ההורים הגרועים ביותר


 

ההורים הגרועים ביותר

עשרה סיפורים על ההורים הנוראים ביותר


1.

שרה בורג', הידועה בארה"ב גם בשם "בובת ברבי", נתנה לבתה מתנה לכבוד יום הולדתה ה-7 -  שובר בשווי 10000 דולר, כדי שבתה תוכל לעבור ניתוח להגדלת חזה. "למרבה הצער", הילדה תוכל להשתמש במתנה רק לאחר שימלאו לה 16, שכן מגיל זה מותר לעבור ניתוחים כאלה. על פי דברי האם, בתה תמיד חלמה על חזה גדול.


2.

אשה מטנסי, בשם טורי הנסן - אימצה ילד מבית היתומים הרוסי. זמן מה לאחר מכן, אמרה האישה שהילד חולה נפש, והוא סובל מהתקפי אלימות. ועל מנת להיפטר ממנו, היא פשוט שמה אותו על מטוס שטס למוסקבה.


3.

זוג הורים מדרום קוריאה, נעצרו לאחר שבתם בת ה- 3 חודשים מתה מרעב. התינוקת נמצאה זמן רב ללא השגחה בבית, בזמן שההורים בילו באינטרנט-קפה, שם שיחקו במשחק אונליין.


4.

תושבת פלורידה בשם סנדרה פדילה מירנדה נעצרה באשמת התעללות בילדים והסתת בני נוער לעבריינות, כאשר יזמה ריב בין בתה לבין חברתה לכיתה. המאבק בין הבנות צולם על ידי אדם לא ידוע, והוצג בפייסבוק.


5.

תושבת קליפורניה, קארי קמפבל בת ה-34, מואשמת בזה שעשתה זריקות בוטוקס לבתה בת ה-8,  כדי "להיפטר מקמטים". את הכתבה על כך תוכלו לקרוא כאן: לעבור לכתבה.


6.

זוג הורים ממרכזי ג'ורג'יה, הודו, שאילצו את בתם בת ה- 14 לקיים יחסי מין עם גבר, שהסכים עבור זה למכור להם את מכוניתו. סנדרה דייויס נידונה לשמונה שנות מאסר, ובעלה והמוכר של הרכב נידונו ל -10 שנות מאסר.


7.

בילי ג'ו מאדן ממיסיסיפי, בהיותו שיכור, הציע לבנו בן ה-8 לנהוג במכונית. בילי עצמו התכוון לישון קצת בזמן הנסיעה. אחרי שהוא נעצר על ידי המשטרה, התגלה גם שבמושב האחורי יושב ילד בן 4.


8.

כעונש על זה שהלכה למסיבה ללא רשות, האב אילץ את בתו ללבוש שריון ולהילחם נגדו בחרב עץ במשך שעתיים. הוא היכה אותה עם מקל עד שהיא נפלה ללא כוחות.


9.

במהלך אחת המריבות שלהם, זוג הורים שכח לגמרי מבנם בן ה-8 חודשים. הם עזבו את המקום, והשאירו אותו במגרש החניה. אמא נזכרה בו רק כאשר הגיעה הביתה וראתה שהתינוק לא לצידה. לדברי עד ראייה, הילד נשאר לשבת על הבטון החם תחת קרני השמש הלוהטת. אבל באופן כללי, הכל נגמר טוב. הילד סבל רק מהתייבשות קלה.


10.

רונדה הולדר, הייתה כל כך מאוכזבת מהביצועים האקדמיים של בנה, שהחליטה לבייש אותו בפומבי. היא אילצה את בנה ג'יימס בן ה-15, לשוטט ברחובות פלורידה עם שלט, בו צוין הממוצע שלו.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> ההורים הגרועים ביותר