7 סודות של אדם מאושר


7 סודות של אדם מאושר

האם אתם יכולים לומר בביטחון "אני אדם מאושר"? כן? אנו מאוד שמחים בשבילכם. המשיכו כך! כנראה שהשגתם את הדבר החשוב ביותר בחיים.
אך אם התשובה שלכם היא - לא? תחשבו. מה מונע מכם להיות מאושרים? לפעמים נדמה ש- "עוד מעט אקבל עבודה טובה, אתחתן, אעבור לחיות בדירה חדשה (כל אדם והרשימה שלו) – ואז יגיע האושר שלי!". אבל המטרות מושגות, והאנשים עדיין לא מרגישים מאושרים. למה?

אולי אתם פשוט לא יודעים מהו הסוד של "אדם מאושר"? אז אתם בהחלט צריכים לקרוא את הכתבה.

  • הסוד של החופש. אל תדאגו לגבי מה שאחרים חושבים עליכם. לחיות את החיים לפי "מה האנשים יחשבו" – זה להציב לעצמיכם גבולות, שלא יתנו לכם לגדול ולהתפתח ויעשו אתכם אומללים.

 

  • הסוד של המציאות. כל מחשבה שלכם – מציאותית. כל דבר שאתם חושבים יכול להתממש. אם תחיו עם מחשבה שהכל גרוע, וכמה רע לכם, ואיזה חיים לא מוצלחים יש לכם – הדבר יתממש והמצב לא ישתפר. אך אם, כאשר רע לכם תקוו לטוב ותאמינו שהכל ישתפר – רוב הסיכויים שזה מה שיקרה. לכן חשוב מאוד לחשוב חיובי.

 

  • סוד היופי. תלמדו לקבל ולאהוב את הגוף שלכם. לא משנה אם יש לכם כמה קילוגרמים מיותרים, אף ארוך, רגל קצרה אחת מהשנייה או כל דבר אחר שלדעתכם הופך אתכם לפחות מושלמים מהאחרים. זה לא כך. זה הגוף שלכם, וצריך לאהוב אותו כמו שהוא, ולא לנסות בעזרת "הליכים קיצוניים" לשנות אותו – תהליך השינוי יגרום לסבל, וה- "פרס" כבר לא יהיה כל כך מתוק.

 

  • הסוד של הידידות. אל תשפטו את עצמכם או את האחרים. תקבלו את האנשים כמו שהם. כולם עושים לפעמים טעויות, או מתנהגים בדרך שונה מזו שמקובלת עלינו – זה לא אומר שצריך להתחיל ולבנות תאוריות, לחקור ולבזבז זמן יקר על רכילויות.

 

  • הסוד של האהבה. תאהבו, ואל תנסו לשנות את האדם אותו אתם אוהבים. אם אתם כבר אוהבים מישהו – אז זה "למרות" כל החסרונות שלו. כאשר אתם לומדים לחיות עם זה, ולא מתרגזים בגלל דברים חסרי משמעות – החיים שלכם הופכים להיות הרבה יותר רגועים.

 

  • הסוד של העושר. תלמדו קודם לתת ואז לקבל. לתת – גורם ללא פחות הנאה מאשר לקבל. ולפעמים זה אפילו יותר נעים – הרי העובדה שעשיתם משהו טוב למישהו אחר ממלאת אתכם במחשבה שאתם אכן אנשים טובים, ואתם מתחילים לאהוב את עצמכם ואת האדם שאתם קצת יותר.

 

  • הסוד של אושר. תחשבו פחות. תרגישו ותאהבו. לפעמים טוב להקשיב למה שלבכם אומר, ולעשות את מה שהוא אומר לכם לעשות. לפעמים המחשבות הן כמו אבן בדרך שמובילה לאושר, לכן תקשיבו ללבכם, ותרגישו את האושר.

 

לא צריך לסבך את החיים שלכם. צריך רק להסתכל על העולם באופן חיובי, וללמוד להרגיש את הדבר הקסום הזה – אושר!

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> 7 סודות של אדם מאושר