עובדות מעניינות על פלירטוט


עובדות מעניינות על פלירטוט

1. מי שמפלרטט יותר - מקבל יותר תשומת לב

את רוב תשומת הלב מקבלים לא אלו שיפים יותר, אלא אלו שיותר פלרטטנים. אם תשלחו לבני המין השני כ- 35 "אותות" בשעה, תוכלו לצפות ל- 4 הרפתקאות רומנטיות קטנות באותה התקופה של זמן. זה אולי נשמע הרבה מאוד - 35 אותות – אך זה לא, כי לדוגמה, בחורה פלרטטנית במודע או שלא, שולחת אותות כמעט ללא הפסקה. אות – זו יכולה להיות הטיית ראש או נגיעה קטנה.


2. מספיק 3 מבטים מהירים

כדי שהאדם יתחיל להבין שאתם מעוניינים בו, מספיק לזרוק אליו 3 מבטים בלבד. כדי לתפוס את תשומת לבו של מישהו - הטריק הוא לתפוס את מבטו ו- "להחזיק" אותו במשך 2-3 שניות. (זה אולי נראה לא הרבה, אך במציאות יכול לפי תחושה להיראות כמו נצח – הרי מבטים לא רומנטיים נמשכים בממוצע 1.18 שניות).


3. חיוך, כאשר בפינות של העיניים נוצרים "רגלי עורב" – הוא סימן טוב.

חיוך שיוצר "קמטים" הדומים לרגלי עורב סביב העיניים - סימן שהאדם מחייך לכם מכל הלב. אם האדם מחייך אך הקמטים הללו לא מופיעים – סביר להניח שהחיוך הזה מזויף.


4. לפלרטט באינטרנט הכי קל

עם חברים בפייסבוק וצ'אט וידאו בסקייפ - לפלרטט עם זרים נהיה די פשוט. "דיבור בעזרת האצבעות"  הפך לזרם מרכזי.
לדוגמא sexting – זה SMS עם תוכן "מפתה" ותמונות "מגרות" - בדרך כלל זה נחשב לבידור של בני הנוער. עם זאת, מתוך 2,252 מבוגרים שעברו סקר טלפוני בחודש מאי שנת 2010, בילוי זה הוא אופייני יותר אצל אנשים בני 18-29.
כמעט שליש מהנשאלים בקבוצת גיל זו אמרו שהם קבלו תמונות ארוטיות של מי שהכירו, ו- 13 אחוזים אמרו שהם עצמם שלחו תמונות כאלה.


5. לפעמים מחוות פלרטטניות מתכוונות למשהו שונה לגמרי ממה שאנחנו חושבים

המחקרים הראו שגברים נוטים להחשיב התנהגות ידידותית לפלירטוט.


6. רוצים לדעת איך הוא / היא מתייחסים אליכם - שימו לב לרגליהם.

קצות האצבעות של האדם מכוונות בדרך כלל לכיוון בו הוא רוצה ללכת, אז אם הרגליים יצביעו לכיוונכם - זה סימן טוב. בכיוון אחר - לא כל כך טוב.


7. חיקוי - סימן למשיכה

אנו מחקים את ההתנהגות של אנשים שמוצאים חן בעינינו. לכן אם אתם רוצים לדעת מה מישהו מרגיש אליכם - פשוט תסתכלו בשעון שלכם, או תגרדו את ידכם וכדומה, ותסתכלו האם האדם חוזר על תנועתכם. אם כן – זה אומר שבתת מודע הוא מנסה "להסתגל" אליכם, וזה סימן טוב.


8. לפלרטט - טוב לבריאות

המחקרים הראו שאצל גברים ונשים שמפלרטטים, נוצרים יותר תאי דם לבנים, שיש להם השפעה חיובית על המערכת החיסונית ועל בריאות כללית.


9. רק אל תגזימו

על פי תוצאות הסקר, הטעות הנפוצה ביותר בפלרטוט – זה קשר עין ארוך מדי.


10. ידידותי או פלרטטני?

יחס ידידותי יכול להיראות כמו פלירטוט, אבל פלירטוט אמיתי תמיד יבלוט - אישה תשחק עם השיער שלה, תנענע את ירכיה בזמן שהולכת להביא משהו מהמטבח, תנשוך את שפתייה... הגבר יכול להימתח או להכניס את ידיו לכיסים (כך הוא נראה רחב יותר בכתפיים).

 


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> עובדות מעניינות על פלירטוט