצליח להשתמש במקלחת וחדר כושר של החברה.


3. השומרים, שאף פעם לא עוזבים את העמדה

השומרים שעל "הקבר של החייל האלמוני" מעולם לא עזבו את תפקידם מאז שנת 1937. שום דבר בהיסטוריה האמריקנית לא אילץ אותם לעזוב את העמדות. כאשר הוריקן איירין הרים את ראשו המכוער, שומרי הקבר גם לא נכנעו, והמשיכו לשמור על העמדות שלהם.

יתר על כן, כל שומר מבלה 6 שעות בהכנת המדים שלו למשמרת הבאה, וזוכר את המיקום של כל 300 הקברים בארלינגטון (Arlington), כמו גם את כל אלה שנקברו שם. להיות על משמר הקבר – זה כבוד כל כך גדול, שרק מעטים זוכים בו.


2. האיש שלא יצא מהתפקיד אפילו בהיותו בתרדמת

מל בלאנק דיבב את ילדותם של רבים. העובדה שהוא היה קולו של "באגס באני" אומרת שהוא היה הקול המוכר והיקר ביותר על פני כדור הארץ. אגב, הוא היה אלרגי לגזר, אך זה לא קשור לעניין, רק עובדה מעניינת.

בלנקו היה ידוע במסירותו לתפקידים שהוא דיבב, והוא היה מסור עד כדי כך, שנשאר בדמות אפילו בתרדמת, אליה נכנס לאחר מתאונת דרכים. כדי להסביר טוב יותר איך הוא עשה את זה, ראוי לציין שבתרדמת, הוא לא הגיב לשום גירוי. רופא, שהיה איתו בחדר וחיפש כל דרך אפשרית לעזור לו, פנה אליו ושאל: "באגס, איפה אתה?". בלנק באופן אינסטינקטיבי ענה על השאלה עם הביטוי המפורסם שלו "מה נשמע, דוק?" (What's up, doc?).


1. אדם שלא הספיק לחלק את כספו מהר מספיק

צ'ארלס הפיני הוא אדם בעל  חלום פשוט – לתת את כל כספו. אולי נראה שאין דבר קל יותר, מכיוון שאנשים בקזינו עושים את זה בצורה מצוינת. אבל פיני לא היה בחור רגיל, הוא היה מיליארדר בעל יוזמה לחלק את כל הונו עד לפרוטה האחרונה.

הוא בילה כמה עשורים במסירת כספים בעילום שם. פיני נתן מליארדים ולא ביקש דבר בתמורה. הוא קנה לעצמו בגדים בחנויות רגילות, גר בדירה סטנדרטית ותמיד טס בטיסות זולות. הוא באמת נועד לתת את כל כספו לצדקה ולמות עני. הוא בילה מחצית מהשנים הטובות ביותר שלו בניסיון לעשות זאת.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מסירות מוגזמת לעבודה