הצילומים הידועים ביותר של רוחות רפאים



הצילומים הידועים ביותר של רוחות רפאים

יש המאמינים בקיומם של רוחות הרפאים, ויש כאלה שלא. אבל מה לעשות כאשר רואים ראיות מוצקות לנוכחותם בינינו? לדוגמה, לפניכם התמונות המפורסמות ביותר בעולם, בהן מופיעות הרוחות. מומחים רבים, אישרו כבר המון פעמים שהצילומים הללו אכן אמתיים.

1. המפגש המסתורי.

מפגש מסילות הרכבת הנמצא בדרום לסן אנטוניו שבטקסס עטוף במסתורין. תושבים מקומיים מספרים, שבמעבר בפסי הרכבת נהרגו ילדים, ורוחותיהם עדיין לא עזבו את המקום. אנשים אשר חקרו את המקום, עשו כמה צילומים, ובאחד מהם אפשר בבירור לראות את קווי המתאר של ילדה קטנה. למרגלות רגליה יש משהו הדומה לכלב, וחלק מאמינים שלדובי.


2. "גברת בראון".

זה, כנראה, הצילום המפורסם ביותר של רוח רפאים. האגדה מספרת, שליידי דורותי טאונשד לא הייתה נאמנה לבעלה - צ'ארלס טאונשד. הסיפור התרחש במאה ה -18 באנגליה. על פי הרישומים, מתה ליידי דורותי מוות טבעי בשנת 1726, אבל רבים חשדו שבעלה נעל את אשתו באחד החדרים בביתם הגדול, הרבה זמן לפני מותה.


3. לורד קומברמרה.

נהוג לחשוב, שהדמות מעורפלת היושבת על הכיסא שייכת ללורד קומברמרה, מפקד חיל הפרשים הבריטי של תחילת המאה ה -19. הלורד מת בשנת 1891, כאשר נפגע מעגלת סוסים.


4. פרדי ג'קסון.

בתמונה הקבוצתית של הטייסים, ניתן לראות בבירור פני אדם נוסף. על פי השמועות, פנים אלו שייכות לפרדי ג'קסון, מכונאי המטוסים שנהרג על ידי המדחף יומיים לפני הצילומים. ביום זה הייתה הלוויה שלו. את העובדה שהאדם הזה הוא פרדי, אישרו עמיתיו.


5. כומר.

תמונה זו צולמה בשנת 1966 באחד החלקים של המוזיאון הימי הלאומי בגריניץ'. לאחר פיתוח של התשליל, בתמונה הופיעה דמות אשר טיפסה במדרגות, בעודה מחזיקה במעקה בשתי ידיה.


6. רוח רפאים במכונית.

בשנת 1959, לאחר שביקרה בקבר של אמה, החליטה מייבל צ'ינר לצלם את בעלה היושב במכונית. כאשר הסרט פותח, הזוג הופתע להבחין בדמות היושבת במושב האחורי, ומזכירה מאוד את אימה של מייבל.


7. בבית הקברות.

תמונה זו צולמה בבית הקברות בוטהיל. לאחר שפיתחו את התמונה, נתגלה בה גבר בכובע שחור. לפי המראה שלו – הוא או שהיה חסר רגליים, או עמד על ברכיו או בכלל עלה מן האדמה.


8. השריפה.

בשנת 1995 הבניין שבו שכנה העירייה של וום (אנגליה) - נהרס כליל. מספר רב של סקרנים נאספו לראות את שריפת הבניין הישן, שנבנה בשנת 1905. טוני אוריילי החליט לצלם כמה תמונות של השריפה. באחת התמונות, הופיעה דמות שקופה של ילדה שעומדת בפתח. עם זאת, לא אוריילי ולא הצופים האחרים או הכבאים לא ראו שום ילדה בזמן השריפה.


9. על המצבה.

התמונה צולמה בבית הקברות ליד שיקגו, על ידי האגודה למחקר של רוחות רפאים. רבים מאמינים שבית הקברות הזה הוא הכי מסתורי בארה"ב. נעלמו כאן אנשים, נשמעו קולות מוזרים שונים, הופיעו כל מני כדורים זוהרים ועוד. אחת מהתמונות שצולמה במקום הראתה אישה, היושבת על המצבה.


10. מכלית נפט.

בחודש דצמבר שנת 1924, ג'יימס קורטני ומיכאל מיהן קיבלו הוראה לנקות את מיכלית הנפט אשר נעה מכיוון ניו-יורק לכיוון פנמה. שני העובדים מתו בגלל הרעלת גזים, ולפי המסורת הימית, גופותיהם נקברו בלב הים. למחרת אחד מחברי הצוות ראה את פניהם במים. כל הימים הבאים שאר חברי הצוות כל הזמן ראו את פניהם של חבריהם המתים בין גלי הים. הקפטן קית' טרייסי עשה כמה צילומים המתארים את פני המנוחים, והחביא את המצלמה בכספת. כאשר הסרט פותח, ב-5 תמונות לא נראה כלום, ובתמונה השישית נראו בבירור פני הגברים שמתו.


11. בכנסייה.

תמונה זו צולמה בשנת 1963 בכנסייה ניוביי בצפון יורקשייר (אנגליה). התמונה גרמה למחלוקת, ומישהו דיבר על חיבור של שתי תצלומים, אבל מומחים הגיעו למסקנה שזו תמונה שצולמה בצורה רגילה.


12. על קבר הבת.

בעת ביקור בקברה של בתה, אשר נפטרה בהיותה בת 17, החליטה אנדרוס לצלם תמונה של המצבה. עם זאת, כאשר הסרט פותח, חוץ מהמצבה הופיעה בתמונה דמות של ילד קטן, אשר כנראה ראה את אנדרוז, כי הוא הסתכל ישר לתוך העדשה.


13. תמונה של פני החדר.

תמונה זו צולמה בשנת 1982 בכנסיית סיינט בוטולף. בפינה הימנית העליונה ניתן לראות דמות של אישה. לדברי כריס ברקלי, שצילם את התמונה -  בכנסייה היו רק 3 אנשים, ואף אחד מהם לא היה במקום בו נראתה הדמות.


14. כומר.

במהלך הצילומים של תמונה הזו, בכנסייה היו שני צלמים, אבל אף אחד מהם לא ראה שום רוחות רפאים או אנשים. בגלל שהדמות לבושה בשחור, ההנחה היא שזהו כומר.


15. סבא.

את התמונה זו צילמה דניס ראסל בשנת 1997. כאשר היא צילמה את סבתה, היא לא תיארה שמאחורי גבה יופיע הסבא המנוח שלה.


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הצילומים הידועים ביותר של רוחות רפאים