ריהוט, ידידותי לבעלי חיים



ריהוט, ידידותי לבעלי חיים

לא משנה עד כמה גרוע מזג האוויר בחוץ, איזה יום עצבני היה לכם בעבודה או כמה קשה היה בלימודים – תמיד נחמד לדעת שבבית, מלבד האנשים הקרובים, מחכה לכם יצור מקסים, שעיר ונוגע ללב, שתמיד אוהב ומתגעגע אליכם. ולפעמים, הייצור הפרוותי הזה הוא הייצור החי היחיד שמחכה, מתגעגע ואוהב ... לכן אין פלא שאנשים דואגים לחיות המחמד שלהם, ומנסים לגרום להם להרגיש בנוח בביתם. אנו רוצים להראות לכם רהיטים מעוצבים עבור חברינו הקטנים:

ספה עם מנהרה

מריהוט כזה, ייהנו לא רק אנשים אלא גם חיות המחמד שלהם. הספה הזו נקראת Cat Tunnel Sofa. עבור הבעלים – זו ספה נוחה ומסוגננת. ועבור חיית מחמד סקרנית - מנהרה ארוכה, שניתן לחקור בכל עת.


אוורסט לחתול

לא רק אנשים חולמים לכבוש את האוורסט - הר-גירוד ביתי ניתן לסדר עבור חיית המחמד האהובה שלכם. חתולים שובבים אשר מסוגלים לעלות תוך כמה שניות על הארון הגבוה ביותר בדירה, ולא מחמיצים הזדמנות להראות לריפוד הספות את ציפורניהם - יעריכו מאוד את המתנה שלכם.


שולחן לטיולי חתול

כל בעל חתול בוודאי יודע, שחיות המחמד שלהם צריכים לאכול גם עשב, אותו ניתן לקנות בחנות לחיות מחמד. יש כאלה שמגדלים דשא בעציץ על אדן החלון, ליד סיגליות ופיקוסים, לכן המעצבים מציעים לארגן לחיית המחמד שלכם "מסלול ירוק" ממש על שולחן העבודה, עליו הם כל כך אוהבים לקפוץ.


שולחן עם ערסל

ולמקום כזה למנוחה, אך במקום אחר ובגודל שונה – לא היו מסרבים גם בעלי החיות. אך לא, מיני ערסל הזה, הנמצא בתור השכבה השנייה מתחת לשכבת הזכוכית של שולחן הקפה, תוכנן במיוחד עבור החתולים.


שידת "בית החתול"

מעשי ומסוגנן – שידות מעוצבות באופן מקורי לא מיועדות עבור אחסון של כל מני דברים. אפילו למרות העובדה שהם די מרווחים ומצוידים בדלתות. למעשה, כך נראה הבית המודרני לחתולים.


שידת מלונה

"בתים" כאלה – מלונות פנים – פיתחו המעצבים עבור הכלבים. הם גדולים יותר וכבדים יותר – כדי שגור משתולל לא יהפוך את ביתו, יחד עם דברים של בעליו שנמצאים מעל.


כיסא נדנדה לבעלים וחיית המחמד שלו

לפעמים, בעלי החיים כל כך נקשרים לבעלים האהובים שלהם, שעוקבים אחריהם לכל מקום. כאשר הבעלים מתיישבים, הם מתמקמים על ברכיהם, נשכבים על כתפיהם או נשכבים מתחת לכיסא בו הם יושבים. לכן, כיסא נדנדה שיש בו מקום לא רק לבעלים אלא גם לידידו הנאמן - הוא הריהוט המתאים ביותר למצב כזה.


בית חתולים - "אוטופיה" לחתולים

ויש בעלים, שהם כל כך אוהבים את חיות המחמד השעירות שלהם, שאפילו מארגנים את הבתים שלהם, כדי שיהיו מתאימים למגורי אנשים וחיות ביחד. "אוטופיה" אמיתית לחתולים, בנו הגמלאים בוב ווקר ופרנסס מוני מקליפורניה, כאשר עיצבו את ביתם כך, שיהפוך למקום למשחקים ומנוחה עבור 9 החתולים שלהם.


מדפים לחתולים

חתולים לא היו חתולים, אם הם לא היו שואפים לטפס עד לתקרות דרך הווילונות, קופצים על הארונות והמדפים ומקימים שם עמדת תצפית. כדי לפנק את חיות מחמד השעירות, מעצבים פיתחו מערכת שלמה של מדפים, אשר יהיו מעניינים יותר עבור החתולים, ושיהיה קל יותר לקפוץ עליהם ולנמנם בהם, תוך כדי השלכת מבטים למטה על הטריטוריה שלהם.


מזוודה לחיית מחמד

מזוודת רטרו, שהומרה ותוכננה כראוי, יכולה להיות לא רק רהיט דקורטיבי, אלא גם להפוך לבית עבור כלב קטן או חתול. כמובן, אם החיה תאשר את בחירת הבעלים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ריהוט, ידידותי לבעלי חיים