מקרים מעניינים של לידות לא רגילות


מקרים מעניינים של לידות לא רגילות


 
1. לידה לאחר מרתון.

אמבר מילר הייתה בשבוע ה- 39 להריון, ולמרות הלידה המתקרבת היא החליטה להשתתף במרתון שיקגו. בעלה הצטרף אליה. בסוף המרתון, התחילו לאמבר צירים, אך היא למרות זאת הצליחה לחצות את קו הסיום. מייד לאחר המרתון, היא ילדה בת.

היא סיימה את המרתון ב-6 שעות 25 דקות ו- 50 שניות. זה רחוק מהשיא האישי שלה, אבל היא עברה את בעלה בכחצי שעה.


2. נערה התחילה ללדת אחרי קרב בקיקבוקסינג, כאשר היא כלל לא ידעה שהיא בהריון.

פמלה ווגטס בת ה- 17 נלקחה לבית חולים לאחר קרב בקיקבוקסינג, בו השתתפה. פמלה אומרת שהיא לא הייתה מודעת לכך שהיא כבר בחודש השביעי להריונה. כולם פשוט חשבו, שבגלל שהיא עוסקת בספורט – היא פשוט עלתה במשקל. אבל באותו יום, לאחר שקיבלה מכה בבטן, היא הרגישה כאב ונלקחה לבית חולים.

בבית החולים גילו שהיא בהריון, כאשר הלידה התחילה לאחר קבלת המכה. התינוק נולד בריא.


3. לידת תאומים לאחר המוות

נקבע מותה של אישה בהריון, לאחר שנפטרה מפרצה במוח. מכונת הנשמה תמכה בחייה במשך חודש...

כריסטינה ולדן התמוטטה תוך כדי הליכה עם בעלה ובנה בן השלוש ליד ביתה במישיגן, דטרויט, ארה"ב. כעבור חמישה ימים, הרופאים הכריזו על מותו של המוח שלה. אבל כעבור כמעט חודש, היא ילדה תאומים, וכל זאת הודות לעובדה שהחיים שלה נתמכו על ידי החייאה מלאכותית. גב' בולדן ילדה את ניקולאי ואת אלכסנדר – את השמות היא בחרה עוד בשבוע ה- 25 להריונה, ולאחר הלידה, היא נותקה ממכונת החייאה.


4. לידה במעלית

נינפה רמירז בת ה- 31, מניו יורק, הייתה מחכה ללידת בת. לאחר יום עבודה, היא התכוננה לביקור אצל הגינקולוג, כאשר היא הרגישה צירים. האישה יחד עם חברותיה נכנסה למעלית כדי לרדת למטה. אך הלידה התחילה יישר במעלית. את המעלית עצרו בקומה הראשונה, וחצי שעה לאחר מכן, נינפה ילדה בת בריאה. בשלב זה הרופאים הגיעו, ולקחו אותם לבית החולים.


5. לידה בבית הסוהר תחת השפעת מתאמפטמין.

אלמונית בת ה- 29, נעצרה על ידי המשטרה לאחר התנהגות פרועה. כפי שנקבע על ידי מומחים, היא הייתה תחת השפעת מתאמפטמין. פתאום, בתא המעצר האישה נכנסה ללידה. העובדים עזרו לה ללדת, אך העובדה שהיא ילדה לא עזרה לה להימנע מכלא.


6. אישה ילדה בשירותים של חברת תעופה Emirates Airline

לפני הטיסה, הרופאים התירו לנערה לטוס מדובאי למנילה, אבל בגובה של כמה אלף רגל התינוק החליט להיוולד.

הדיילות היו צריכות לעזור בלידה, והצוות נאלץ לבצע נחיתת חירום. הדיילות התמודדו מצוין עם התפקיד הזה, וכאשר המטוס נחת, תינוק יפה ובריא כבר ישן בזרועות אמו, כולו עטוף בשמיכות של החברה.


7. חיילת מבריטניה ילדה אחרי קרב באפגניסטן.

לאחר הקרב, יחידת חיל הרגלים הבריטית חזרה לבסיס. מייד לאחר חזרתם, לרופאת היחידה פנתה בחורה שהתלוננה על כאבים בבטנה. התברר שירדו לה המים.

העובדה המדהימה היא שלפני שהיא נשלחה לאפגניסטן, היא עברה בדיקות רפואיות שלא הראו את הריונה. לכן או שההפריה קרתה באפגניסטן או שהייתה טעות רפואית.

כתוצאה מכך, היא נשלחה הביתה יחד עם הילד שלה. על אביו של התינוק לא ידוע כלום.


8. לידה אצל אישה רומניה ששקלה 240 ק"ג.

האישה בת ה- 25 במשקל של 240 ק"ג ילדה את הילד הראשון שלה בבית חולים מיוחד, המיועד לטיפול באנשים עם עודף משקל.
- "הילד שלנו הוא פרי אהבה ביני לבין בעלי לעתיד, אשר הרבה יותר רזה ממני ושוקל רק 70 ק"ג", - אמרה ויקטוריה לוקטוס, האימא המאושרת.

לא קיבלו אותה במרפאת המקומית, והיא הובהלה לבוקרשט, שם שלושה צוותים של מנתחים עשו לה ניתוח קיסרי. התינוק נולד בריא.


9. לידה בצד הדרך.

אנג'לה ושיין היו בדרכם לבית החולים, כאשר לאישה ירדו המים. אבל הילד לא רצה לחכות והחליט לצאת בדרך. האב הזעיק את האמבולנס למקום, וניסה לעזור לאשתו עד שהוא הגיע. האמבולנס הגיע באותו הרגע, בו לקח שיין לידיו את בנו התינוק.

אנג'לה נלקחה עם הילד לבית החולים. הלידה עברה בשלום לשניהם.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מקרים מעניינים של לידות לא רגילות