יש לכם הנגובר? בואו לבחור דרך טיפול!


יש לכם הנגובר? בואו לבחור דרך טיפול!

הדרכים החריגות ביותר לטפל בהנגאובר


רומא העתיקה

הרומאים הקדמונים אהבו לשתות, ומי לא?... וכמובן, בבוקר הם התעוררו עם תחושה שבראשם דוהרים סוסים שמתחרים זה נגד זה. אבל הדבר לא עצר אותם, כי הם הכינו לעצמם תרופה - כנרית. המתכון הוא פשוט: את הכנרית שהרגו לפני רגע שמו בתנור צלייה, נתנו לנוצות להישרף, והחשוב מכל היה שהבשר יספוג את העשן אבל יישאר נע, ובצורה זו אכלו את הציפור כולה. כנרית נחשבה לתרופה יעילה לטיפול בכאבי ראש.


נמיביה

בנמיביה, נהוג לשתות "משקה תאו". זוהי קצפת עם רום כהה, תבלינים, ליקר וחלב תאו. לאחר הצריכה של המשקה הזה יקרה אחד משני הדברים: או שכאב הראש יעבור תוך 15 דקות, או שאחרי הזמן הזה תקיאו, וכאב הראש גם כן עדיין יעבור.


פורטו ריקו

ישנה הנחה, שהשתיינים של פורטו ריקו מצאו דרך להתגבר על הנגאובר. הם לוקחים פרוסת לימון ומשפשפים איתה את בתי השחי שלהם. והדבר הכי חשוב – לעבוד טוב על בית השחי של היד איתה אתם שותים.


יפן

ביפן, יש כמה דרכים לאומיות למלחמה בהנגאובר.

1. יחד עם שתיית האלכוהול, לאכול בתור חטיף umeboshi – זה שזיפים קטנים מלוחים בחומץ. במקרה זה תוכלו לא לפחד מהנגאובר.
2. לשתות ליטרים של תה ירוק במהלך צריכת האלכוהול.


גרמניה

כואב הראש מהבוקר? אז אתם צריכים לאכול ארוחת בוקר גרמנית מסורתית. היא כוללת חתיכה גדולה של גבינה, נקניקיות גרמניות מטוגנות, דג כבוש שעוטף מלפפון ובצל. כאב הראש יעבור, אבל בגלל שלא תהיו רגילים לזה, תוכלו לבלות את כל היום בשירותים.


קנדה

קנדים - בחורים לעניין. לפני הכוסית האחרונה, הם אוכלים צ'יפס עם גבינה ברוטב החמוץ הקנדי המסורתי. הטעם הוא לא משהו, אבל זה באמת עוזר.


סיציליה

פין מיובש של פר. ללא רוטב. כמו שהוא, לארוחת בוקר. הוא יעזור לגרש את כאב הראש.


האיטי

הקלה בכאב ראש בעזרת טכס וודו. האדם הסובל מכאב ראש צריך להביא את הבקבוק ממנו שתה. מוזגים לו אלכוהול לתוך הפקק, והשמאן עושה כל מני תנועות טכסיות מסביבו כדי לגרש את הרוחות הרעות מהגוף אל הפקק עם האלכוהול. לאחר מכן את תוכן הפקק שופכים לאדמה ואת הבקבוק שוברים.


יוון העתיקה

בניגוד לכנרית מרומא העתיקה, היוונים איכשהו חיפשו דרכים קלות יותר. הם אכלו שתי ביצי ינשוף (לא מבושלות) בלבד.


אירלנד

כאן אין צורך לאכול דבר. רק צריך לבקש מהחברים לקבור אותכם בחול עד לכתפיים ליד הנהר. הקור מושך את הכאב החוצה - זה כמו מקלחת קרה בבוקר. הדם מתחיל לנוע במהירות בעורקים, וגם הרפואה מסכימה על היעילות של שיטה זו.


וייטנאם

זו הדרך היעילה ביותר שתעזור לטפל, על פי הווייטנאמים, בהכל. זוהי כוס מרק המבושל מקרן של קרנף.


טורקיה

מרק שמנת וקרביים. קרביים מבושלים עם שום, בצל ושמנת. המרק מומלץ לאכילה לפני השתייה, כדי להימנע מהנגאובר. אולי זה כן עובד, הרי שיטה זו פופולרית גם במקסיקו וברומניה.


מונגוליה

זהו מבחן לקיבה חזקה. בבוקר, לפי המסורת המונגולית, יעזור לכם קוקטייל העשוי ממיץ עגבניות עם... עיניים חמוצות של כבשים. טוב, כאן אולי עדיף לנסוע לאירלנד...


ארצות הברית

ישנן מסורות רבות, שחלקן מאוד מוזרות.

1. ביצים לא מבושלות - בנאלי, פשוט ויעיל.

2. בבוקר, עם הנגאובר, אתם צריכים לקום ולצאת לריצה, בה תזיעו. בזמן זה, עליכם ללקק את הזיעה מהיד ולירוק אותה. אגב, זו מסורת הודית עתיקה.

3. אוטובוס הנגאובר מלאס וגאס.

4. עכשיו שיטה זו אינה בשימוש, אך הבוקרים במערב הפרוע טיפלו בהנגאובר בעזרת "תה" העשוי מצואת ארנבים.

 

האם אתם מכירים דרכים נוספות?

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> יש לכם הנגובר? בואו לבחור דרך טיפול!