ניתוחים פלסטיים קיצוניים


ניתוחים פלסטיים קיצוניים

במרדף אחר היופי החמקמק, האנשים מוכנים לעשות מעשים נואשים. ולפעמים, למעשים של אלו המבקשים להפוך למושלמים – בקושי אפשר לקרוא "חכמים" או "שפויים".


מקום 1: החזה המלאכותי הגדול ביותר באירופה

חזה מפואר – זה חלום של רוב הנשים (להן הטבע לא נתן את המתנה הזו) ושל גברים. ברצון לכבוש את העולם בעזרת החזה שלה, גברת Beshine נעזרה במנתחים פלסטיים, ובעזרת שתלי סיליקון הגדילה את החזה שלה מ- B ל- Z.

Beshine עצמה מאמינה, שאחרי הניתוח היא החלה להיות מושכת וסקסית בצורה לא רגילה. האישה לא מתכוונת לעצור שם, ורוצה להגדיל את שדייה עוד יותר. עם זאת, "יפהפיה מלאת החזה" מתלוננת על כאבים חזקים בגב, שלהתגבר עליהם לא עוזרת אפילו תכנית התעמלות מיוחדת שנועדה לחזק את שרירי הגב, וגם בגדים מיוחדים אינם עוזרים. והיא כבר לא יכולה לישון על הבטן  - רק על הצד או על הגב...

כן, כאשר מסתכלים על התמונות מבינים, שלכל דבר צריך להיות גבול.


מקום 2: במרדף אחר הירכיים המושלמות

פוחדים מזריקות? ווניטי וונדר בת ה- 30 מארה"ב הוציא יותר מ- 15,000$ כדי שאת ירכיה ואת ישבנה ימלאו בסיליקון. מה היו הסיבות הראשוניות להחלטות שלה – אנו לא יודעים. אך עם הזמן אצל הבחורה הופיעה תלות בזריקות סיליקון, אשר, אגב אינן חוקיות (זה מתייחס ל- "שוק השחור" של הליכים קוסמטיים).

אם אתן פוחדות שהטוסיק שלכן גדול מדי – תסתכלו על הבחורה הזו ותפסיקו לדאוג.


מקום 3: להיות גבוה, ולא משנה מה

אנשים סובלים מתסביכים שונים ורבים, ואחד מהם – זה גובה נמוך. לא כולם נועדו לגדול לגובה של 2 מטרים כמו כדורסלנים, ולפעמים זה מוביל לתחושת נחיתות וחוסר אונים. אנשים רבים פשוט חיים עם זה, אך לא האקש שאקלה, תושב ניו ג'רזי, ארה"ב. הצעיר הוציא 85,000 $ על ניתוחים להארכת גפיים. לאחר שהשלים את כל שלבי ההליך, המטופל הגדיל את גובהו ביותר מ -15 סנטימטרים.

הארכת גפיים – זה הליך כואב שבו שוברים לאדם את עצמות הרגליים. תהליך ההחלמה הוא לא פחות כואב ומייסר יותר מהניתוח עצמו.


מקום 4: שפתיים מלאות

בזמן האחרון, ניתן לפגוש יותר ויותר אנשים, שמנסים לחקות את המראה החיצוני של האליל שלהם. כריסטינה ריי בת ה-22 משוכנעת, שהאישה היפה ביותר בעולם – היא ג'סיקה ראביט. הבחורה סבלה בגלל השפתיים הדקות מדי שלה, שבאמת לא היו דומות לשפתיה המלאות של ג'סיקה היפהפיה, והיא החליטה לעשות 100 זריקות סיליקון. סך הכל, כריסטין הוציאה בערך 6,000 $. למרות שרבים משווים את השפתיים שלה לפה של פורל או דגים אחרים, היא מוצאת את עוצמה מושכת מאוד. והיא גם לא מתכוונת לעצור!


מקום 5: לא לישבן שטוח!

מקרה נוסף של  "אני רוצה שיהיה לי טוסיק עגול ושופע!".

דוקטור מוריס בן ה-30 ממיאמי, המציא דרך מקורית ומסוכנת מאוד לאלו שרוצים לקבל את הגוף המושלם. הרופא היוזמתי יצר חומר פלא להזרקה, שכלל בתוכו מלט, דבק מגע, שמן מינרלים וחומר איטום.

למרבה המזל, כאשר אסרו את הרופא הזה, הוא לא הספיק להרוג אף אחד (לפחות לפי הנתונים הרשמיים הזמינים). המטופלת הטרנסקסואלית נלקחה לבית חולים במצב קשה, וההחלמה שלה הייתה קשה וארוכה.

כאשר מסתכלים על התמונות של המסכנה, זה נראה כאילו היא דחפה משהו מתחת לבגדים.


מקום 6: ברבי מאודסה.

הבחורה הבאה לא נראית מפחיד כמו בחורות לפניה, אך גם היא הייתה צריכה להשקיע הרבה כדי לקבל את האפקט הרצוי. כדי להיות רזה ועם מותניים כמו של הבובה ברבי,  וולרי לוקיאנוב מאוקראינה הסירה בניתוח כמה צלעות. ולמרות שהבחורה עצמה  טוענת שלא עשתה שום ניתוחים כדי להפוך לכל כך דקה, התמונות הישנות שלה, שנמצאו בארכיון של "חבריה הטובים" מראים שזה לא כך. אם להאמין לדבריה של ולרי, הניתוח היחיד שהיא עברה – זה ניתוח להגדלת החזה.


מקום 7: קורבן נוסף של ד"ר מוריס

מישהו רוצה לעבות את הירכיים, ואחרים – את הלחיים. ובמקרה הזה, "הגאון המרושע" ד"ר מוריס ממיאמי החליט לבוא לעזרת הנזקקים. בתור מילוי, הוא השתמש באותו החומר (מלט, דבק מגע, שמן מינרלים וחומר איטום).

אם רק הפציינטית הייתה יודעת מה יהיו ההשלכות של ההליך הקוסמטי ... כפי שניתן לראות בתמונה, פניה הושחתו. אישה בת 48 כנראה תצטרך לחיות עם מראה כזה עד סוף חייה. בנוסף אפשר לראות שהיא גם ניסתה להגדיל את השפה העליונה שלה...


מקום 8: המראה – זה כלום. 100.000 $ - זה הכל!

חבר'ה, מה הייתם מוכנים לעשות בשביל 100000 דולר? לגלח את הגבות? לצבוע את השיער באדום? תחשבו יותר בגדול! אם כבר להמר – אז להמר! כך, בריאן זמביק – "איש הברזל", התערב עם חבר על 100000 דולר שיעשה ניתוח להגדלת החזה! והוא עשה זאת. בנוסף, הוא צריך לחיות עם השתלים לפחות שנה - וגם זה לא היה בעייתי עבור בריאן. וזה עוד לא הכל – האיש אומר שגם כאשר הזמן יעבור, הוא לא מתכוון להסיר את החזה הנשי. לדבריו, שדי סיליקון הפכו אותו לפופולרי יותר בקרב נשים.



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ניתוחים פלסטיים קיצוניים