המטרה: 725 קילו!


המטרה: 725 קילו!

סוזן אימן אוכלת 30,000 קלוריות ביום, כדי להיות הכלה הגדולה ביותר בעולם.

נכון להיום, סוזן אימן שוקלת 245 ק"ג, והיא ממשיכה לעלות במשקל. שלא כמו רוב הכלות האחרות, היא רוצה לעלות במשקל כמה שתוכל.
אישה בת 33 מאריזונה, הופיעה לראשונה בחדשות המקומיות בשנה שעברה.
היא הכניסה להלם את הצהובונים, כאשר סיפרה שהיא מצפה להיות "הכלה השמנה ביותר בעולם".
לסוזן יש שני בנים – גבריאל בן ה- 16 וברנדון בן ה-12. יחד איתם, היא מבקרת בסופרמרקט, בו היא מבלה עד 8 שעות במילוי 6 עגלות במוצרים.

סוזן אימן הגדילה את כמות הקלוריות  בהדרגה: בשנה שעברה היא אכלה ביום 20,000 קלוריות, ועכשיו היא הגדילה את התזונה היומית שלה ל- 30,000 קלוריות. בעלה לעתיד, פרקר קלאק בן ה-35 עובד בתור שף. סוזן פגשה אותו באינטרנט, והיא מאמינה שהם שידוך מהשמיים, כי פרקר בעצמו אוהב מאוד לאכול, והוא מעדיף נשים בעלות משקל רב.

סוזן מעולם לא הייתה רזה, ולפני כשנתיים היא הבינה שהיא הפסידה סופית בקרב נגד משקל עודף. אבל זמן מה לאחר מכן, האישה שמה לב לכך, שההשמנה שלה הופכת אותה למושכת בעיני סוג מסוים של גברים. זה נתן לה ביטחון. האישה הסכימה להשקיע עשר שנים מחייה, על מנת להשיג את המטרה הנכספת - לשקול 725 ק"ג.

נכון לעכשיו, החייט עובד על שמלת החתונה של סוזן. כדי לתפור אותה, צריך 14 מטרים של בד. השמלה כבר כמעט מוכנה, אבל היא כל כך כבדה, שבנוסף לכלה יזדקקו לעזרה של 3 אנשים כדי לעזור לשאת אותה. בנוסף, ייקח כשעה להלביש את השמלה על הכלה.

אחותה של סוזן - קאסי, הייתה מאוכזבת מעט לגלות שהכלה שוקלת רק 245 ק"ג במקום 725 ק"ג הצפויים.
קאסי מאמינה שאחותה הפכה ליפהפיה, כאשר צברה כמה מאות קילוגרמים מיותרים, אך הרופאים מזהירים שעלייה נוספת במשקל טומנת בחובה בעיות לחץ דם ובעיות בריאות אחרות.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> המטרה: 725 קילו!