מצא אותי אם תוכל!



מצא אותי אם תוכל!


"צלם ליו בולין - האיש הבלתי נראה"

כדי להפוך לאדם בלתי נראה, הפיזיקאי גריפין - גיבור של הרומן של ה.ג'. ולס, היה צריך להמציא מכונה מיוחדת. אך האמנות גם מתאימה לכך, כי היא מאפשרת לאנשים להרחיב את האופקים. הצלם הסיני ליו בולין (Liu Bolin) שמופיע תחת שם "האיש הבלתי נראה" (The Invisible man), מצליח להסתתר מבלי להשתמש בקסמים או פוטושופ!


"צלם ליו בולין "היעלמות בניו יורק"

ליו בולין, כבר "העלים" אנשים בעבר, אך הפעם הוא החליט להעלים את עצמו. תוצאה של הניסוי הזה היא סדרת עבודות בהשראת שיתוף הפעולה עם מגזין האפנה הידוע "Harper's Bazaar" ועם קובעי הטרנדים - המותגים Gaultier, Lanvin, Missoni ו- Valentino. העבודות תחת הכותרת "אבודים באמנות" הוצגו בתערוכה אישית הרביעית של האמן בגלרית Eli Klein Fine Art בניו יורק.


"שיתוף פעולה של ליו בולין עם  מריה גרציה צ'יורי ופיירפאולו פיצ'יולי"


"שיתוף פעולה של ליו בולין עם אלבר אלבז"

בשנים האחרונות, העבודות של בולין הפכו למאוד פופולריות. בסדרת התצלומים "הסוואה עירונית", צילם האמן תמונות, ובהן אנשים אשר כמו זיקיות – משתלבים בסביבה. נופים אורבאניים של סין, צרפת, איטליה וניו יורק לעתים קרובות "סופגים" את האנשים, ומונעים מהם את האינדיבידואליות ואת הזוהר, בזה שמטשטשים את הגבולות בין הפרט לבין עדר חסר הפנים.


"שיתוף פעולה של ליו בולין עם ז'אן פול גוטייה"


"שיתוף פעולה של ליו בולין עם אנג'לה מיסוני"

תוך כדי עבודה על הסדרה "אבודים באמנות", בולין עבד עם ז'אן פול גוטייה ואלבר אלבז (Lanvin), אנג'לה מיסוני, מריה גרציה צ'יורי ופיירפאולו פיצ'יולי (ולנטינו). בארבע תמונות פנטסטיות, בולין ניסה "ללכת לאיבוד" בין אוספי האפנה, וכך שילב את עולם האפנה הגבוהה עם האמנות.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מצא אותי אם תוכל!