לומדים לשווק מהחשפניות


לומדים לשווק מהחשפניות

10 שיטות השיווק, שנלקחו מחשפניות

תרגיל מספר 1: תנו להם משהו בחינם

אחד הדברים הראשונים שעושה החשפנית – היא באה ומתחילה לפלרטט. היא יכולה אפילו להתיישב על הברכיים של הלקוח או לעשות משהו כדי לעורר אותו. המשימה שלה – לעורר את הרגשות שלכם. ולשם כך, אתם לא צריכים לעשות שום דבר. אתם מקבלים גרסת הדגמה של "המוצר". ואם אהבתם את זה – אתם מזמינים.


תרגיל מספר 2: להבין את הלקוחות

חשפניות מגלות דברים על הלקוחות שלהן על ידי זה שהן שואלות שאלות. כך, אם תשאלו את הלקוחות שלכם שאלות – תקבלו מהם תקשורת חוזרת, אשר תעזור לכם להבין מה "נקודת החולשה" שלהם וללחוץ עליה כדי לבצע את המכירה.


תרגיל מספר 3: בחרו את המילים הנכונות

החשפניות מפרסמות את עצמן בדרכים שונות לקליינטים שונים - תלוי במה לדעת החשפנית הלקוח יותר מתעניין. בעזרת משפט אחד שיקלע במטרה, אפשר להפוך לקוח פוטנציאלי ללקוח ממשי. הביטויים הדרושים נבחרים על בסיס ניסיון.


תרגיל מספר 4: ודאו שאתם מוכרים מוצר או שירות טוב

החשפנית יודעת, שהסחורה שלה חייבת להיות מושלמת. אם היא תעלה 10 קילו במשקל או לא תתרחץ במשך כמה ימים – היא תאבד לקוחות. לא משנה עד כמה חזק כישרון המכירות שלכם, מוצר או שירות גרוע – יהיה הרבה יותר קשה למכור.


תרגיל מספר 5: תספקו שירות טוב

החשפנית תוודא שנשארתם מרוצים מהריקוד הראשון, כי היא יודעת שאחרת היא לא תוכל לעניין אתכם בהמשך.


תרגיל מספר 6: אפסייל (לשכנע את הלקוח לקנות מוצרים יקרים יותר)

בהתחלה, החשפנית מציעה ללקוח שירות זול יחסית - "ריקוד הברכיים". השלב הבא – שכנוע של הלקוח להזמין ריקוד בחדר הפרטי - ריקוד יקר יותר, וכך הלאה. אבל אם היא לא תמכור את השירות הראשון – היא לא תוכל להגיע ל"עסקאות" יותר משתלמות.


תרגיל מספר 7: סגירת העסקה

החשפנית תשתמש במגוון של שיטות לסגירת העסקה, כדי לגרום לכם לקנות את שירותיה. ישנן שיטות רבות, אך הפופולרית ביותר בשימוש על ידי חשפניות - מחמאה יחד עם פלרטוט, או רכישת אמונם של חבריכם אשר יעודדו אתכם לסגור את העסקה.


תרגיל מספר 8: קהל היעד

החשפניות, ממקדות את מאמציהן באלו המעוניינים בשירותיהן. ראשית, החשפנית עובדת במועדון חשפנות, אליו האנשים מגיעים במיוחד כדי להשתמש בשירותיה (ברור). אבל החשפנית גם יודעת, לאיזה בחור מהחבורה כדאי לגשת, או לפחות יודעת לאיזו חבורה לגשת. לבזבז זמן יקר על קמצן, שמוכן להשאיר בתחתוניה לא יותר מדולר לריקוד – לא מעניין אותה.


תרגיל מספר 9: עקשנות

אף על פי שזה קהל היעד, החשפנית יודעת שיהיו גם סירובים. בכל מקרה, היא תבוא לכל בחור ותשאל אותו האם הוא מעוניין בריקוד "על הברכיים". כמה שיותר אנשים היא תשאל – כך יותר תשובות חיוביות היא תקבל.


תרגל מספר 10: מיתוג

אף חשפנית לא תקרא לעצמה ענת, אתי או שרה. היא תמציא לעצמה שם כמו "קנדי" או "אנג'ל".


 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> לומדים לשווק מהחשפניות