למה נשים אוהבות פרחים?



למה נשים אוהבות פרחים?

כבר במשך זמן רב, הפרחים נחשבים לאחת המתנות האהובות ביותר על האישה. זר הפרחים יכול לומר ולרמוז הרבה דברים, לשפר את מצב הרוח ולהאיר אפילו את היום העגום ביותר.

לתת פרחים – זה כיף אמיתי, ולא צריך לחכות לחגים המסורתיים כדי לתת זר פרחים לאנשים, אותם אנו אוהבים.

אבל למה הנשים כל כך אוהבות פרחים?
אולי בגלל שהפרחים – הם יצירה עדינה ויפה להפליא של הטבע, שרבים אפילו מקשרים עם נשיות ותמימות? או אולי יש הסבר מעשי אחר לכך, שהפרחים הם תמיד מתנה נעימה ורצויה?

מסתבר, שהמשמעות של הפרחים לא תלויה רק בצבע או בהרכב של הזר. המשמעות היא הרבה יותר עמוקה, והאהבה של הנשים לפרחים התעוררה עוד לפני מיליוני שנים. וזה לא קרה משום שהאדם הפרימיטיבי היה ג'נטלמן שהתייחס בעדינות למין היפה...

בזמנים ההם, הקהילה הפרימיטיבית חיה לפי חוקים קשים של פטריארכיה. "המפרנס" העיקרי היה גבר, אבל את הדברים ואת המזון אותם הוא השיג - הוא צרך בעצמו.

הנשים, הילדים והזקנים - היו אנשים "סוג ב'", וזה נחשב למזל גדול, אם הם הצליחו לתפוס משהו מהטרף של הגברים.

גם כן, באותה התקופה הגברים לא התייחסו עם כבוד למי שהיה חלש יותר. אך כאלה הם ימי הקדם.

במהלך החורף, כל הניסיונות למצוא מזון או לתפוס חיה קטנה לארוחת ערב היו כושלים, והמצב הזה יכול היה להימשך שבועות. בתקופות קשות אלה, מצבם של הנשים והילדים היה עוד יותר גרוע, כי לשאלה "למה שלא נאכל את אנשי השבט החלשים יותר?" - עדיין לא הייתה לאנשים הפרימיטיביים תשובה.

לפני מיליוני שנים, האקלים של כל פני השטח של כדור הארץ היה חם יותר מאשר היום, והמגוון של העולם הצומח היה יכול להפתיע אותנו אפילו עם היכולות של הגרפיקה המודרנית.
עם הגעתו של האביב, החיים של האנשים הפרימיטיביים היו משתנים לחלוטין - מפני שבנוסף לחום, האביב הביא גם צמחים אכילים רבים. אז, הגברים אספו פרחים, ולקחו אותם אל נשי השבט.

המתנה הזאת, הייתה מסמלת לנשים שהן יכולות להפסיק לפחד מכך שיהפכו לארוחת ערב של מישהו, ומותר כבר לצאת מהמחבוא שלהן.

ועד היום – הפרחים הם אחת המתנות הפופולריות ביותר, לכן אל תחכו לאירוע מיוחד כדי לתת אותם לאנשים היקרים לכם!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> למה נשים אוהבות פרחים?