התקרחת או הסתפרת?


התקרחת או הסתפרת?


חברת HIS (שזה Hair-Ink-Skin)  החליטה ליישם דרך חדשנית להסתרת נשירת השיער. הם פשוט עושים קעקוע בצורה ייחודית על ראש האדם. במהלך שנה, הפופולריות של השירות הזה גדלה ב-20%. בפרוצדורה הזו, משתמשים בגוונים של פיגמנטים שונים המעורבבים במיוחד, כדי לחזור על הגודל, הצורה והצבע של שאר זקיקי השיער.

הסטייליסט הטלויזיוני המפורסם בשם Adee, אשר הלקוחות שלו הם ידועונים כמו דייויד בקהאם, קרי קטון, אליזבת ג'אגר ושרה הרדינג, אמר שהוא היה בן 24 כשהוא התחיל לאבד את שיערו, ועכשיו סוף סוף הוא יכול להיראות שונה מאוד.
בנוסף, לא לכל אחד יש 25000 פאונד כדי לעשות השתלת שיער, אבל 2000 פאונד עבור הקעקוע הרבה יותר קל למצוא.

הטכניקה הזו פותחה על ידי יאן ווטסון, לאחר מותו הטראגי של אחיו בגיל 32. בצער שלו, הוא ביקש מאלמנתו של אחיו פול, לצייר נקודות על ראשו, בתקווה לשחזר את המראה של התספורת של אחיו. הצבע ירד, אבל בלב הוא הבין שה-"רעיון המטורף" שלו יכול להיות רעיון עסקי מוצלח. לאחר כמה שנים של מחקר אינטנסיבי, הם החלו לחדד את הטכניקה יחד עם כמה מן המומחים הטובים ביותר בעולם של נשירת שיער, כמו גם עם סטייליסטים בלונדון ומלבורן. עשר שנים לאחר מכן החברה פתחה מרפאות בארה"ב ובאירופה.

לקוחות רבים אומרים, שהם מתחילים להרגיש צעירים יותר ובטוחים יותר בעצמם. וזה נראה כל כך טבעי שרוב האנשים אפילו לא חושדים שהשיער לא אמיתי.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> התקרחת או הסתפרת?