השיאים החדשים והמעניינים ביותר


השיאים החדשים והמעניינים ביותר

ספר השיאים של גינס של שנת 2013  ייצא ב- 22 שפות בלמעלה מ- 100 מדינות, וצפוי שיימכרו 2,700,000 עותקים. להלן השיאים המעניינים ביותר מהחדשים:

1. הכלב הכי גבוה

השאלה הכי נפוצה ששומעת דניס דורלג – הבעלים של הדני הענק בשם זאוס, המתגוררת במישיגן, היא זו: "זה כלב או סוס?". כמובן שזה כלב, שגובהו לפי המדידות של שנת 2011, הוא 1.12 מטרים מהרגליים ועד לשכמות, ויכול להגיע עד 2.2 מטר, כאשר הוא עומד על רגליו האחוריות.


2. המספר הגדול ביותר של פגיעות בסל, שעשה תוכי

סביר להניח שתשאלו: האם קיימת בכלל קטגוריה כזו? אכן כן, והיא הופיעה לאחר שהעולם הכיר את התוכי מקליפורניה, שבארה"ב. התוכי הזה יכול לעשות 22 זריקות לדקה לסל מיניאטורי של כדורסל. הוא גם מתגאה באוצר של 100 מילים, והוא מחזיק בשיא העולם במספר הגדול ביותר של פחיות שתייה, שפתח תוכי במשך 60 שניות.


3. המסוק הקטן ביותר בעולם

המסוק הקטן ביותר בעולם GEN H-4, שאורכו של הרוטור הוא כמעט 4 מטרים, נוצר על ידי החברה היפנית Gen Corporation. המשקל של המסוק הוא רק 70 ק"ג, שזה בערך כמו משקל של אדם שיושב בו.


4. שרירי בייספס הגדולים ביותר

מוסטפא איסמעיל ממצריים, הוא בעל שרירי בייספס הגדולים ביותר שאי פעם נראו. היקף זרועו השמאלית הוא 62.2 סנטימטרים במצב רגוע, ועולה ל- 65 סנטימטר כשהוא "עושה שריר".איסמעיל בילה 11 שנים מחייו באימונים של 6 ימים בשבוע ואכילת 6 ארוחות ביום.


5. המספר הגדול ביותר של פירסינג על פנים

רוסאלס אקסל מארגנטינה קבע שיא במספר הגדול ביותר של פירסינג על פניו - 280 במספר, נכון לחודש פברואר שנת 2012. נסו לדמיין כמה כל זה שוקל.


6. האוסף הגדול ביותר של נעליים

דרלין פליניז מקליפורניה מתגאה באוסף של 15,665 נעלים, שהיא אספה במשך 12 שנים, אחרי שהתגרשה. האוסף כולל מגוון רחב של נעליים, כולל נעלי זכוכית ופריטי אמנות בצורת נעליים. עלות של האוסף - יותר מחצי מיליון דולרים.


7. תסרוקת "המוהיקן" הגבוהה ביותר

קטסוהירו וטנבה היפני הוא בעל תסרוקת "המוהיקנים" הגבוהה ביותר בעולם, המגיעה לגובה 113.5 סנטימטר. כדי לגדל את זה, לקח לו 15 שנים, וכדי שהשיער יעמוד ולא ייפול תחת הלחץ של הסביבה,צריך לבלות כשעתיים אצל מעצב שיער, לגמור 3 בקבוקים של ספריי לשיער, וצנצנת אחת של ג'ל לשיער.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> השיאים החדשים והמעניינים ביותר