מה מצבכם הנפשי כרגע?



מה מצבכם הנפשי כרגע?

בחרו את התמונה שהכי מוצאת חן בעיניכם בצבעה וצורתה

1. אנשים שאננים, שובבים ועליזים. החיים בשבילכם – זה חופש וספונטניות, ואתם מנסים ליהנות מכל רגע. המוטו שלכם: "אנחנו חיים רק פעם אחת!". אתם פתוחים לדברים חדשים, סקרנים ואוהבים שינויים. אין בשבילכם דבר גרוע יותר מלהרגיש מחויבים ומוגבלים על ידי נסיבות. אתם חוקרים את הסביבה שלכם ותמיד שמחים להיות מופתעים.

 

2. אנשים עצמאים, לא שגרתיים, ספונטניים. אתם תמיד הולכים בדרך שלכם, ולא מכירים במגבלות המונעות מכם להשיג את הרצוי. יש לכם כישרון משחק, אותו אתם מראים בעבודה או בשעות הפנאי. אתם כל כך משתוקקים לחופש, שלפעמים פועלים בדרך שונה לגמרי מהצפוי. אתם לעולם לא תשתמשו במשהו או תלבשו משהו רק בגלל שזה "באפנה". אתם חיים על פי איך שלדעתכם החיים צריכים להיראות, גם אם זה אומר לשחות נגד הזרם.

 

3. אנשים הנוטים להתבוננות פנימית והרהורים, רגישים, ויותר מאחרים נוטים להיות שקועים במחשבות על עצמכם ועל העולם סביבכם. אתם לא יכולים לסבול שטחיות. מעדיפים להיות לבד עם עצמכם, מאשר לסבול שיחה מטופשת. אבל היחסים ביניכם לבין חבריכם – הם עשירים מאוד, והדבר נותן לכם תחושה של שלווה והרמוניה פנימית, אותם אתם צריכים בשבים להרגיש טוב. בדידות לא מפריעה לכם, ורק לעתים נדירות אתם מרגישים משועממים.

 

4. אנשים מלאי חיים, מאוזנים, הרמוניים. אתם מעריכים טבעיות ופשטות. אנשים חשים בנוח לידכם, כי אתם עומדים יציב על הקרקע, ואפשר לסמוך עליכם. למי שיקר ללבכם – אתם נותנים תחושה של ביטחון, ובאותו זמן גם לא לוחצים עליהם. הסובבים מסתכלים עליכם כעל אנשים טובי לב. אתם לא אוהבים שום קיטש או קלישאות. יש לכם גישה ספקנית לשיגעונות האופנה. הבגדים שאתם מעדיפים הם מעשיים ואלגנטיים.

 

5. אנשים מקצוענים, הבטוחים ביכולות שלהם. אתם שולטים על חייכם ולא מסתמכים על המזל. אתם נוטים לפתור את הבעיות באמצעים פשוטים ובלי בלגן מיותר. אתם מסתכלים על החיים כפי שהם, ופותרים את הבעיות היומיומיות ללא פחד. סומכים עליכם בעבודה כי אתם אמינים. הכוח הפנימי שלכם מורגש על ידי הסובבים אתכם. אתם לא מרגישים מרוצים, עד שמסיימים את מה שהתחלתם.

 

6. אנשים שלווים, נבונים ולא אגרסיביים. קל לתקשר אתכם, אבל בעת ובעונה אחת אתם מאוד זהירים.  אתם יכולים להתחבר לאנשים בקלות, אך באותו הזמן אתם אוהבים פרטיות ועצמאות. מדי פעם, אתם צריכים לקחת הפסקה מכל העולם ולהיות לבד עם עצמכם, לחשוב על משמעות החיים וליהנות מבדידות. אתם צריכים מרחב, לכן לפעמים אתם מסתתרים במקוממות הנעימים לכם. אבל עם זה – אתם לא "זאבים בודדים". אתם נמצאים בהרמוניה עם עצמכם ועם העולם הסובב אתכם, ומעריכים את מה שלחיים יש להציע.

 

7. אנליסטים הבטוחים בכוחות שלהם, אשר אפשר לסמוך עליהם. "רגישות יתר" מסייעת לזהות דברים בעלי ערך אמיתי. אתם מקיפים את עצמיכם בהדרגה ב "פנינים" אמתיות, שאת ערכן האחרים לא הספיקו להבין. התרבות משחקת תפקיד חשוב בחיים שלכם. יש לכם סגנון ייחודי - בלעדי ואלגנטי.

 

8. אנשים רומנטיים, חולמניים ורגשיים. בטבע שלכם – אתם מאוד רגישים. אתם מסרבים להסתכל על הדברים מנקודת מבט הגיונית. חשוב לכם מה אתם מרגישים, והחלומות שלכם – גם חשובים. אנשים המכחישים רומנטיקה, אשר מתבססים רק על ההיגיון – לא מעניינים אתכם. אתם, לא מוכנים לקבל שום דבר, שיגביל את מגוון הרגשות והתחושות שלכם.

 

9. אנשים דינאמיים, פעילים ומוחצנים. אתם נוטים לקחת סיכונים ולהתחייב בשביל לקבל עבודה מעניינת  ומגוונת. השגרה - משתקת אותכם.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מה מצבכם הנפשי כרגע?