8 הרגלים של אנשים מאושרים



8 הרגלים של אנשים מאושרים


1. לא דואגים מה אחרים חושבים עליהם

הם לא מאפשרים לאנשים בעלי חשיבה שלילית להשפיע על הרגשות שלהם. ולא משנה מה יגידו להם – המילים יעברו לצדם מבלי לגעת בהם. אחרי הכל, הם יודעים היטב שאנשים הגונים – זה לא אלה שאין להם חסרונות, אלא אלו שיש להם כבוד.


2. תמיד רואים את היתרונות

בכל דבר רע – אפשר למצוא משהו טוב. אם אין דרך למצוא במצב כלשהו צד חיובי – אנשים כאלה יוצרים אותו בעצמם. והם לא מצטערים על שום דבר. כי אם זו הייתה חוויה טובה - זה נפלא. ואם החוויה הייתה רעה – זה ניסיון.


3. תמיד ידידותיים ותמיד אסירי תודה

לאנשים מאושרים לא אכפת איך אתם נראים ומאיפה באתם. כל מה שהם צריכים - זה בן אדם נוסף, שלידו הם יוכלו לצחוק ולשמוח. הם לא מתביישים ולא מתקמצנים על כמה דקות, כדי להביע את תודתם לאנשים אחרים.


4. תמיד מחייכים וחיוביים

"אנחנו צוחקים, כי אנחנו מאושרים. אנחנו מאושרים כי אנחנו צוחקים" (ויליאם ג'יימס).
חיוכים וצחוק – זה מרכיב חיוני של אנשים מאושרים. האנשים איתם אנו מבלים הרבה זמן, משפיעים עלינו ועל תפיסת העולם שלנו. כמה שיותר זמן נבלה עם אנשים חיוביים, כך חיינו יהיו צבועים בצבעים עליזים יותר.


5. חיים את הרגע

"חוויתי הרבה דברים נוראים בחיי, וחלקם באמת קרו" (מארק טוויין).
הם לא מחכים לשישי בערב, או לקניית מכונית חדשה או דירה חדשה. הם לא מחכים לאביב, לקיץ, לסתיו או לחורף. אחרי הכל, הטעות הכי גדולה – זה לחשוב שאתה חי, בזמן שאתה למעשה שוכב בתא האחסון בהמתנה לחיים.


6. יודעים, שלא הכל מושלם – אך זה לא מדאיג אותם

קשה להתנגד לפרפקציוניזם, אבל זה הכרחי. הכל טוב במידה. אנשים מאושרים מסוגלים לשלוט על השאיפה לשלמות. הם לא מענישים את עצמם על אי דיוקים או השמטות. הם גאים בעצמם ובהישגיהם. לפעמים, דברים לא הולכים כמתוכנן, וזה בסדר. אי אפשר לשמור על הכל תחת שליטה.


7. מנסים לעשות טוב

אחת הדרכים הטובות ביותר להרגיש אושר – זה לשנות את העולם שמסביבנו. לשם כך, לא בהכרח צריך להציל אנשים או לעצור צונאמי. מספיק רק לחייך אל אנשים אחרים, להחמיא להם ולעזור להם.


8. ממשיכים ללמוד

אנשים מאושרים הם סקרנים וצמאים ללמוד דברים חדשים על העולם ועל האנשים המאכלסים אותו. תמיד יש משהו שאנחנו לא יודעים. תאוות החיים נותנת לנו אנרגיה שמסייעת ליצור רעיונות חדשים, משפיעה בצורה חיובית על החשיבה והופכת את החיים ליותר מלאים.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> 8 הרגלים של אנשים מאושרים