מקרי מוות חריגים



מקרי מוות חריגים

20 ממקרי המוות חריגים ביותר שקרו במהלך 20 השנים האחרונות


1979:
רוברט וויליאמס, שהיה עובד במפעל של חברת פורד, היה האדם הראשון בהיסטוריה של האנושות, שנהרג בידי הרובוט: זרוע של רובוט במשקל של 1 טון - פגעה לו בראש.

2005:
לי סואן סאוף, קוריאני בן 28, התעלף ומת מתשישות באינטרנט-קפה, אחרי שבמשך כמעט 50 שעות רצופות שיחק במשחק ברשת "סטאר קראפט".

2007:
קווין וויטריק בן ה-42, ביצע התאבדות בתלייה אונליין מול מצלמת אינטרנט.

1998:
טום ואיילין לונרגן, ננטשו במהלך צלילה עם קבוצה של צוללנים מחוץ לשונית המחסום הגדולה באוסטרליה. הם ננטשו על ידי צוות הספינה, שעשו טעות במהלך ספירת האנשים. גופותיהם מעולם לא נמצאו.

1996:
שרון לופטקה ממרילנד, שעבדה באינטרנט, לכאורה על מנת לקבל הנאה מינית, התחננה בפני גבר באינטרנט שיענה ויהרוג אותה. הרוצח שלה, רוברט פרדריק גלאס, הורשע ברצח בכוונה תחילה.

2009:
טיילור מיטשל, זמר שירי עם מקנדה, הותקף בידי 2 זאבי ערבות ונהרג. זה המקרה השני הרשום בהיסטוריה, של מוות של אדם מתקיפה של זאב ערבות.

1986:
ב- 21 באוגוסט שנת 1986, באגם ניאוס, קמרון, נהרגו באופן כמעט מיידי יותר מ -1,700 בני אדם, כאשר פתאום הופרשה כמות אדירה של פחמן דו חמצני, אשר הגיע ממקורות גיאותרמיים, ונצבר בתחתית האגם. ענן של גז שקע מיד (פחמן דו חמצני כבד יותר מהאוויר) וכיסה שטח של כמעט 20 קמ"ר באיזור של האגם. הוא הרג באופן מיידי כל מי שנשם חמצן.

1993:
השחקן ברנדון לי, בנו של ברוס לי, נהרג על ידי מייקל מאס, שירה בו מאקדח מזויף במהלך צילומי הסרט "העורב". זו הייתה טעות גורלית, שהובילה למוות של השחקן. הצוות והשחקנים האחרים אפילו לא זיהו מיד שברנדון לי מת – הם חשבו שהוא משחק.

1999:
אוון הארט, מתאבק מקצועי ב- WWF מקנדה, מת במהלך תרגיל שביצע באחת התוכניות. היה מתוכנן, שאואן יירד לזירה מהתקרה על החבל, מחובר לחבל בטיחות. למזלו הרע, הקרבין נפתח והארט נפל היישר על חבלי הזירה מגובה של 24 מ', אבי העורקים שלו נקרע וריאותיו הוצפו בדם.

2007:
ג'ניפר סטריינג', אישה בת 28 מסקרמנטו, מתה מהרעלת מים בעת שניסתה לזכות בקונסולת המשחק Wii של נינטנדו בתחרות "מים אני שותה – ובקונסולת משחק אני זוכה", שנערכה על ידי תחנת הרדיו KDND 107.9. התחרות הייתה – מי ישתה הכי הרבה מים מבלי "להתפנות".

2008:
יסאיה אוטיאנו, סטודנט בן ה-20 מקניה, שהתגורר בקנדה - הלך לסניף הדואר כדי לשלוח הביתה מכתב, ונמאך למוות על ידי מסוק שנפל עליו ועלה באש. אוטיאנו לא שמע אותו מתקרב, כי אוזניות היו באוזניו.

2004:
פיליפ קווין, בן 24 מוושינגטון, מת בעת שניסה לחמם מנורת ג'לי על התנור במטבח. הוא צפה בתהליך כמה צעדים הרחק מתנור. החום יצר לחץ במנורה והיא התפוצצה. שברי הזכוכית עפו לכל כיוון, ואחד מהם פגע לו בלב והרג אותו.

2001:
ברנד יורגן ברנדס מגרמניה נדקר מרצון בסכין ונאכל על ידי ארמין מייביס (שנקרא מאוחר יותר "הקניבל מרוטנברג"). ברנדס הגיב למודעה של מייביס באינטרנט, בה הוא חיפש אדם שרוצה להיאכל. ברנדס הצהיר מפורשות בצוואתו, שהוא רוצה להיהרג ולהיאכל.

1998:
ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו, במהלך משחק בין Bena Tshadi ו- Basanga, כל שחקני קבוצת הכדורגל של "Basanga" נהרגו במקום מפגיעת ברק.

1993:
מייקל איי שינגלדקר ג'וניור מת כמעט במקום, כאשר משאית דרסה אותו ואת חברו, ששכבו באמצע הכביש על קו ההפרדה הצהוב שהפריד את התנועה הדו כיוונית. הם ניסו לשחזר את הקטע מהסרט "התוכנית".

1993:
ב- 9 ביולי שנת 1993, הארי הוי, עורך דין בן 38, ושותף בכיר במשרד אורכי דין, נפל אל מותו, לאחר שקפץ על החלון בקומה 24, בניסיון להוכיח שהזכוכית הזו בלתי שבירה. הניסיון הראשון שלו לשבור את הזכוכית נכשל. גם בניסיון השני הזכוכית לא נשברה, אלא עפה מתוך המסגרת, ואיתה עף הארי...

2008:
ג'רלד מלין, איש עסקים מבריטניה, התאבד על ידי קשירת קצה אחד של החבל סביב צווארו ושל הקצה השני אל העץ. אחר כך הוא התיישב במכוניתו ונסע בכביש הראשי של סוונסי עד שהחבל ערף את ראשו. לכאורה, הוא עשה זאת כדי לנקום באשתו לשעבר שעזבה אותו.

 

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> מקרי מוות חריגים