10 מחקרים מעניינים של המדענים הבריטיים


 

10 מחקרים מעניינים של המדענים הבריטיים

לפי המקורות שבאינטרנט, המדענים הבריטיים עוסקים לפעמים בדברים מצחיקים מאוד, ומבצעים מחקרים מוזרים ויקרים. עד כדי כך, שנשאלת השאלה – האם כל העולם מנסה להכפיש את המדענים, או שלמדענים באמת אין מה לעשות?

1.

מדענים בריטיים מצאו, שברווזים אוהבים גשם. כדי להגיע למסקנה הזו, המדענים עשו מחקר במשך 3 שנים, שעלה 300000 ליש"ט.

2.

קבוצה נוספת של חוקרים, גילתה שהכלבים נוטים לפהק אחרי הבעלים שלהם. התלות המפתיעה הזו מופיעה בגלל האינסטינקטים הקוגניטיביים וההתנהגותיים של הכלב.

3.

מחקר נוסף, שלא סביר שיביא תועלת כלשהי – זה מחקר שבמהלכו התברר, שכדי לבצע פעולות מורכבות - החתולות מעדיפות להשתמש ברגל הקדמית הימנית שלהן, והחתולים – בשמאלית. עם זאת, בממוצע, כל החתולים שולטים באותה מידה גם על הצד הימין וגם על צד שמאל.

4.

כמו כן, החוקרים הבריטים מצאו, שבקרב הנמלים גם יש נוכלים ופקידים מושחתים. והדבר הוא די הגיוני – הרי הנמלים הם חרקים חברתיים עם מערכת היררכית נוקשה.

5.

תגלית אחרת נראית ממש "חמודה" – המדענים הבריטיים גילו, שתשעה מתוך עשרה "פרות משה-רבינו" בלונדון, סובות מפטריות ומחלות מין.

6.

אדם יכול למות משעמום – זו אחת מההצהרות האחרונות של המדענים הבריטיים. לקראת סוף המחקר, כ- 40% מהנבדקים שסבלו משעמום, מתו.

7.

להיות תלמיד מצטיין - מסוכן לבריאות הנפשית. לדברי המדענים הבריטיים, סטודנטים עם ציונים מעולים בלבד, נוטים יותר לסבול ממאניה דיפרסיה ופסיכוזה, מאשר תלמידים עם הישגים לימודיים ממוצעים.

8.

מדענים בריטים מאוניברסיטת קיל,  ערכו ניסוי כדי להוכיח ששימוש בשפה גסה - יכול להפחית את הכאב הפיזי. כך מדווח העיתון "טלגרף".

9.

בניסוי אחר, הם הוכיחו שחיוך – לא משפר כלום. משום מה, את הניסויים הם ערכו במעבדה על החלזונות והנחשים.

10.

ההורים מלמדים את ילדיהם לא לשקר, ובעצמם לא אומרים אמת כ-100 פעמים בשנה -  חישבו המדענים הבריטים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> 10 מחקרים מעניינים של המדענים הבריטיים