האיש המסריח ביותר בעולם


האיש המסריח ביותר בעולם

קאילאש סינג החליט שהוא לא יתרחץ יותר עוד בשנת 1974, זמן קצר לאחר שהתחתן. קאילאש קיווה שהטקס יוצא הדופן שלו - יעזור לכך שייוולד לו בן זכר. הוא טוען שהוא ביקר אצל כומר, שהבטיח לו לידת בן, במקרה שקאילאש סינג יקשיב לעצתו: לא יתרחץ ולא יסתפר.

כיום, האדם המסריח ביותר הוא גם בעל ראסטות שאורכן 1.82 מטר.
ולמרות הכל, הוא אב "גאה" לשבע בנות. הבן לו הוא כל כך ציפה – לא נולד. למרות הכשל, קאילאש מסרב לעשות אמבטיה, ואומר שרק הלידה של בנו תגרום לו לשנות את עקרונותיו. עם זאת, לא סביר שיוולד בן  אצל בני הזוג שכבר מלאו להם 60. האדם נשבע שיתרחץ רק בחיים הבאים, וישתמש במים רק כדי לשטוף את פניו ואת ידיו.

אולי ההרגלים המקוריים של קאילאש סינג לא היו כל כך מפריעים לאחרים, אם הוא היה חי באקלים קרים או היה אוהב להתבודד. אך סינג מתגורר בקרבת העיר ורנאסי, ומזיע מאוד במהלך עבודתו. באקלים חמים, שבהם הטמפרטורות מגיעות לעתים קרובות ל- 47 מעלות צלזיוס, הריח של קאילאש סינג מודיע לאחרים על התקרבותו לפני שרואים אותו...

אשתו של קאילאש, קלוואטי הדווי, נזכרת שלקח לה זמן רב להתרגל לריח הלא הנעים. היא טוענת שהם ניסו הכל כדי לגרום לקאילאש סינג לסוג משבועתו, ואף איימה עליו לא לישון איתו באותה המיטה. פעם אחת, בני המשפחה החליטו לזרוק בכוח את קאילאש סינג לנהר. אבל הוא ברח, ואמר שיעדיף למות מאשר להתרחץ. בתו של סינג אמרה שהיא לא מבינה, איך האבא שלה יכול להסתדר ביום קיץ חם בלי רחצה,  כשהיא עצמה מתקלחת פעמים ביום.

קאילאש סינג אמר שהוא דואג להיגיינה אישית. הוא מטוהר באש בכל לילה: האיש מעשן מריחואנה, מתפלל אל האל שיווה ורוקד מסביב למדורה. קאילאש סינג בטוח שזה מספיק כדי לגרש את הריח. עם זאת, משפחתו והשכנים של קאילאש סינג לא מסכימים עם האמירה הזאת...

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> האיש המסריח ביותר בעולם