הגיע הזמן להשתנות


הגיע הזמן להשתנות


דברים, אשר רק אתמול נראו אקטואליים - היום מעלים חיוך. אין דבר מצחיק יותר מאשר אדם, התקוע בעידן אחר. אספנו בשבילכם דברים, שהיו אקטואליים בשלב מסוים בחיים, אבל עכשיו הגיע הזמן להיפטר מהם.

1. להתחנן בפני אישה

עבור הגבר, לשמור על הכבוד שלו – הרבה יותר חשוב מ- "לקבל גביע" נוסף ב- "סקס ספורטיבי". "הו, בבקשה! רק נשיקה אחת! רק היום! לפחות באף!" - זה ישמע די מוזר מפיו של גבר מקריח הלבוש חליפה, לא? 

2. לא ללכת לרופא

זה מגרד, נוטף, נפוח וקיבל צבע פסיכדלי? במקרה זה, אנו בדרך כלל מכריחים את עצמינו לזחול לרופא. אבל עקצוצים בצד, או גירוד בגרון – אנו חושבים לשטויות עבור הגבר החזק. מבחינת הברירה הטבעית, זה הגיוני: כל עוד אתה יכול להתגבר בקלות על מחלות קטנות – אתה נשאר מועיל. והלאה – תלך לעולמך במהירות, אל תתפוס מקום במערה. אבל אנחנו חושבים, ש-40 שנה (שזה היה גיל זקנה על פי אמות המידה של החברה הפרימיטיבית) שעדיין מוקדם בשבילינו להתחיל ולהיפרד מהחיים. לכן אנו ממליצים לך להתגבר על האינסטינקט הטיפשי, ולקחת את "האוטו" שלך לבדיקות, לפני שיילך לו המנוע.

3. חינם!

הגיע הזמן להפסיק ולקנות דברים בשביל לקבל חינם משהו, שאנו לא נשתמש בו בכלל. לא צריך לזלול עד כאב בטן אוכל במזנון "אכול כפי יכולתך", לחטוף מהמדפים כובעים מטופשים עם לגו של חברות (שנועדו לקדם להם את המכירות), או לקבל בחינם "רטט לגבות" כתוספת ללק לציפורניים (שבדרך מוזרה עולה פי 3 מהרגיל). אתם בטוח תזרקו את זה. אז למה לעודד בזבוז של משאבים טבעיים לייצור של כל הזבל הזה?

4. חולצות עם בדיחות על סקס

החולצות הראשונות, עם אנשים קטנים המצוירים המזדווגים – היו די מקוריות. אך זה היה מזמן, וכיום, המילים "מדריך סקס" על החזה הרפוי (ואפילו שרירי)  - יעוררו חיוך של רחמים. הרי כולם יודעים, שהפרסום האגרסיבי ביותר – מלווה סחורה לא איכותית במיוחד.

5. לריב עם ההורים

ריבים עם ההורים - זה שלב הכרחי מתהליך ההתבגרות. בדיוק כמו "קבלת ההורים" כמי שהם – זה סימן לזה שהתבגרנו. הם לא יכולים להשתנות – אז תקבל אותם איך שהם, תהיה סלחני ואסיר תודה על העובדה, שהם החליטו לא לעשות הפלה. להלחם עם ההורים אחרי גיל 30 - זה אנכרוניזם ברור. כמו גם כן לחיות איתם תחת קורת גג אחת בגיל כזה.

6. להתעצב בגלל תמונות לא מוצלחות

כמובן, כאשר לאדם אין מה להציג לעולם, חוץ מפניו - הגיוני שהוא בקלות "יאבד" את רישיון הנהיגה שלו, בו התספורת לא נראית טוב... אך המראה החיצוני – משתנה עם הגיל, וכך פוחת האחוז של התמונות שמוצאות חן בעינינו. תדאגו, שיהיה לכך מה להציע חוץ מהמראה החיצוני – וזה כבר לא ידאיג אתכם.

7. לבקש מחברים לעשות משהו בשבילך בחינם

"טוב, אתה טכנאי מחשבים? אז אולי תוכל לפרמט לי את המחשב? ואם אתה כבר פה – אולי תתקן לי גם את המיקרוגל ותתכנת לי את שלט הטלוויזיה האוניברסלי? הבירה עליי!"- הנה עוד שריד של התקופה הקדומה, בה היה נהוג לשלם על שירות בשירות אחר או במזון. היום – זמן זה כסף! ותאמינו, אם חברכם היה רוצה לבלות את היום החופשי שלו בחיטוט בחוטים – הוא היה מעדיף לעשות זאת כשעות נוספות בעבודתו. לכן עדיף לשלם לאיש מקצוע.

8. להתבייש

אם יש לכם מוניטין טוב, או גרוע כל כך ששום דבר כבר לא יקלקל אותו - אז לא בזבזתם את חייכם. בכל מקרה – מה שלא תרצו לעשות – אין לכם ממה לפחד. החששות, שמישהו יחשוב עליכם משהו – אינן מבוססות. כי בעקרון – אף אחד לא חושב על השני. לרוב - אנשים חושבים יותר על עצמם. ודרך אגב, אתם – גם.

9. לאגור דברים מיותרים

טוב, בטוח שחתיכות העץ האלו – ישמשו אתכם מתישהו. הסוודר הזה, כמובן קרוע קצת, אבל נוכל להשתמש בו כאשר נעשה שיפוץ! כמו גם בחולצה הזו. וזו... תפסיקו עם זה! ראשית, אפילו אם תצטרכו להשתמש בדבר הזה בעתיד – ברגע המתאים זה לא יהיה בהישג ידיכם. חוק מרפי. ושנית – אנו חיים בזמנים, כאשר אפשר לקנות הכל, אם תצטרכו.

10. בגדים במידה לא נכונה

בצעירות של ההורים והסבים שלנו, לבגדים היו רק שני קריטריונים – יש או אין. ואז הגיע הקריטריון של "מוצא חן או לא מוצא חן" – ואיתו הגיעה היכולת לבחור. רבים כל כך שמחו בגלל ההישג הזה, שלבשו את הבגדים שלטעמם יפים, ולא חשבו על "האם זה מתאים לי בכלל?". אז, לא משנה עד כמה גדולה ההנחה על הפריט הזה – עדיף לחפש את מה שמתאים לכם בצורה ובמידה.

11. להיפרד מבחורה באמצעות SMS או דואר אלקטרוני

זה כמו לברוח ממקום התאונה, לא לשלם מזונות או להסתיר גופה מבותרת במקרר. זה נוח, כמובן, אבל טומן בתוכו השלכות לא נעימות. חשוב לחשוב על העתיד. לכן תיפרד ממנה כחברים - ואתה תוכל להיות בטוח שאף אחד לא יפרוץ את הדואר האלקטרוני שלך, לא ישרוט את מכוניתך ולא ישרוף את דירתך.  להיות גבר – זה לא רק להיות מסוגל לצאת אחד על אחד מול דוב או בריון, אלא גם מול האישה אותה אתה הולך לעזוב.

12. דבר מרובע ללא מסגרת על הקיר

כמובן, שאנו מתכוונים ללוחות שנה או פוסטרים של זמרים, או תמונות של נשים ערומות שנתלשו ממגזינים. כל מה שתלוי על קירות ביתו של גבר בוגר – צריך להיות ממוסגר.

13. תחתונים מבצבצים מתוך הג'ינס

אם זה לא חוטיני, ואתה לא אישה – הצגת התחתונים שלך מפחיתה באופן משמעותי את האפשרות של הקשרים העסקיים שלך. עם זאת, אם אתה הולך לבוש במכנסיים רחבים, חולצה ענקית, כובע ראפרים ונעלי ספורט – התחתון המבצבץ לו מעל הג'ינס יהיה במקום. רק תזכור, שאת אהבתך לראפ – עדיף להסתיר אם גילך הוא מעל 30...

14. "69", "007", "666", ומספרים "מגניבים" אחרים בכתובות וכינויים

ושוב, כאשר אתה "אף אחד" – אתה רוצה להיות מישהו כמו ג'יימס בונד, קזנובה, או לפחות נסיך האופל. ואתה מרמז על כך לכולם על ידי הכינויים שלך, או התמונות שלך. אבל אם אתה כבר אדם בוגר עם הישגים – עדיף להיות עצמך ולהיקרא בשמך.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> הגיע הזמן להשתנות