השפעה חיובית של פרחים


השפעה חיובית של הצמחים

 
כדי שהבית יהפוך למקום נוח – לא מספיק לעשות בו שיפוץ יפה – חייבים גם להפיח בו רוח חיים. ילדים מביאים חמימות לבית שלנו, כי בהגיענו הביתה אנו שומעים את צחוקם ורואים את הצעצועים המפוזרים בכל מקום. החיים פשוט זורמים שם.
גם חיות בית גורמים לבית שלנו להיות יותר חמים ונעים. כאשר אתם חוזרים מעבודה, פוגש אתכם הכלב הנאמן שלכם, שמתריע על בואכם בנביחות של שמחה.
בנוסף, להשפיע על הנוחות של הבית יכולים גם צמחים, ובהם נדון בכתבה זו. כיצד הפרחים משפיעים באופן חיובי על הבית?

קודם כל, הפרחים צריכים להיות יפים. עדיף לקנות כמה צמחים יקרים ומפוארים יותר מאשר למלא את כל החדר בצמחים אומללים. צמח אשר נראה במיטבו יגרום להתפעלות של האורחים ושל דיירי הבית, וייצור נוחות בבית.

אל תמהרו לרכוש צמחים אקזוטיים, קודם תבררו איך לגדל אותם ולטפל בהם. אם עדיין תהיו מוכנים להשקיע את זמנכם בטיפול בצמחים אלו – תרכשו אותם – הצמחים החריגים יוסיפו צבע לביתכם.

צמחים שמתאימים כראוי בגודל ופרופורציות יכולים להשפיע באופן חיובי על הנוחות בביתכם. פרחים יכולים לשנות באופן חזותי את הגודל של החדר.
לדוגמה, אגרטל עם עלים ארוכים שתלוי מהתקרה, ויזואלית יהפוך את החדר לנמוך יותר.
לעומת זאת, צמח גבוהה העומד על הרצפה – יגרום לחדר להיראות גבוהה יותר.
בחדר הקטן, ייראו טוב צמחים עם עלים ופרחים קטנים, ופרחים בעלי עלים גדולים יתאימו לחדר גדול באופן מושלם.

כדי שהצמחים ישפיעו באופן חיובי על ביתכם, הם צריכים להיות בהרמוניה עם הצבע של הריהוט, הווילונות, כיסוי המיטה, הציורים...
לצבע ירוק יש השפעה מרגיעה על האדם. אם אתם רוצים להכניס לחדר אנרגיות של מנוחה ורגיעה, שימו בו צמחים עם עלים ירוקים. כדי להכניס לחדר תשוקה – תבחרו צמחים עם פרחים אדומים. צבע לבן תורם להתפתחות הרוחנית, ופרחים כתומים יסייעו ליצור אהבה במערכת יחסים.

כדי שהבית יהיה נוח, חייבים לנקות אותו מאנרגיה שלילית. אם מתגבר עליכם תסכול וכעס ואתם מתרגזים בגלל שטויות - זה הזמן לעזור לעצמכם להיפטר מתחושות אלה. בבית בו יש אנרגיות שליליות, קשה לחיות גם לדיירים וגם לפרחים. צמחי הדרים, גרניום, עצי תאנה, פרחי בר, רקפות וביגוניה משפיעים באופן חיובי על מצב הרוח.

ישנה השפעה חיובית על הנוחות במטבח לצמח "היהודי הנודד", לאלוורה וקיסוס. צמחים אלה יכולים להתמודד מצוין עם שינוי הטמפרטורות, וירגישו מצוין במטבח.

בחדר שינה לא צריך לשים יותר מדי צמחים. צמח רצפה גדול (קרוטון, פיקוס, חמדוריאה) וכמה צמחים בגודל בינוני (גרדניה, אנטוריום, גרברה) המונחים על אדן חלון יספיקו. ליד המיטה אפשר לשים סחלב - זה ימלא את החדר בחום.

צמחי רצפה עם עלים גדולים יהפכו את הסלון שלכם לנוח יותר. יתאימו לשם באופן אידיאלי צמחים כמו מונסטרה נאה, עצי דקל, ועצי הדר.

בחדר הילדים אפשר לשים עץ לימון או כלורופיטום - הצמחים האלה משמידים מיקרואורגניזמים מזיקים, ויש להם השפעה חיובית על מערכת החיסון של הילדים.

צמח אשר נבחר נכון לא רק ישפיע באופן חיובי על האווירה של ביתכם, אלא גם ישפר את הבריאות שלכם. העציצים מעשירים בחמצן את הדירות שלנו, מלחלחים את האוויר ומהגנים עלינו מפני האבק. גם, בתמורה לטיפול המסור שלנו הם פותחים פרחים מדהימים שמענגים את העין ותורמים למצב רוח טוב.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> השפעה חיובית של פרחים