טריקים שימושיים לגופינו


טריקים שימושיים לגופינו

1. אם יש לכם דגדוג (גירוי) חזק בגרון:

תעסו את תנוך האוזן שלכם. זה יפעיל את רצפטורי האוזן, וכתגובה יגרום לעווית בגרון, שתקל על הדגדוג.

2. אם אתם מתקשים לשמוע דיבור לא ברור של בן השיח שלכם:

תפנו אליו את אוזן ימין שלכם – היא קולטת "קשקוש לא ברור" בצורה טובה יותר. והאוזן השמאלית, תוכל לקלוט בצורה יותר טובה מוזיקה שקטה, כי היא יותר רגישה למוזיקה.

3. אם אתם גבר ואתם ממש צריכים להתפנות:

תכריחו את עצמכם לחשב על סקס. מיד תרגישו הקלה, משום שהטלת שתן וקיום יחסי מין – הם שני דברים שלא הולכים ביחד. 

4. אם אתם נורא פוחדים מזריקה (חיסון):

תשתעלו במהלך החדרת המחט הכואבת. זה יפחית באופן משמעותי את הכאב על ידי הגדלת המתח בבית החזה ובנוזל השדרה, דבר אשר יפחית את הרגישות של קולטני כאב.

5. אם יש לכם קשיי נשימה בגלל גודש באף:

תלחצו עם הלשון עם החך העליון ותעסו עם האצבע את האזור הנמצא בין הגבות - פעולה זו מפחיתה את הגודש תוך 20 שניות.

6. אם הצרבת מפריעה לכם להירדם בלילה:

נסו לישון על צד שמאל. הוכח כי תנוחה זו מפחיתה את הכניסה של חומצה הידרוכלורית מהקיבה אל הוושט. זאת בשל העובדה שבשכיבה על צד שמאל – הזווית שבין הוושט לקיבה מופחתת, וזה גורם לקושי בעליית החומצה.

7. אם יש לכם כאב שיניים:

יכול לעזור אם תשפשפו בעזרת קוביית קרח את האזור הנמצא בחלק החיצוני של כף היד, שנמצא בין האגודל לאצבע המורה. זה יחסום את אותות הכאב משיניכם למוח.

8. אם נכוויתם באצבע:

מה שיפחית את הסיכוי להיווצרות השלפוחיות על מקום הכווייה – זה נגיעה באזור עם כרית של אצבע נקייה שלכם. זה לא אפקטיבי נגד כאב, אבל אכן יוכל למנוע מכם את הטיפול הארוך בשלפוחיות.

9. אם שתיתם אלכוהול, וזה הוביל לסחרחורת:

תתפסו עם היד אובייקט יציב. העובדה היא שהנוזל הנמצא באוזן הפנימית הוא בעל אותה הצפיפות כמו הדם. דילול הדם האלכוהול מגביר את הצפיפות של הנוזל באוזן הפנימית וזה משפיע על שיווי המשקל, והמוח מפסיק לקלוט את תנוחת הגוף. אפילו העובדה שאתם עומדים יציב על הקרקע לא תוכל לעזור במצב זה. ורק תחושת המגע של היד תוכל לעזור למוח לתקן את הרושם הלא הנכון.

10. אם אחרי ריצה אתם מרגישים כאב בצד הגוף:

נשפו את האוויר החוצה בזמן שאתם מעבירים את משקל גופכם על רגל שמאל. זה יקטין את הלחץ של הכבד על הסרעפת ויפחית את הכאב בצד. זכרו, שרוב האנשים נושפים בזמן שדורכים על רגל ימין – וזה מוביל להחמרת הכאב.

11. אם יש לכם דימום מהאף:

שימו פיסת צמר על האזור, הנמצא במרכז בין החניכיים העליונות לבין השפה העליונה, ותלחצו חזק. זה יגביר את הלחץ על החלק הקדמי של מחיצת האף ויפחית את הדימום.

12. אם יש לכם דפיקות לב חזקות:

תנשפו על האגודל שלכם. זה יגרום לגירוי של העצב התועה, ויאט את קצב הלב.

13. אם נרדמה לכם היד:

להתמודד עם בעיה זו יעזרו תנועות סיבוביות של הראש. "הירדמות" של היד נגרמת לעתים קרובות בגלל ששריר הצוואר לוחץ על העצב. הפעלה של האזור תסייע לשחרר את העצבים ולהחזיר את התחושה ליד.

14. אם אתם צריכים לזכור מידע בעל פה:

תחזרו כמה פעמים על הטקסט, לפני שתלכו לישון. במהלך השינה, המוח מארגן מידע ומתרגם אותו לזיכרון לטווח ארוך. כאשר תתעוררו בבוקר, תגלו שאתם זוכרים את הטקסט!

15. אם יש לכם נטייה למחלת ים:

כאשר אתם עומדים על הסיפון התחתון, נעצו את עיניכם באופק. זה יקל על מצבכם על ידי הקטנת הקונפליקט בין רגשות וחוויות חזותיות. אכילת ג'ינג'ר גם תעזורנה להתמודד עם הבעיה של מחלת ים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> טריקים שימושיים לגופינו