נשיקת החיים



נשיקת החיים

על פי מסקנות הרופאים, ללוסון אליס אשר הייתה בת שנה וחודשיים – לא היה סיכוי להישאר בחיים. לאחר שחלתה בדלקת קרום המוח, קיבלה שבץ מוחי וכשל כלייתי, הילדה שכבה בתרדמת בבית חולים של עיר סקנטורפ שבאנגליה, מחוברת למכונות החייאה.

למעשה, זו כבר לא הייתה ילדה, אלא גוף אשר לא היה מסוגל לנשום ולהתקיים בכוחות עצמו – כך אמרו הרופאים. ואז, החליטו הוריה שאם בתם גוססת, אולי בכל זאת היא תוכל להציל חיים של אנשים אחרים. כך הוחלט לנתק את הילדה מן מכונת ההנשמה. אנשי "צוות ההשתלות" כבר חיכו בחדר ליד.

ערב לפני כן, ההורים של אליס באו לחדרה בבית החולים, ובילו את הלילה האחרון ליד מיטתה. אמה, ג'ניפר קנתה לה בלונים, אותם אליס מאוד אהבה. האם תספר אחר כך, שבבוקר הכל היה מעורפל בשבילה. הרופאים הגיעו והחלו לכבות את המכונות. לילדה הקטנה עשו זריקת מורפיום...

ג'ניפר חשבה שכל זה – לא אמיתי, שזה חלום רע! היא דיברה עם בתה, ניסתה לספר לה עד כמה הם אוהבים אותה, ודמיינה שבתה הקטנה שומעת אותה, איפה שלא תהיה...

בתמונה רואים את האימא מנשקת את בתה, אשר כבר מנותקת ממכונות אשר החזיקו את גופה בחיים.
"היא היתה כל כך חמימה, כל כך אהובה..." - סיפרה ג'ניפר מאוחר יותר. כאשר היא ישבה וחיבקה אותה היא פשוט לא יכלה להאמין שזו הפעם האחרונה שהיא עושה זאת. היה נדמה, שאליס פשוט ישנה...

לאחר זמן מה, נכנסה האחות ואמרה שהם לא יזדקקו לצוות ההשתלות. אחר כך הגיע רופא. מה שהוא אמר הכניס את המשפחה הבוכה להלם. הרופאים אשר צפו במתרחש מהחדר הסמוך דרך "המראה" הבחינו בכך, שהילדה התחילה לנשום... בכוחות עצמה!

היום, אליס כבר בת יותר משלוש שנים. האירוע הייחודי הזה התרחש במרס שנת 2010. כמובן, מחלה כל כך קשה, לא עברה ללא השלכות. לאחר התרדמת, אליס הייתה כילדה אשר רק נולדה. אפילו את ראשה היא לא יכלה להחזיק.

אליס (על ברכי אמה) ואחותה הגדולה (מימין)

כל הדברים, אותם למדה אליס עד לפני המחלה – היא הייתה צריכה ללמוד מחדש. יש לה גם בעיות אחרות. רגל אחת יותר קצרה מהשנייה וקשה לה ללכת – אך בעתיד הם מתכננים לעשות לה ניתוח כדי לתקן את זה. הכליות, לעומת זאת חזרו לתפקד באופן מלא.

אליס הולכת לגן מיוחד, לומדת לספור, רוכבת על אופניה ומציירת! כאשר היא רצה למטבח ומנשקת את הגור באף – אימה נזכרת בנשיקה האחרונה ההיא, שאחריה קרה הנס.

כך אליס ממשיכה לחיות ולשמח את הוריה.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> נשיקת החיים