מדוע הנשים אוהבות לעשות קניות?



מדוע הנשים אוהבות לעשות קניות?

נשים אכן אוהבות לעשות קניות, אך לא כולן - תמיד יש יוצאות מן הכלל. ולפעמים קורה שגם גברים נהנים מקניות, אבל עכשיו לא נדבר על זה. נחזור לאוהדות של הקניות. למה זה כל כך מושך אליו את המין היפה?

ראשית, הקניות מספקות את ההזדמנות להרגיש חשובה, כי שם האישה עושה את הבחירות שלה בעצמה, ולא משנה מה היא קונה – נייר טואלט או מכונית מפוארת. בגלל שבנסיבות אחרות, לא תמיד יש להן בחירה, אם כבר ניתנת להן ההזדמנות הזאת - הן נהנות מכל רגע! והזדמנות לבחור בעצמן גורמת לתחושה נעימה של ביטחון.

שנית, כאשר האישה עוצרת את בחירתה על מוצר זה או אחר, היא מדגישה את האינדיווידואליות שלה ואת חוש הטעם המושלם (אם כי לא תמיד) שלה – או, במילים אחרות את האישיות הייחודית הנשית שלה. והן אכן נהנות מזה!

שלישית – הקניות - זה הזדמנות לחוות רגשות חדשים! תארו לעצמכן קניון ענקי – איזה מגוון של מוצרים יש שם? ואפשר להסתכל, למשש ולהריח אותם. וזה מפעיל חושים רבים. לדוגמה, אתן עוברות ליד חנות בגדים, ורואות שמלה אדומה מדהימה על הבובה בחלון הראווה. אתן רוצות מייד לגעת בה ולהרגיש את כל הרוך והקלילות של הבד ממנו היא עשויה – ואז כבר לא תרצו להיפרד ממנה! או, כאשר אתן נכנסות לחנות שמוכרת מוצרי טיפוח, אתן נכנסות לעולם של יופי ואטרקטיביות: אפשר לשמוע שם מוסיקה יפה, אשר בעדינות יוצרת מצב רוח "נכון", והמוכרות בחנות נותנות לך להריח את הניחוח החדש האופנתי ביותר של העונה, ו...

רביעית – קניות זו הזדמנות מצוינת עבור נשים לספק את הצורך שלהן בלהיות במרכז תשומת הלב. כמובן, זה מאוד נחמד כאשר מביאים לך "את הנעליים האלה", אחרי שכבר מדדת 15 או 16 זוגות... או, בעת שאת יוצאת מחדר ההלבשה, את תופסת את מבטי הקנאה של נשים אחרות ומבטי הערצה של הגברים!

חמישית - קניות - זו דרך לצאת מהשגרה היומיומית, מדאגות ואולי אפילו בעיות, ופשוט להעביר את הזמן בהנאה. בשלב זה, המוח שלכן נח וגם אתן (גם אם זה היה מאוד מעייף פיזית).

שישית – הקניות - זה חידוש! וחידוש - זה תמיד מרגש, וגורם לרצון לעשות דברים חדשים – גם אם זה הכנת ארוחה טעימה לאהוב או שינוי מוחלט של תדמית.

שביעית – אפשר להגיד שקניות הן אחד מענפי ספורט לנשים: יש בהן תשוקה, מרץ וריצות והליכות ארוכות. וזה אומר, שקניות עוזרות לאישה להיות תמיד בכושר!

שמינית – קניות זה מוטיבציה. כן, כאשר הנשים קונות מוצרים בהם ישתמשו בעתיד, הן כבר מציבות לעצמן מטרות מסוימות לעתיד הקרוב והרחוק יותר.

תשיעית - נשים רבות נהנות מהנחות, בונוסים, וכו'. זה נותן להן תחושה של סיפוק או נצחון (אם פתאום היא הצליחה לקנות מוצר שמצא חן בעיניה במחיר הרבה יותר משתלם).

עשירית - נשים כל כך אוהבות קניות, כי זה מאפשר להן לקנות מתנות בלתי נשכחות לגברים האהובים עליהן. ולתת מתנות לגבר – זה תמיד תענוג, אפילו אם זה אומר לרוקן את כרטיס האשראי שלו...


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מדוע הנשים אוהבות לעשות קניות?